28 juni om 19.30 woehhhh ik word er toch wel weer nerveus van hahaha. Wilde eigenlijk 1 week later maar ja dan was hij er zelf niet meer. Nou geen probleem dan hoor
ik heb altijd de innesteling gevoeld Vreemd gevoel in de onderbuik, opeens een gelukgevoel...en daarna steken en krampen de week voor de nod....
ik was 27 maart ongesteld en echt ongesteld heb maar 1week en half gevloeid van de bevalling ook maar minimaal hoor
ow fafje, spannend voor je! we wachten in spanning af! hier ook..maar ben toch de draad kwijt vanwege die onregelmatigheid! pffff volgens mij zit ik al bijna op 40dagen. en mn zw.testen zijn op....hmmm
hoii, spoannend morgen 7u ga ik testen hihi(2 dagen voor nod dus)...alleen ik denk niet dat het raak is... er gebeurd zoveel in mn lichaam, denk dat ik ongi ga wordne...tis natuurlijk mn eerste eisprong, dus zoveel hormonen weer enz je lcihaam kan je goed voor de gek houden.. ik voel namelijk zoveeeeel pfff haahha
ja ik ook pffff maar moet 100procwnt zeker zijn of ik wel of niet zwanger ben moet pillen nemen en mag dat absoluut niet als ik zwanger ben dus ja afwachten tot morgen he
haha ik heb zelf sin mn hoofd...als die kleine vanacht waker wordt, doe ik mss stiekem al mn testje lol
jammer..maar je bent er nog niet he.....maar jij wist wel precies wanneer je ei was he? Hmm dan had je nu al wat moeten zien of niet?
uhh ja weet ik niet, ik heb nog op zaterdag 30april positief ov test gehad...dus eigenklijk is mn nod zaterdag