Bruinverlies helf van de maand?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamavan2schatte, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden

Ik had even een vraag of iemand meschien weet wat dit zou kunnen zijn,en of er nog meer zijn die zit gehad hebben en of ze zwanger waren?

Ik heb al 2 kids,en een 3e zou wel welkom zijn alleen financieel gaat het nu nog even niet.
    Daar willen we nog even wachten als het kan........

We hebben 1x gekust (onveilig)3 dagen geleden en had gisteren heel klein beetje bruinverlies zomaar een druppel.
    En net na de wc gaan heel veel!!
    Ik heb al 2 zwangerschappen meegemaakt maar nog nooit op de helft van mijn maand bruinverlies gehad.
    Heb even zitten rekenen waar mijn ei zou zijn,en dat zou vandaag moeten zijn volgens de berekeningen. en niet zondag.
    Maar ik voel mijn ei nooit en heb nooit rond met ei bruinverlies.
    Wel heb ik steken aan de zijkant van mijn boezem..
    Ook heel vreemd want ook nooit gehad..en ook niet tijdens mijn zwangerschappen.

Is mijn ei dan eerder geweest en ben ik nou zwanger?(na zomaar ik x klussen zonder regenjasje?:$

Bij mijn andere kids,.hebben we er namelijk wel even over moeten doen vandaar!

Of ik mijn ei gewoon vandaag en heb ik daarom van die rare sympthomen?

Hopenlijk heeft iemand hier antwoord op.

Groetjes,.

2. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen antwoord op, sorry... maar ik lees wel even mee.... ik heb er deze maand ook ineens last van....

Ik heb in juli een miskraam gehad... dus mensen zeggen dat het bij mij daarvandaan kan komen... maar ik ben er ergens gewoon even niet gerust op...

Ik lees wel overal op internet dat het eigenlijk geen kwaad kan....

3. Mamavan2schatte

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat erg voor je,............en het is nu te hopen dat je zwanger bent natuurlijk.:)
    Ik hoop wel dat hier iemand antwoord op heeft.

4. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liever een gezond kindje..

Maar dat bruinverlies vindt ik eigenlijk vervelend... kreeg er zondag last van... maandag leek het over... om gister weer te beginnen... vandaag lijkt het weer over... ik krijg er gewoon het heen en weer van...

ik hoop ook dat iemand antwoord heeft. Ik had de vraag hier ook al bij de vk gesteld... Die gaf aan dat mijn lichaam dus in de war kan zijn....

Hoop dus ook dat er meer mensen hier zijn die er een idee over hebben....

5. Mamavan2schatte

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd!! Is belangrijk maar toch erg vervelend!

Ik heb na de 1e en 2e zwangerschap geen pil meer geslikt.
    En zijn nu 3 jaar verder en nog nooit geen bruinverlies tussendoor gehad!
    Een innesteling zou echt onmogelijk zijn ook al zou mijn ei zondag geweest zijn.
    De reis naar de baarmoeder duurt 5 a 7 dagen.

...

6. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het 1 keer eerder gehad... dat was in januari en ik kreeg gelijk een cyclus van 61 dagen.... maar die maand was mijn temperatuur ook van slag dus dat is nu wel anders...

Ik heb eipijn gehad op donderdag en vrijdag en zaterdag.. vrijdag en zaterdag ook van dat eiwitslijm gehad... Maar tot nu toe is mijn temp niet gestegen...
    Hoe dan ook.... het is te vroeg voor een innesteling net als bij jou...

Share This Page