2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ja of van een puntbuik is een meisje...ok zoiets doms! Alsof je een andere buik hebt als je een meisje hebt hahahahahahaa..

Ik ben eens benieuwd!!!!

2. misa

misa Niet meer actief

@Geslacht: ik heb vandaag weer eens voor mijzelf gependeld en er kwam uit: jongen..!! :$ Ik ben helemaal verbaasd! Maar ook heel blij hoor! :p We zullen zien. Ook zei de pendel dat hij op 27 mei komt...! Hihi, ben heel benieuwd!

3. Alita

Alita Niet meer actief

hih die pendels...ik vindt ze wel grappig maar geloof er nu niet echt in hahahahaha

4. misa

misa Niet meer actief

Ik ook niet echt, alhoewel: voor mijzelf heb ik het vaak goed. Maar eerder zei hij altijd (jaren geleden al) dat ik een jongen en een meisje zou krijgen. Nu klopte de eerste, maar de tweede misschien dus niet. Ben dus wel heel erg in de war! haha!
    Maar goed, ik pin me er niet op vast en het maakt ook echt niet uit hoor! Ik weet dat het een soort van bijgeloof ik. :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

ach het is gewoon leuk toch?
    Ik doe het wel eens met de vraag wanneer ik zwanger wordt en dan wordt ik toch altijd zenuwachtig hahahahahaah

6. misa

misa Niet meer actief

Haha..! Wat komt er dan uit?

7. Alita

Alita Niet meer actief

uhm eentje....dan zou ik nu al zwanger moeten zijn en een ander zei volgend jaar mei was ik zwanger of bevallen !

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Jullie hebben me op een idee gebracht. Ik ga maar eens een paar pendeltjes aanvragen!:D

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik had dat ook hoor, en heb inmiddels 2 dochters en daar zit maar 14 maanden tussen. Iedereen mauwt dat ik het zwaar heb maar ik weet niet beter dus of het zwaar is geen idee? Gewoon leuk gezellig en zo nu en dan uitpuffen bij een bioscoopje of wandeling in je uppie,...Maar bovenal ontzettend genieten van mn 2 kakels!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh het wordt een J O N G E N !!!!!!!

Super goed en leuke echo gehad joh, zo uitgebreid voor zo'n geslachtsbepaling, ze kent mn vk ook goe.d.en deed allerlei metingen, kindje groeit helemaal perfect op termijn...alles zag e heel mooi uit...en overduidelijk 2 balletjes met een piemeltje :D:D:...zal later fotootje proberen te uploaden!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    WAUW! FAF!
    Had je hem vandaag!!!!!! Gefeliciteerd, nog een klein prinsje erbij super zeg!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fafje wat geweldig nog een prinsje erbij!!!!!!!!
    Zo leuk hihihi.
    geniet lekker van je blauwe wolk!:D

13. fafje

fafje Niet meer actief

thnx meiden!

onswondertje, ik zet net op mn fb status zwijmel zwijmel op mn blauwe wolk :p

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahahahah nou dat heb ik gevoeld hihihi:D

15. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Fafje weer een stoere bink erbij! Gefeliciteerd. Ik herinner mij nog dat je ooit hier eens schreef dat je meer een jongensmama bent. Lijkt mij super om er dan weer een jongetje bij te hebben. Ook leuk voor je zoontje!

16. fafje

fafje Niet meer actief

stralend, thanks hahah ja klintk mss stom om te zgegen, maar zo voel ik mij hihih...en dan is het idd echt dubbel zo leuk!!! was echt een verrassing!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja want je dacht zelf een meisje toch??

18. fafje

fafje Niet meer actief

ow, jaa ik neigde wel meer naar een meisje, maar niet ehct sterk gevoel...maar toch iets meer als jongen...grappig, 1e x had ik het dus goed..en 2e x niet :d...man was heeeel zeker van zn zaak haha dat het een jongen werd...zo grappig, die mannen

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Fafje, een stoer kereltje op komst! Leuk hoor:D

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja je weet niet beter dat klopt natuurlijk....;)
    Ach het is ook zo persoonlijk wat je als moeder aankan enz...ik zag het niet zitten om pas aan een volgend kindje te beginnen als de oudste 5 is...zie ik vaak bij vrienden en dat vindt ik dan weer raar....dan is er zoveel waarvan ze in een andere fase zitten

Deel Deze Pagina