ja ik had extreme vermoeiheid, en het schijnt het vaker voorkomt bij vrouwen na de bevalling,d at die schildklier minder goed werkt... pfeiffer kan naturlijk ook, en idd ijzertekort en bloeddruk...maar mss toch goed om ook je schildklier te checken...kan je dignen tenminste uitsluiten! anders moet je er ff op googlen...dan kun je zien of je wat herkent...
Nou moe! Heb net het zkh gebeld voor uitslag van het bloed... Progesteronwaarde was 1!!! Dus geen eisprong want daar moet ie minstens 20 voor zijn! Verteld dat ik vorige week zaterdag positieve ovutesten had en donderdag ben gaan vloeien. "Dan hebt u te laat bloed laten prikken want dan is uw eisprong 10 november al geweest." Nogmaals uitgelegd dat mijn "ei" 18 november was... Ze kon er niet veel over zeggen en vroeg of ik een afspraak met de gyn wilde. Nu moet ik daar vrijdag naartoe. Wat een desillusie!
Hun hadden zoiets, als je donderdag ongesteld bent geworden heb je 2 wkn eerder je ei gehad, dus 10 november! ALs dat zo is heb ik er niks van gemerkt! Maar 18 november had ik die meest positieve ovutesten en die dag en de 3 dgn daarvoor had ik ook allemaal steken en echt wat pijn rond mijn eierstokken! Ongeveer een week na je eisprong kun je geprikt worden op progesteron als die waarde hoger is dan 20 heb je een ei gehad. Alleen blijft die waarde kort in je bloed. ALS ik dus 10 november mijn ei had gehad (als je uit gaat van mijn menstruatie nu) zou je dat nu niet meer in het bloed kunnen zien. Het is dus vrij vaag; - of ik heb rond de 10e een ei gehad en nu ongi. - hoe kom ik dan aan die posi testen rond de 18e - als ik de 10e geen ei heb gehad, waar komt die bloeding dan vandaan?
Daar ben ik dus niet zo in thuis en weet ik niet. Vroeg aan die assistente ook waar die bloeding dan vandaan kwam maar daar wist ze niets op te zeggen. Had die vraag ook aan de vk van het forum gesteld en die vond het ook heel vroeg....
ja ik denk gewoon je ongi dan niet? Sommige vrouwen hebben een korte lf en dan wordt je dus sneller ongi...zoveel vrouwen die een cyclus hebben van 25 niet? Die worden dan toch ook al eerder ongi dus ik snap die van het zk niet zo....
@all, hier ook iemand die niet na 2 maanden maar wel na 5 maanden de kriebels weer kreeg voor een tweede... Hoewel ik het begin van mijn zwangerschap kotsmisselijk was en mijn bevalling niet echt meeviel, vooral het einde niet, vind ik het geweldig om mama te zijn... Toen ik vorige maand wat problemen kreeg met mijn cylsus, ongesteld de tweede week van mijn pil wat twee weken aanhield, besloten ik en mijn vriend om voorlopig te stoppen met de pil en te zien hoe het zou lopen... Om toch zeker te weten dat er niet iets raars aan de hand was moest ik 18 oktober nog voor een controle echo van de baarmoeder langskomen.. Daarop was wat verdikt baarmoederslijmvlies te zien maar volgens de gyn waarschijnlijk geen zwangerschap... Toen ik na anderhalve week een test deed was deze negatief... nog eens 6 dagen later toch positief!!! We vinden het echt geweldig... Morgen de 1e echo. Ik vind het doodeng... Heb niet echt hele heftige klachten en daarom nogal onwerkelijk. Hoop op een gezond frummeltje met kloppend hartje... Begin nu toch echt wel kriebels te krijgen.... Nog niemand weet het, behalve jullie dan
sukke, heh wat gek/raar/jammer.... ik zou nu gewoon doortesten...ben benieuwd of je weer een piek zal hebben..! wow, oh wat leuk gefeliciteerd! spannend!
ja dat vraag ik me dus ook af... maar volgens mij niet....want het kan ook dat elke maand je eiblaasjes niet ehct groeien tot 1 grote..oftwel 1 die kan springen..maar an krijg je wel een bloeding..door het rest afval...ofzoites....
Hier gaat het niet zo goed. Ik ga donderdag naar de neuroloog en ik heb een verwijsbrief voor een psycholoog. Daar ga ik morgen maar een afspraak maken. Op aanraden van manlief. Mijn zelfverzekerdheid is terug geschoten naar het nulpunt. Ik was 6 maanden aanvalvrij. En nu uit het niets dus toch. Het ergste is is dat ik het niet aanvoelde komen. Dat maakt het eng. Wat als ik alleen thuis ben met ons zoontje? Dit soort gedachtes dwalen door mijn hoofd. En ik begin me zorgen te maken om onze 2e kinderwens. Kan ik dat wel aan, is het niet te vermoeiend? Aaaah, gek word ik ervan. Tijd dus om met iemand te gaan praten. Sorry, ik ben niet zo gezellig, maar het lucht wel een beetje op. Liefs
He dames, ik ben een beetje afwezig op het moment. Beetje druk! Maar ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar reageren lukt dan niet altijd... @Stoetel: sterkte meid! @Sukke: Super dat je man weer wil!!!! @Wow: welkom en gefeliciteerd! @OW: hoe gaat het met je? Spannende tijd? @Fafje: hoe voel je je? @Cindy: Ik zou denken dat je wel eerst een ei hebt voor je ongi wordt. Maar weet het niet zeker. Eens iemand vragen die weet dat ze maar een paar keer per jaar een ei heeft: of ze altijd ongi wordt elke maand. Hoe gaat het verder met jou? @mamavana: hoe voel jij je?
Wow wat een geweldige verrassing! Proficiat. Mijn vriendin heeft pcos en ze word niet ongi als ze geen ei heeft gehad. Misa hoe voel je je?? Hier zometeen follikelmeting, ik ben eens benieuwd.