@cindy: Ja jeetje, de tijd vliegt! Ik heb donderdag de 20wekenecho. Ik zit nog even in spanning dus. Straks op controle bij de verloskundige, dan kan ik er wel weer een paar dagen tegen aan. Hoe gaat het met jou? En je meiden?
Oeeeh ik vondt het de tweede keer echt eng tegenover de eerste! Je weet nu wat ze allemaal onderzoeken en dat is zo gedetailleerd Maar het is natuurlijk helemaal goed met je kindje maar ik vondt het gewoon een stuk enger haha hoe was het bij de vk Hier is alles prima! Op dit moment zijn we een basisschool aan het uitzoeken voor de oudste....maar we moeten kiezen tussen 2 scholen dus dat ik wel te doen
cindy, ik ben idd nu al zenuwac htig voor die 20 wkn echo...heb em met 19wkn al...dus dat scheelt 28 dec ofzo geloof ik...echt omdat je weet wat er goe dmoet zijn enz... eerste x was het toch meer ...oh zal vast goed zitten en weer gezellig naar de baby kijken ahhahaha moochild, hoe wa shet bij de vk, ben jij al "veel "aangekomen!? @hier, ik moet morgen naar de vk 0930! die kleine om 9u bij mn moeder afzetten!, Ons Wondertje jij morgen succes heh!
@fafje ja precies je weet het nu hahaha bij de eerste wist ik niet dat het zooooo gedetailleerd was aaahhh alles kijken ze na! Succes morgen bij de vk !!
Ja dat lijkt me nu ook wel enger, die echo. Ik denk sowieso veel meer na (zorgen is een groot woord) bij deze zwangerschap..! Apart he! Ik ben tot nu toe nog niets angekomen (vorige week bij de vk geweest). Maar ja, dat zegt niets! En jij dan fafje? @Moonchild: succes en veel plezier bij de echo donderdag! @Fafje: Jij hetzelfde bij de vk! @OW: succes meid! Ik duim voor je!!! @Hier: ik ga vrijdag naar de fysio. Ik begin erg last te krijgen van mijn onderrug, bil, schaambeen. En sinds vandaag ook mijn ene bovenbeen. Heel vervelend..! Ben benieuwd wat het is. Herkennen jullie het? Ik wordt trouwens ineens zo ongeduldig...! Wil zo graag weten wat het wordt dat ik bijna een eerdere echo wil plannen..! Maar mijn man vind dat onzin: we kunnen toch wel even wachten..? Nou euh... neeeeee.! hihihi!
misa, kan dat geen beginnen bekkenpij zijn!? mn nichtje heeftd at op het moment....hoop het niet voor je! ik was vorige x al 2,8 kg aangekomen ...dus iok ben ehct beneiuwd, ...mss wel 5 in totaal nu ... dat wa sik vorige x pas met 20 wkn ja wel een verschil, toendertijd gaf ik nog super veel Dans en Zumbalessen tot en met week 17...dus veel sporten ...hmm ach...het maakt nie zoveel uit hoor, ik eet best wel normaal..soms zelfs te weinig...
@Fafje: ja, bekken... daar ben ik ook bang voor. Ik hoop het niet! Een halve dag werken (kdv) is al heftig... Heel lastig! Ja die kilo's... ben heel benieuwd! Bij de vorige keer was ik met 20 weken 3 kilo aangekomen. Uiteindelijk 14!
Ik had last van mn SI gewricht, had ook die klachten. Enige dat hielp was rustig aan doen.. Ff ego: Ik heb een heel gevoelige buik, en lustte het vlees niet vanavond.. zou wel vroeg zijn voor kwaaltjes, maar goed zit ook niet tussen mn oren. Spannend hoor!
viooo, maak je het weer spannend ahhahaha misa, hoop het ook nie, balen hoor! zeker als je dat soort werk doet! Ja ik uiteindelijk 13 !
Hier even snel ego, zit op mijn werk. Net fm gehad, 12 mm. Moest vrijdag weer komen maar dat doen we natuurlijk niet op sukkebaby zijn verjaardag. Nu dus donderdag en waarschijnlijk zaterdag nog een keer. Het was iig actief zei ze.... ben benieuwd! OW: Succes vandaag!
haha vio zit niet tussen je oren hahahaha...eerlijk vindt ik wel dat als je denkt zwanger te kunnen zijn dat je toch wel vaak beter gaat opletten en meent van alles te voelen ... ik had het ook hoor! Vaak link je een hoop aan een zwschap terwijl het iets heeeel anders is... maar wie weet! Je voelt wat je voelt he! @Misa ik had het ook hoor dat ik de tweede zwschap bezorgerder was alleen had ik wel een reden hiervoor in het begin! Maar je weet nu gewoon hoe bijzonder het is allemaal dat je uberhaupt zwanger bent! Geniet er maar van .... is het je laatste zwschaps denk je?
@Fafje: 13 is netjes toch! @Sukke: spannend zeg!! @Cindy: Ja ik denk dat het de laatste zwangerschap is.. Dubbel, maar voelt wel goed nu na toch wat heftige eerste weekjes. Voor jouw is de laatste toch nog niet geweest als het aan jouw ligt..?
Oh nee ik wil nog wel een kindje...... Maar we zullen zien wat de toekomst ons brengt....nu idg even nog niet!
sukke, nou succes!! het groeit in elk geval wel @hier, controle was goed, hartje, bloedruk en ben nu in totaal 3,2 kg aangekomen...we'll see
Wat fijn! Ik was dus laatst bij de vk niet aangekomen, maar bij mijn weegschaal was het wel 1,5 kilo.. ??? Ach ja, zal wel!
ja ik had ene reken foutje, ik was vorige x 1,8 kg aangekomen ( met 12 wkn dus)....en nu dus 1,5 kg in 4 weken