hallo meiden bedankt voor het mee leven. maar de uitslag is prima in orde....pffff wat een opluchting. =D> nu maar hopen dat het snel raak mag zijn...maar misschien doet de leeftijd er ook wel aan toe ...ben namelijk 32 veel liefs love 31
Van harte gefeliciteerd met het goeie nieuws. Daar word je blij van! Hoop voor jullie dat je snel zwanger raakt. En 32 is toch een gewone normale leeftijd om zwanger te raken, komt heus wel goed. doei.
Ehm.... die leeftijd, daar moet ik toch even tegen protesteren! 32 is een prima leeftijd en echt niet 'oud' om zwanger te raken, hoor! Veel succes!
Sluit ik me geheel bij aan meiden! Is een prima leeftijd! Helaas ligt die alweer een tijdje achter me! SUC6! Liefs Marjo
Super, ik hoop dat wij dinsdag ook wat beter nieuws krijgen van eht tweede onderzoek naar de zwemmers... Succes met klussen
gefeliciteerd meid....dat is nog eens goed nieuws... enne wat leeftijd betreft, tja ze zeggen dat als je eenmaal over de 30 bent je vruchtbaarheid afneemt? ik was 26 toen ik zwanger raakte van de 1e(gelijk 1e ronde) en bij de 2e zelfs door de pil heen, we zijn nu inmiddels een aantal jaartjes verder en jammer genoeg nog steeds niets, maar wij weten nu in ieder geval dat het bij ons dus ligt aan zaadkwaliteit van ed....dat is dan ff een domper maar goed we zullen wel zien.. dat het bij jullie goed zit is alleen maar mooi dan is het gewoon afwachten tot de "goeie" bij elkaar komen...en liefst zo snel mogelijk...
goed nieuws joepieee en nu aan het werk hahhahahaha fijn hoor.. en wat de leeftijd betreft duhhhh liefs wiesje
Gefeliciteerd! En Ik hoop voor jullie en voor iedereen hier dat het snel raak mag zijn. En ook voor mezelf natuurlijk,