aah das wel balen ja, maar zou fijn zijn als je cyclus weer op gang komt !! en anders je mannetje blij maken met gewoon om de dag seks
Ja maar meer kan die meid ook niet doen toch...ik denk dat jijzelf je teveel hebt ingesteld op zwanger worden zo snel mogelijk? Ik bedoel ben al blij dat je nu waarschijnlijk een ei krijgt en dat ze het heeft nagekeken vopor je...eigenlijk is er bij jou niks aan de hand hoef jij niet de mmm in en toch doen ze dit allemaal voor je...snap je...
nee dat is ook waar hoor!!! maaaaarrrr mijn eigen gyn, heeft me wel eigenlijkw el toegezegd mij te helpen..omdat zij mij de prikpil heeft gegeven, zonder daar goed over te informeren en niet goed begrepen had dat ik anticonceptie wilde waar ik gelijk van af was als ik stopte omdat ik snel weer voor een 2e wilde gaan! dus ik hoef niet per semedicatie ofz..liever niett natuurlijk...maar ik vind het wel raar, als het mss door de prikpil kan komen en stel er komt niks op gang, ik na een jaar proberen (bijv) pas geholpen kan worden... Natuurlijk kan je de prikpil niet de schuld geven, maar ik had meer kans gehad, als ik die niet had laten zetten...
Ja ik begrijp je wel....bij een ander topic waar ik schrijf duurde het niet zo lang voordat haar cyclus opgang kwam dus laten we hopen dat het bij jou ook snel gaat... Maar in principe is 1 jaar niet te lang he...alleen hebben sommige het geluk snel zwanger te worden....zoals wij ook hier...
He fafje, Balen dat je eigen gyn op vakantie is, en dan ook nog zo lang! Maar wel heel fijn om te weten dat er waarschijnlijk over een paar dagen een eitje gaat springen! Succes!
Dankjewel!! ik baal gewoon ontzettend over het hele prikpil verhaal..irritante daaraan, is dat ik nooit zou weten of ik mss al eerder ongesteld was geworden...maaarja we moeten het nu hiermee doen!!! Hoe zit het met de andere meiden, die er ook voor willen gaan!?!?!
hoi Faf, echt kut zeg.. maar goed er is al genoeg over geschreven. Maar ik snap je. Wij zijn druk aan de klus.. wens voor een tweede wordt echt steeds groter. Alhoewel het me minder bezig houdt dan toen bij de eerstse Ben zelf zo onregelmatig als de pest, dus ik hoop dat ik voor dat de kleine jongen 2 jaar is wel zwanger ben..haha Of liever...bevallen ben ! Hoe gaat het met de ander meiden???
Ook spannend voor jou Pina! Hier nog geen concrete plannen, maar nog steeds een hele sterke wens voor snel een 2e. Eerst maar eens aankijken wanneer ik mijn 1e ongesteldheid krijg.
spannend Pina, wel vervelend dat je onregelmatig bent...maar zie dat je het goed ana het bijhouden bent moonchild, jaa ben ook benieuwd, verschilt zo erg per vrouw...in mijn omgeving was iedereen snel weer ongesteld...maar wat ik hier lees is dat de meeste na 9 mnd wel ongesteld werden (bij bv dan)... ik ga morgen ff aan de ovulatietesten...hoop zo dat mn ei springt haha...dan is er in elk geval wel activiteit
hallo meiden ondanks een redelijk moeilijke zwangerschap en bevalling (24feb bevallen) wil ik ook snel een tweede ben 27 maart wel ongi geweest en heb twee weken geleden eisprong gehad dus zou gisteren ongi moete geweest zijn niet dus nu heb ik ook allerlei kwaaltjes (zie topic weet er iemand raad aub ) hoop snel een posi test te hebben groetjes
2 maanden geleden riep ik heel hard "Nooit meer!" maar daar ben ik een beetje van aan het terug komen Ons mannetje bleek toen ook een liesbreuk te hebben en huilde dus bijna de hele dag. Met 9 weken is hij geopereerd en nu gaat het heel goed met hem. Dus soms denk ik zelfs aan een 2e. Maar de twijfel is nog te groot... Maar aan de andere kant... ik word er niet jonger op (bijna 33) En zowiezo mag ik van de gyn tot 6 maanden niet ivm ks. Eerst maar eens genieten van ons ventje en wie weet...
Hoi meiden! Hier nog eentje die ook zo snel graag een 2de wilde! Nou is mijn zoontje niet de allermakkelijkste met slapen geweest en echt een sprongenmonstertje!!! Maar toch kriebelde het hier al gauw heel erg (hihi oke, oke dat werd wel soms wel minder door de gebroken nachten hoor). Maar de laatste tijd gaat het steeds beter met ons zoontje qua slapen! Af en toe slaapt hij door en anders moet ik er maar 1x of 2x uit per nacht en dat vind ik al heeel goed. Ben supertrots op hem! Dus stiekem willen we er echt weer voor gaan! Helaas zijn mijn cyclussen nog wat rommelig, ik denk door de borstvoeding. Voor de zwangerschap was ik altijd netjes na 26dg (een fijne, korte cyclus dus) ongesteld. Ik was toen ook meteen in de 1ste ronde zwanger. Ik denk dat het nu wat lastiger zal gaan, jammer!! Ondanks dat, gaan we gewoon verder met de borstvoeding en zien we wel hoe het af gaat lopen! We gaan eerst een paar maandjes zonder het stress van tellen of ovulatietestjes etc. proberen en dan zien we wel! Voor de andere meiden die ook zo graag willen, hopelijk hebben jullie snel een positief testje in handen!
Cyntje spannend klinkt toch weer wat anders als nooit meer Ik moet volgende week Vrijdag naar de gyn ter controle na de bevalling ( ja ben erg laat maar door mijn zoontje wat telkens zo ziek was en de wachttijd niet eerder) En ga dan ook zeker bij haar aankaarten dat we over een aantal maandjes weer willen starten We weten natuurlijk niet hoe snel het nu lukt in het zh.
Mwhaha! ja... wie had dat ooit verwacht! Máár heb gisteren weer nieuwe pilstrips gehaald. Apotheekster vroeg of ik voor 6 maanden wilde... uhmmm doe maar 3 maanden whahaha! Toen Lars altijd zo huilde dacht ik ook echt "is dit nou het hebben van een kind!?" Ik vond het ook echt niet leuk toen. Maar nu? Het gaat nu zo goed met hem! Ook al is het een pittige en héél duidelijk in wat hij wel of niet wil.... het is ons schatje! Was jij vaginaal bevallen of ook ks? Maar in jullie geval zou ik ook niet lang wachten hoor. Ik twijfel vooral over hoe druk ik het dán ga krijgen (ben nogal lui aangelegd )... kostten (ook later voor school, rijbewijs e.d.)
Ben gewoon vaginaal bevallen, ingeleid toen. Ging erg vlotjes ineens hahah. We zullen het dan zeker drukjes krijgen, ik ben ook vaker wat lui aangelegd hoor maar het is toch zo genieten