Spannend fafje!! Hier helaas gisteravond ongesteld geworden. Wel eindelijk weer een cyclus van 28dagen, ik hoop dat het zo gaat blijven. Naah eigenlijk hoop ik weer op 9maanden geen ongesteldheid en een steeds dikker wordend beeb-buikje. Maarja geduld, geduld! En in de tussentijd heel veel genieten van ons deugnietje!
stralend, oh das wel netjes 28 dgn ...hopelijk blijft ie zo en ben je ook snel achter je vruchtbare dagen!! ik mag 5 of 6 mei bloed prikken...dus hopelijk hoor ik dan ook of er echt een eisprong is geweets!
weer een rare test rijker ipv een lijntje een knal roze vlek die blijft raar dus nog even afwachten ook is de toiletpot sinds gistere weer men beste vriend en eten binnenhouden nee hoor haha
heb daarstraks getest en geloof het of niet een heeeeel licht streepje bijna gewoon wit maar men man zag het ook raar he
dat kan ga nog niet zegge of ie pos was of niet want vind hem echt volledig niet duidelijk en ga er ook vanuit dat die nu neg was dus donderdag weer een testje zonder te drinken vooraf deze keer
hey meiden, ik lees al een tijdje stiekem met jullie mee mijn vriend wil dolgraag een 2e! ikzelf durf nog niet echt, twijfel weer over van alles net als ik had toen we voor onze dochter gingen, dus slik nog maar netjes de pil, stiekem wil ik ook al een 2e, maar durf niet, dom toch haah
zo dom vind ik het niet hoor een kindje veranderd alles in je leven zowel een eerste als een tweede als een derde het blijft aanpassen en veranderingen meebrengen hoor pas terug voor gaan als je er zelf uit bent en er zelf klaar voor bent groetjes en liefs
mamavanamarylli, oke nou we wachten rustig af leeuw, nee hoor dom is het niet...! Gewoon relax...wanneer je er echt klaar voor bent, heb je echt geen zin meer in die pil