2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

~leuk hoor een jongen!!!!

Ja je bent het nu ook gewend he een jongen en dan is het een vreemd idee een meisje..tenminste dat heb ik ook!
    En een voordeel .. je hebt alles al hahahaha

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @fafje: Wat leuk!! Lekker mannengezin!! Wat fijn ook dat alles goed gaat met de kleine.

@misa: Je maakt het helemaal spannend nu tot je echo! Wanneer heb je de afspraak?

@ cindy: ooeehh in mei bevallen....dan moet je opschieten;).

@all: vanmorgen de 20wekenecho gehad, alles is goed!! Een hele uitgebreide echo, want er was iemand in opleiding bij. We hebben ook nog even gespiekt naar het geslacht:p, dat blijft nog een verrassing:D.

3. fafje

fafje Niet meer actief

thnx meiden!

cindy, haha ja heh is ehct handig hoor :D:D

moonchild, oh wat spannnnnnend! heerlijk dat het zo'n goede echo was...ik heb de 20wkn echo op 28 dec!
    ook wel weer snel dus :D:D

4. Alita

Alita Niet meer actief

haha moonchlid gaat niet gebeuren hahaha..
    Super dat alles goed was!! En wat knap dat jullie je mnd kunnen houden zeg....ik ben zo`n flapuit ik kan het niet eens hahahaha

5. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @fafje: ooo dat is ook al weer bijna!

@ cindy: Ik kan het ook niet hoor. Vorige keer op het kaartje gekeken waar ze het op hadden gezet. Toen konden we zeggen wat we wilde, want we hielden vol dat we het echt niet wisten (op mijn beste vriendin na.) Ik ben benieuwd hoe lang we dit gaan volhouden:p.

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoera voor de goede echo's!

Fafje, een jongen, wat geweldig leuk!!
    Moon...ik ben benieuwd wat het wordt bij jullie!

Hier geen idee wat ik allemaal voel, pff echt irritant. Wel gekke cravings qua eten, moest vanmiddag een broodje met rookworst eten :(
    Ik hoop zo dat ik leuk nieuws te melden heb zo vlak voor kerst!

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha moonchild je kan het hahaha

@Vio waneer is je nod?

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    geeeen idee :(
    Dit is de eerste keer na de menstruatie na de mk. Dus een soort van ronde 1.
    Voor de mk had ik 1 cyclus van 35 dagen. Voor Mart 1 van 24 dagen. Ben tot nu toe in ronde 2 zwanger geworden en nooit meerdere cyclussen gehad.
    Ik ben maar van 35 dagen uitgegaan, kom dan op 24 dec.

Maar als het dus 24 dagen is, kom ik op 12 dec..

Ik heb 14 dec een feestje en wil daarvoor denk ik wel een testje doen. Zit dan op dag 26, ik testte steeds op dag 24 al positief..

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dan is het moeilijk he om een cyclus te bepalen;) maar geen ei gevoeld toevallig?
    Nou dat lijkt me een mooie datum om te beginnen met testen hoor!

10. misa

misa Niet meer actief

Ooh fafje: super!!!!! Een jongen! Geweldig! Gefeliciteerd!
    Soms voel ik mij ook meer een jongensmama voor zover dat kan. Al neig ik enigszins wel naar meisje. Ach ik weet het niet meer! :)

@Moonchild: Fijn dat de 20 weken echo goed was!!! Gefeliciteerd! Ik wordt wel heel nieuwsgierig hoor! Dat je het voor je kunt houden!!!!! je kunt het ons toch wel verklappen..? ;) :cool:
    Ja ik houdt het spannend..! Vind er niets aan dat wachten..! ;)

@Vio: spannend meis. Ik hoop ook dat je snel een mooie test in handen hebt! Ook al zou ik een ei gevoeld hebben, mijn lf was ook altijd wel verschillend (tussen de 10 en 13).

@Cindy en passiepaard: ik vind ook dat je niet kunt zeggen: twee snel na elkaar is druk of drukker. Je weet het verschil niet en een tweede kind is sowieso drukker dan 1 kind hebben. Daarbij hebben genoeg mama's het ook vreselijk druk met de leeftijd wat verder uit elkaar..!
    Gelukkig ben je blij met je 'keuze'..!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vio spannend hoor!!!

Moonchild wat fijn dat alles goed was,
    Maar je houdt het wel spannend heh qua geslacht;)

Hier morgen het telefoontje wanneer tp en hoeveel en of er bevruchtingen zijn geweest.
    Erg spannend dus

12. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk aan je OW!!!!!

13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ik ben voor je aan het duimen onswondertje!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt lieverds!!!

15. misa

misa Niet meer actief

OW: ik duim voor je!!!

16. fafje

fafje Niet meer actief

ow, ik dnek ook aan je ...duimmduimduimmmm!!!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een lieverds van een meiden hier:D in dit topic!!!

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    FF snel, heb verjaardagsstress! :)

OW: Heel veel succes morgen. Hopelijk wordt 9 december voor jullie ook een topdag!

Moon: Fijn dat jullie echo ook goed was en succes met het geheim houden! ;)

@hier: vanmorgen FM, was die van 12mm ineens foetsie en waren er 2 van 10mm! Nou ja, die doen ook mee maar duurt dan alleen wat langer. Maandag weer terug.
    Hier echt een chaos dag. Had vandaag eigenlijk vrij gevraagd maar hadden en bijeenkomst waardoor ik van half 2 tot 4 op mijn werk MOEST zijn. Vanochtend dus zkh. Toen snel naar mijn werk eerst nog in 1 uur mijn boodschappen gedaan en een nieuwe outfit gescoord. Terug naa huis een file, 3 kwartier langer over gedaan en net kwam ik er achter dat de vulling voor mijn taart 2 uur moet opstijven! Hij staat er pas vanaf kwart voor 8 in!!!! *oeps* Druk, druk, druk dus. Gelukkig had ik gister al het 1 en ander gedaan anders was het helemaal niet goed gekomen...

Pff, wat gek. Vorig jaar was er op dit moment nog geen vuiltje aan de lucht!!!

19. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    OW ik duim voor de allerbeste uitslag!
    Op een ander forum had een meisje maar 1 eitje bevrucht, die zat in zak en as maar dat ene kindje is mooi wel blijven plakken. Je hebt er maar 1 nodig als alles mee zit.

En ik vind het hier ook super, dat we elkaar allemaal steunen, door dik en dun ;)

20. misa

misa Niet meer actief

@Sukke: gefeliciteerd!!! Fijne verjaardag. Geniet maar van deze zo bijzondere dag!

@OW: laat je weten als je meer weet..?

Deel Deze Pagina