@Cindy en Misa: Nee! Woensdag postte ik nog dat ik al een pil had genomen voor het opwekken van mijn ongi, dat ik dan op dag 3 met clomid kon beginnen, rond 16 nov mijn ei zou moeten hebben blablabla. Donderdagochtend een post dat het toch niet gaat gebeuren! Manlief ziet praktische beren op de weg rondom wonen ( huis staat te koop, geen kijkers en weiging perspectief dat het snel verkocht wordt, nu klein huisje en wonen ver van werk) Hij wil pas aan de slag als we meer zekerheid hebben of iets kunnen huren in andere stad dichter bij werk en een huurder in ons koophuis. Maar goed, morgen komt de makelijk die optie bespreken dus ik ben benieuwd!
@Sukke: wauw... wel bijzonder hoor dat je man alles zomaar even beslist.. Lijkt me erg naar voor jou. Tuurlijk moet hij op zijn keuze terug kunnen komen. Maar je bent er zelfs met de bv voor gestopt... Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!
He meiden, weten jullie iets tegen de misselijkheid..? Ik ben er zo klaar mee (sorry voor het klagen). Voel me zo beroerd steeds, vooral s'avonds na het eten. Al eet ik tegenwoordig maar heel weinig (zit niet eens vol..). En van de week hebben we een etentje met mijn werk.. nou ik zie er erg tegenop en weet niet eens of ik wel wil gaan. Dus wat kan en mag je tegen misselijkheid gebruiken? Ik heb al van die polsbandjes, maar ik heb niet het idee dat dat werkt. De vk (assistente) kon alleen maar onzin uitkramen in de trend van: tja dat hoort erbij..! Ja duh! Dat vroeg ik je niet! En mijn ha is met vakantie en komt volgende week pas terug. Hoop zo dat het na 12 weken voorbij is..!
Misa kan je er helaas niet mee helpen. Hopelijk is het snel over. Je bent nu alweer 8 weken toch? Hier vandaag ongi geworden.
Ja ik wist natuurlijk al genoeg Morgen alweer 9 weken bij anderen gaat het altijd zo snel hahaha We hebben trouwens besloten november te laten varen. EN December er pas voor te gaan. Niet dat ik er vanuit ga dat het zal lukken dan maar ik zou dan op mijn eigen verjaardag uitgerekend zijn
ja ik snap dat wel maar ik voelde me overbodig en dacht ach .. ik zit ook niet in hetzelfde schuitje als jullie en voel me dan zo`n bemoeier..maar is alweer goed...ik blijf
Misshien heeft je man ook wel gelijk niet? Dan is het ook veel fijner zwanger zijn als alles geregeld is Alleen jammer dat het nu zo lsecht gaat met verkopen van je huis ik hoop niet dat het allemaal lang gaat duren
Sorry dat ik reageer maar las toevallig je berichtje in dit topic.. Je kan bij de HA pilletjes krijgen voor de misselijkheid.. Emesafene. Je kan het ook via een andere HA vragen die voor jouw HA invalt.. Sterkte. I know the feeling
@Misa las het echt te erg is kun je daar iets van medicatie voor krijgen ... ja en tuurlijk hoort het allemaal erbij maar als je er iets tegen kunt doen.... waarom niet? Maar dan moet het natuurlijk wel echt erg zijn...want het is idd wel normaal in het beginstadium .... Wat je zelf kan doen....geen idee....eigenlijk niks denk ik stom he! @Onswondertje ja jammer meid....je gaat er dan toch vanuit dat het weer net zo snel gaat als bij je eerste he
@Cindy: nou het was duidelijk he: je blijft gewoon! hihi! Maar ik kan het me wel voorstellen hoor! En over die medicatie: wat ik gehoord en gelezen heb is dat voornamelijk voor als je echt moet overgeven steeds. Dat kan ik gelukkig nog steeds voorkomen.... @OW: tja aan de ene kant vind ik het soms snel gaan, maar als ik me steeds zo slecht voel, dan duurt het eeeeerg lang... @Sukke: ja natuurlijk is het fijn als alles goed geregeld is. Maar in deze tijd kan je huis wel 2 jaar (of meer) te koop staan. Moet je daar je 'hele leven' voor stil leggen? Maar goed, ieder zijn idee..! Je moet zeker doen wat goed voelt.
Hoii sorry hoor ik heb ook de laatste tijd de fut niet om te reageren op alles...dus sorry neem me niet kwalijk! @misa, haha ellendig heh die missleijkheid, soms wilde ik juist dat ik zou moeten spugen, lijtk me zo'n opluchting! maar ik kamp er ook nog steeds mee..heb gene tips...behalve cup a soup hielp me wel en thee en zorgen dat je wat kan boeren, dat helpt ook soms... @cindy, ja was heel gezellig, maar 2,5 uur weg geweest...maar was zeker heel leuk..gaan we wel vaker doen... wil nog wel een paar x oefenen dta mn oeder die kleine naar bed brengt...dan kunne we ook es eerder gaan.. @hier, gister vk geweets...die nieuwe, vond ik ehct 10x niks, is het Zh-vk ...dus de controle zoals wegen en bloeddruk moet je telkens bij de doktersassistente doen, lekker onpersoonlijk..nee ik ga terug naar mn "oude" vk..die ik bij n zoontje had, zit ook in het ziekenhuis.. Ze zei dat met 10 wkn het hartje nog niet kon horen, dus sowieso pas bijd e volgende afspraak met 14 wkn..maar mocht wel nog een echo met 12wkn doen!...dus dat is wel fijn ... ik vroeg hoe groot de kans nog was, dat de zwangerschap al mis zou zijn, maar ik er niks van zou merken...en die kans is er nog...dat is wel beangstigend..dus ik zou nu ook nog ene ma kunnen hebben/krijgen...pas met 14 weken ofzo wordt het sowieos een spontane miskraam..EVENTUEEL natuurlijk...maarja ik kon het niet laten te vragen
@fafje nou jammer dat ze niet even probeerde...maar als het dan niet lukt met de dopler ben je ook weer ongerust he.. Het kan in principe de hele zwschap fout gaan meid....dus niet jezelf gek maken he... Maar lekker even eruit!! Waren jullie wel weer snel terug hahaha...
nee je hebt gelijk hoor Cin! maar toch heh..ik hoopte dat ze zou zeggen dat het vanaf een week of 10 eedrer spontaan zou komen ofzo... en idd jamer dta ze niet even probeerde! maar ik wa sblij toen ze zei dat ik een termijnecho mocht over 2 weken Trouwens, ik zat te dneken, lijkt me zo leuk dezelfde kraamverzorgster te kunnen krijgen...mara ik heb haar telefoonnr....maar is het handiger om het aan het kraambureay te vragen of zla ik haar es een smsje sturen!? of is dat ehct stom...ik dacht mss weet zij of het uberhaupt zou kunnen ofzo.. verder voel ik me extreem moe, vandaag wel iets fitter, heb vanacht zeker 9 uurtje sgeslapen, dus dat was wel lekker
Ja tuurlijk hoop je dat...maar des te verder je bent des te minder kans je hebt op een mk hoor nu heb je nog maar minimale kans op een mk Nou je kunt normaal altijd een voorkeur aangeven bij het kmbureau Maar als jij goed contact hebt kun je haar ook bellen misschien en dit vragen? Nou als je moe bent lekker gaan slapen meid.....ik kon dit nooit! Ben een slechte middagslaper hahaha
OW, knuffel voor jou en ik hoop dat je een mooi verjaardagskado kan krijgen dan! Fafje,jammer dat je het hartje nog niet kan horen, maar wel fijn een echo straks met 12 weken. Hier vandaag naar de dokter geweest, wil me NOG geen echo geven. Mocht wel bloed laten prikken op hcg en die uitslag weet ik als het goed is morgen eind van de middag.
Violetriot ik ben heel erg benieuwd naar je hcg uitslag. Cin klopt , aangezien ik 2 van de 3 keer zwanger was ga je daar nu ook vanuit. Maar dat begint al af te zwakken