hihi dat doe ik nu ook vaak trouwens, hem gezellig bij ons in bed nemen en soms boffen we en valt hij weer in slaap en slapen we met z'n drietjes gezellig verder
Meiden ff snel ego: Hier 6 grote follikels en nog kleinere erbij. Morgen nog bloedname en dan waarschijnlijk pregnyl en dinsdag punctie.
Niet ego hoor! Spannend!!!! Hier vandaag sinterklaas gevierd bij opa en oma... Man man wat is hij verwent. Dat wordt nog wat vrijdag met zijn verjaardag!
OW, wat een goed nieuws! Sukke, hier ook sint feestje vanavond. We hadden lootjes getrokken. Ik heb mooie siciconen bakvormen gekregen voor cake en muffins, ben er super blij mee! Mart is ook onwijs in de watten gelegd, bumba pop, bumba blokken,houten blokken,winnie de pooh laptop en nog veel meer, zo leuk!
vreemd kan mijn bericht niet veranderen.. Maar heb zo iets geks...zit nu op dag 16 van mijn cyclus en heb mega zere borsten. De kortste cyclus die ik heb gehad was 24 dagen, dan zou het zelfs al vroeg zijn voor symptomen nu toch? Vind het maar gek maar kan niet om die zere borsten heen.. 14 dec heb ik een feestje, dan test ik dan wel in de ochtend..
vio, ik hoop het natuurlijk voor je ...maar er izjn ook zat vrouwen die zere borsten krijgen door een ongi.....en niet elke maand... maar laten we gewoon duimen ( cyclus van 24 dgn...zou betkenen ei op dag 10?....dan zou 6 dgn later best wel erg snel zijn....)
@OW oeeeehhhhhh!!! Zet m op he!!! @Vio is het niet tè vroeg voor klachtjes? Of ja jij hebt korte cyclussen he....hmmm.........dan ben ik benieuwd of je nog meer dingetjes gaat voelen!!!
nouja ik ben gewoon een beetje hoopvol, ben natuurlijk 2x in de 2de ronde zwanger geworden, en heb ook zere borsten met mn ongi maar die kan er nu nog niet aankomen denk ik.. ach ja we zullen het zien straks..
Vio wat spannend zeg hihihi. Ik duim! Hier meiden dinsdag punctie!!!!!! Oeeeeeeeeh vind het zo spannend zeg pffffffff.
Hahahahaha ja dat zou wel weer heel leuk zijn hihihih. Op welke datum zou jij waarschijnlijk uitkomen?
@violetriot en onswondertje: duimduimduim! Succes morgen onswondertje! @fafje: fijn dat je je weer beter voelt! @ all: sorry als ik wat meiden vergeet. @minniej: misselijk en moe zijn is inderdaad soms even lastig met een kleine . Maar ook hier kan ze zich goed zelf vermaken en rust ik op momenten dat ze slaapt. Ze slaapt sinds twee weken zo goed als altijd maar 1 keer. Ik was zo blij dat ze nog twee keer sliep aan het begin van mijn zwangerschap! Sinds vorige week begint de ergste vermoeidheid pas weg te trekken. Ik was tot ongeveer tien weken misselijk. Mijn eerste zwangerschap was ik niet misselijk.