2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Poeh, wat hebben jullie een hoop gekletst in 1 dag!

@Misa en Cindy: Tja. Het is natuurlijk dubbel. Ik baal er enorm van maar ja, als hij (nog) niet wil dan is het ook geen ideale situatie natuurlijk. Klinkt nu natuurlijk wel erg makkelijk maar om ergens aan te beginnen waar de een niet helemaal achter staat. Het is nu alleen dat ik water bij de wijn moet doen.

@Vio: Pff, wat houden ze je in spanning. Eind van de middag ook pas morgen! *zucht* Ik duim ook toch voor je!

@Fafje: Laat je niet te veel gek maken door al je gedachtes hoor. Daar schiet je niets mee op. *knuf*

@OW: Jammer, maar snap je besluit wel. Zou dubbel zo mooi zijn als je een mooi verjaardagscadeau mag krijgen.

Makelaar is vanavond geweest en huren raadt hij echt af. Of we moeten ruzie met de bank willen hebben! Niet dus! Als de situatie in januari nog niet is veranderd gaan we verder kijken.... Ben heel de avond toch eigenlijk in zak en as. Want wat nu!!!!???!!!! Heb het wel even benoemd maar manlief gaat er niet echt op in. Denk dat hij het ook lastig vindt.

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff lastig he sukke.......

Je kunt dus niet in dit huis wonen met 2 kids? Het duurt echt nog zo`n lange tijd voordat de economie een beetje goed is weer...

3. MichelleDevano

25 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is heel kenbaar! Ik heb een zoontje van 5 maanden en zei ook al snel wil graag 2e! Ik doe het niet omdat ik van hem willen kunnen genieten, er gebeurt zoveel! En als ik al zo snel weer zwanger ben ben ik bang dat ik me kleine man tekort zal doen! Maar ik snap je gevoelens heel goed!!

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Cindy: Het kan wel, moeten we alleen op zolder een kamer maken. Het heeft ook vooral met reistijd te maken. we moeten nu beide 45 min rijden om vanuit het werk thuis te komen wat inhoud dat manleif 3 avonden in de week tegen half 8 pas thuis, de andere 2 rond 6 uur/ half 7. Hij vindt nu al dat hij te veel mist door het reizen en straks zou hij dan van 2 kindjes veel moeten missen en ik moet de spitsuren dan helemaal alleen doen.
    We hebben het er gisteren nog goed over gehad. Hij zit er aan te denken om bij 1 van zijn werkgevers weg te gaan en fulltime bij de andere te gaan werken, dan zou hij 1 dag in de week vrij kunnen zijn en ervaart hij minder stress van de dingen die hij allemaal moet doen. We hebben nu afgesproken dat hij tot 1 dec "de tijd heeft" om uit te zoeken wat de mogelijkheden daarin zijn, of hij dat echt wilt en daar bij een 2e kindje. Ik probeerde nog een compromis te sluiten op 15 november maar dat lukte niet! :)

@Vio: Heb je de uitslag al?

5. misa

misa Niet meer actief

@Wietje: dankje!

@Sukke: ja.. het is ook zeker niet ideaal hoor als één van de twee twijfelt. Daar heb je zeker gelijk in.
    Maar dat hij bij één van zijn werkgevers fulltime gaat werken en dus 1 dag vrij kan zijn: klinkt goed!!! Ik zeg doen! ;) Hopelijk gaat dat lukken en ziet hij dat zitten. Want zoals cindy zei: voordat de economie weer een beetje oke is... Als je daarop moet wachten.. pff!

@Michelledevano: Fijn dat je je goed voelt bij je keuze. Ik moet zeggen dat ik het niet zo zie dat ik niet van mijn eerste genieten kan als ik een tweede erbij heb... :)

@Vio: hoe is het?

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sukke, hopelijk komen jullie er snel uit samen!

Hier de dokter gebeld om 1530, zegt de assistente dat de uitslag er is maar ze niks mag zeggen. En dat de dokter morgen wel bent. Dus toen werd ik zo boos en verdrietig. Gezegd dat het niet eerlijk is dat ze me zo in spanning laten zitten al 1.5 week.
    Toen zei ze dat ik vandaag wel teruggebeld kon worden :(
    Maar ik wacht nu nog op een belletje. Maar de HA belt wel eens echt laat terug rond 18u, heb ik al eens meegemaakt. Dus ik wacht nog maar ff...:x

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    nou, mijn hcg was gister 91.
    En ik was toen precies 6 weken. Het kan dus dat ik zwanger ben en het eitje wat later is ingenesteld.
    Het kan ook dat het mis is maar dan is mijn hcg te langzaam gedaald..

Moet het nu met de verloskundige overleggen morgen...
    Wil eigenlijk vanavond naar de HAP...even met manlief overleggen..

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    MichelleDevano, ik ben ook zo bang dat ik mijn lieve jongen te kort doe door weer zwanger te worden.
    Maar we gaan het toch doen en dan zien we wel hoe het loopt.

Sukke spannend! Je man lijkt het allemaal wat te hebben laten bezinken.

Vio ik las je eerste bericht op mijn telefoon en daar kan ik niet fatsoenlijk mee reageren. Misschien maar goed ook want ik werd even plaatsvervangend razend. Wat gaat jouw huisarts (of iig zijn assistente) onverschillig met jou om zeg.
    En wat een spannende uitslag! Elke keer als jij zo'n bericht post schiet mijn hoop weer omhoog. Haha sorry ik ken je niet eens maar ik leef eigenlijk best wel met je mee. Ik hoop dat je dat niet irritant vindt.
    En ik zou zeggen ga lekker naar die HAP en laat ze maar horen dat je al zolang in spanning zit, en dat je het gewoon niet meer houdt. Wellicht is er dan eens iemand die je helpt.

9. misa

misa Niet meer actief

@Vio: Jeetje wat een geouwehoer zeg..! Echt nier normaal meer. Wel fijn dat je nu de uitslag hebt, maar ja, eigenlijk schiet je er niets mee op... Ik zou ook gewoon lekker naar de hap gaan als dat goed voelt.

@Ratatosk: Ik denk dat als je kindje nog zo jong is dat het erg weinig mee krijgt van het moeten delen van de aandacht. Zijn ze ouder, dan is het heel anders. Niet dat het ene beter is dan het andere hoor..!

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Sukke wel goed dat hij erover nadenkt toch idg....is ook niet erg natuurlijk....hoop voor je dat hij dan ook graag een tweede kindje wilt..

@Vio..dus eigenlijk weet je nog niks dan met dat hcg....wat hoor je te hebben met 6 weken?

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Pff, Vio! Klassiek geval van kastje naar muur! Toen ik de eerste zinnen las had ik een beetje het zelfde als rata! Wat verschrikkelijk als je zo afhankelijk bent van andere wat dit betreft. Weet je al wat je doet vanavond.

Wachten op de economie doen we iig niet. De gemiddelde crisis duurt 7 jaar! We zitten nu op 3! Dus nee, dat wordt hem niet! ;)
    Ik heb goede hoop iig. Af en toe weer eens bespreekbaar maken zodat we het warm houden. 1 dec duurt nog zo lang.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid 91 is echt veel te laag voor de tijd dat je zwanger zou zijn.
    :(
    Hcg daalt altijd langzaam vooral aan het einde.
    Heb 3 weken over hcg 12 tot 0 gedaan!
    Hele dikke knuffel!
    xxx

13. fafje

fafje Niet meer actief

vio, sjeetje wat irritant hoe dat is gegaan...als ik onswondertje zo lees...ik heb zelf geen verstand van hoevelheid hcg...dan dnek ik ook dat het te weinig is....wel ontzetten klote dit allemaal...pffffffffffffffffff sterkte meis!

Sukke, nou k snap het wel..en idd samen erachter staan is wel zo fijn! en holeijk is het allemaal haalbaar met zn werk!....ikzelf heb altijd het spitsuurtje alleen gedaan...manlief ziet de kleine door de weeks ook maar een half uur ...niet ehct veel nee...in het weekend natuurlijk wel...maargoed...helaas is mn man geen advocaat ofzo :p...dus het zal niet ehct heel erg anders gaan in de toekomst...ik bedoel qua baan...of tijden...hij is nou eenmaal best laat uit zn werk..:(..

Maar wel fijn dat jullie er weer over hebben gehad, wie weet vanaf het nieuwe jaar :D

14. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Nou eindelijk duidelijkheid!
    Ben rond gaan bellen naar echoburo's in de buurt. Uiteindelijk in een andere plaats een buro gevonden waar ik langs mocht komen. En het is inderdaad toch die zondag (16de) een miskraam geweest. Baarmoeder was leeg, wel wat verdikt weefsel wat kon wijzen op of een opbouwende menstruatie of wat restweefsel. Super aardige meid die verloskundige, bleek ook nog een oud schoolgenootje te zijn! Heeft de echo kosteloos gedaan en zelfs niet gedeclareerd.
    Mart hadden we bij mama gebracht en die logeert daar. Wij gaan zo een wijntje/biertje drinken en lekker chillen. Morgen kan ik heerlijk uitslapen want ik ben vrij. En morgenavond vrijwilligerswerk en aansluitend bandjes kijken.
    Voel me eigenlijk helemaal niet verdrietig nu, maar wel heel erg opgelucht!

Meiden super bedankt voor alle steun en lieve woorden, ik heb er echt heel veel aan gehad! En ben super blij dat ik nu duidelijkheid heb!

15. fafje

fafje Niet meer actief

Violetriot, poeh meid, wat een verheldering!!!!! eindelijk duidelijkheid...wel ontzettend klote en rot dat het toch een miskraam was...
    Ga maar genieten van je wijntje en je vrije dag!

hopelijk een naderende ongi...dan kune je snel weer :p ( als je dat wilt natuurlijk :))

16. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ja joh wij gaan gelijk weer verder! :D
    Hopelijk weer snel zwanger, zou wel super zijn! Ik blijf iig bij jullie plakken, vind het zo gezellig :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

eindelijk weet je nu wat vio! Nu kun je het afsluiten denk ik he,...sterkte hoor..

18. misa

misa Niet meer actief

@Vio: wat 'fijn' dat je duidelijkheid hebt. Maar wat balen...
    Ik kan me wel indenken dat je nu vooral opgelucht bent, want die onzekerheid is natuurlijk vreselijk..!
    Hopelijk heeft het wijntje je goed gesmaakt.. :) Blijf er maar gezellig bij, hopelijk is het snel weer zover voor jullie!

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt Violetriot. Wel helaas slecht nieuws :( Het enige goede daaraan is dat je tenminste nieuws gehad hebt en weer verder kunt.

Hoe is het met de misselijkheid van de andere dames?

Ik begin het nu echt spannend te vinden, wachten is echt zo niet mijn specialiteit. Ik mag eigenlijk pas volgende week testen maar ik denk dat ik er deze week alvast wat testen doorheen jaag. Tegen beter weten in natuurlijk..

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Vio: Hé hé, dat werd tijd. Fijn dat je daar terecht kon en dat ze het ook voor niks deden. Jammer natuurlijk wel! Hopelijk nu snel een ongi!

@Fafje: Spitsuur hier altijd alleen behalve de maandag. Op zaterdag is hij ook vaak de hele dag weg. Ik hoop het zo. Het steekt me soms zo als mensen in mijn omgeving zwanger raken. Nu een oude vriendin haar eerste kindje is 2 dgn jonger dan sukkebaby en ze is nu ook weer zwanger. Aan de ene kant vind ik het stom van mezelf maar kan er niet zo veel aan doen. Mijn man vindt het echt belachelijk dat ik dat soms vind steken maar ja! Ik wil iig half november gaan beginnen met de duphaston om mijn ongi op te wekken, dan kunnen we meteen aan de slag als hij op 1 dec groen licht geeft! :)

@Rata: Grappig, ik moest net aan je denken, hoe lang nog? Haha, op welke dag zit je nu?

Deel Deze Pagina