Hi allemaal. Ik heb sinds 31 weken zwangerschap snachts veel last van voorweeen. Meestal word ik rond 4:00 wakker van de pijn. Dit heb ik nooit gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Maak me soms wel een beetje zorgen om vroeggeboorte. Vraag me niet waarom maar misschien omdat hier thuis nog niet alles klaar is. Ook voel ik ik veel gedraai en druk bij mijn schaambeen. Ik vind dit erg onprettig en word er misselijk van. Is dit indalen? Bij mijn vorige controle lag de baby in stuit dus maak me een beetje zorgen.. Hoop niet dat het het kontje is dat indaald. Morgen heb ik weer controle dus zal de verloskundige me vast geruststellen maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen. Wie van jullie had ook rond deze tijd last van voorweeen en wanneer zijn jullie uiteindelijk bevallen? Liefs
Voorweeen vanaf week 25, remmers gehad, om paar weken bmhalsmeting en ctgs. Nu 35 weken en continu ( tussen 3.35 en 7.45) voorweeen die ong 32 tot 58 sec aanhouden. Sommige vervelend en sommige pijnlijk. Gisteren getoucheerd en bmhals is verweekt met nog klein tuutje, ze kon bij de vliezen maar dat mag met dit termijn. Wordt over drie weken ingeleid ( ivm insuline gebruik). Als je ongerust bent zou ik bellen en voor ctg gaan. Kan weken duren, kan ook iets in gang zetten.