@ow: hoe is het gegaan? @vio: spannend! @fafje: fijn dat alles goed was. Netjes hoor wat je tot nu toe aan bent gekomen. Ik ben nu 3,4kg aangekomen. bij mij was ook alles goed gister. @cindy: wat leuk, basisschool kiezen. Zitten ze een beetje in de buurt? Die 20wekenecho...pff ja wat spannend inderdaad! We hadden het er gister samen over. Mijn vriend zei toen: als we het maar gelukkig kunnen maken. Superlief! Misa: haha lekker ongeduldig. Ik ben ook zooo benieuwd. Heb jij een voorgevoel?
@Fafje fijn dat alles goed was!!! @Moonchild...aaah wat lief en hij heeft gelijk natuurlijk maar ook wil je toch graag dat je kindje gezond is he.... Ja ze zitten beide op een afstand van 5minuten dus ideaal! Ja het is een beetje vroeg voor hier in het zuiden, om nu al een school te kiezen want hier is het niet zo dat je al heeeel vroeg je kindj moet inschrijven maar ik vindt het toch vrij belangrijk om er goed over na te denken. Zie toch veel om me heen dat ouders voor een school kiezen omdat het vriendje erop zit of familie geeft er toevallig les....nee de school moet ons aanspreken en dat doet de school waar wij voor gekozen hebben!
Hallo lieverds, Zo lief zeg. Maar ben heel teleurgesteld maar 4 eicellen Dat hadden zij ook niet verwacht. Ben er verdrietig over
@Moonchild: ja heel ongeduldig! Dit keer nog meer dan de vorige keer! hihi! Ik denk dit keer een meisje, maar begin soms wel eens te twijfelen. Het maakt me trouwens helemaal niets uit! Soms denk ik: een meisje zou stiekem wel erg leuk zijn voor mama... Maar een broertje voor Simon zou ook zo geweldig zijn, een jongensgezin..: gaaaaaaf! Dus we zullen zien, als hij/zij maar gezond is! Wat denk jij? @OW: Jeetje wat balen zeg... Dus nu is er niets gebeurd..? Dikke knuffel!
Ze gaan proberen met de 4 maar ja de kans op bevruchtingen enz word natuurlijk ook kleiner. Ik moet nu dus afwachten tot vrijdag pfffffffffffff.
Ow, oh neee wat een teleurstellingggg ....is wel een duur grapje dan deze x, als ik het goe dheb begrepen!?....als de kans zoveel kleiner is nu, en je moet er wel hetzelfde voor betalen... jeetje zeg...dikke knuffel...hopelijk goed nieuws vrijdag Misa, las je topic, toppie voor dat geld, gewoon doen
@cindy: Ja, goed dat jullie echt een bewuste keuze gaan maken. En allebei lekker dichtbij, fijn hoor! @ow: wat een teleurstelling, knuffel! @misa: Jaa allebei zou het heel leuk zijn! Klopte je voorgevoel vorige keer? Ik denk een jongen (ook al heb ik de meisjesnamen en kaartjes al in mijn hoofd). Vorige keer klopte mijn voorgevoel. Ik zou het voor mijn vriend erg leuk vinden om een zoontje te krijgen en voor mijn dochtertje een zusje....ik ben hoe dan ook al blij.
@OW: jeetje meid wat rot zeg... Gaan ze vrijdag terugplaatsen dan? (ben er niet zo in thuis, sorry!) @Fafje: dankje, ik zag je reactie al! @Moonchild: Spannend hoor...! ben benieuwd of je gelijk hebt! Ik had de vorige keer ook 'gelijk'. Ik pendel wel eens voor mijzelf en daar kwam altijd een jongen en dan een meisje uit. Daar is mijn idee op gebaseerd. Maar heel stiekem twijfel ik eraan. Ik heb wel vaker voor mijzelf gependeld en meestal klopt het. Pendel ik voor/over vriendinnen of anderen, dan is het nooit goed...! ben dus benieuwd!
Het bied nog kansen maar je verliest altijd eitjes bij de bevruchting ( niet elk eitje raakt bevrucht) en de kans op cryo's ( ingevroren embryo's) is ook kleiner dan zullen we weer van voorafaan moeten beginnen, als het niet lukt. Ben wel benieuwd wat voor kindjes hier allemaal op komst zijn. xxx
Nee we hebben niks meer te kiezen. De punctie is geweest dus dat is al het grootste bedrag van de behandeling. Ze gaan kijken vrijdag hoe goed de embryo's zijn, als de tp zondag is wil het zeggen dat we een hele mooie gevorderde embryo krijgen.
Oké. Dus als ze nu bijvoorbeeld wel 8 eicellen hadden en er 2 terug zouden plaatsen, dan zouden er bij wijze van 4 de vriezer in gaan en stel jullie willen dan nog een derde dan hoeft er geen punctie meer gedaan te worden en scheelt het ook weer een hoop geld. Ik duim heel hard voor jullie!
Jammer OW!!!!!!!!! Had het echt gehoopt voor je dat het nu zou gaan lukken allemaal en je je eindelijk mag toevoegen bij de dames hier....Maar het is nog niet over natuurlijk dus positief blijven!!! @Geslacht...ik had beide keren een sterk gevoel dat het een meisje werd en ik had gelijk hahahahaha......
haha ja en ik ben helemaal niet van het gevoel hebben en dan ook nog gelijk hebben hahahahahaha..maar dat is het instinct denk ik van een moeder
ja dat dnek ik ook wel...alleen sommige zijn soms zooo overtuigd en dan blijkt het totaal niet zo te zijn haha...dan dnek je ook wel van uhhhh lekker gevoel dan.. ik denk ergen swle een meisje ...ik ben zoooooooooooo beneiwud...sorry hoor moet t ff kwijt...duurt ngo zo lang Zou super leuk zijn, samen met mn beste vriendinnen zwnager en allemaal een meisje...zo leuk...met de 1 scheelt ze dan 11 wkn en de ander 6!