of 29e haha ...wete t ff niet meer... nee volgens mij 29e posi ov test...en dan zou warschijnlijk 30e gespronmgen zijn ofzoiets
maar op de echo was ook wat te zien zei je ... Ja na een ovu springt je ei binnen 24-48 uur... En je cyclus was hiervoor 28?
ja nee op de ehco was te zien dat er een groeiend follikel was...toen 11/12 mm...en gyn zei verwahctd at je ei springt tussen 5-7 dgn...en waarschijnlijk de 6/7e dag gesprongen (?) cyclus hiervoor...zou ik ehct niet meer weten! wel regelmatig haha maar volgens mij wel 28 dgn ja we'll see...als ik ongi wordt ben ik alleen maar blij dat mn lichaam het weer doet...nou hopen dat ie ook gelijk regelmatig blijft
ik verlang nu ook al weer naar nog een baby. ik heb er al 2. 1 van 18 maanden en 1 van 5 maanden. in de toekomst wil ik nog wel graag een 3de. maar wat als het altijd blijft kriebelen? zijn jullie daar niet bang voor?
heeel bang haha...maar wij willen wel graag ene derde..maar dan moet ikw el aan de bak, ben nu nog een thuisblijfer en wild at ook nog een tijd voor de 2e zijn....een 3e zal financieel ene hoop veranderen (huis, auto etc)...dus die zal ietsje langer moeten wachten...maar ik denk zelf dat het dan wel oke is...mn man heeft ook nog een zoon uit een eerdere relatie..dus 4 kids is genoeg @hier, voel wel lichte krampjes...lijtk wel op een naderende ongi...ben benieuwd morgen...geef mezelf dan nog 2 dgn...anders test ik wel weer...hahaha
na een cyclus van 47 dagen ben ik ongi hup naar de volgende ronde ben blij dat mijn lichaam het doet ! groetjes spannend voor jou fafje
oh ja hier precies dezelfde gedachte Ik wil best graag een derde ooit maar ik hoop dat het gevoel dan weg is hahaha...
Mijn wens was heel lang 4 kinderen. Gelukkig ben ik zo gezegend dat ik ze ook heb gekregen. Tussen de jongste 2 zit 6 jaar. Jarenlang gedacht dat als ik de 4e zou krijgen dat de 'babykriebels' dan voorgoed zouden verdwijnen... Helaas.. Heel stiekem verlang ik regelmatig naar nog een kindje. Maar het kan niet. Mijn lichaam zal een 5e zwangerschap waarschijnlijk niet aankunnen. Ik heb geen partner meer. Huis is niet groot genoeg. Inkomen niet toereikend enz. Maar heel soms geef ik toe aan de gedachte en zwijmel ik weg bij de gedachte wat als.. Toch heb ik wel de hoop dat de kriebels ooit overgaan. Tenslotte ben ik officieel nog steeds aan het ontzwangeren. Dus wie weet.
mijn moeder zegt dat het altijd leuk blijft een baby en het altijd blijft "kriebelen" maar dat het gezond verstand het op een bepaald moment overwint (bij de meeste mensen) hahaha. nou duimen dan maar
Wel leuk om te lezen dat er meer meiden zijn met kindjes die snel op elkaar volgen. Soms lijk ik namelijk in mijn eigen omgeving een echte uitzondering te zijn (niet dat ik daar mee zit!)
nee hoor sula..maar bij vrienden vonde ze het ook snel..nou ik vindt 2 jaar ertussen prima! Maar jij was wel sneller
Bij ons was het niet gepland, hihi. De eerste de beste eisprong na de bevalling was het raak zonder dat dit de bedoeling was. Ik zag er erg tegenop (ik wist 2,5 jaar geleden nog niet eens of ik wel kinderen wilde, haha), maar nu ik weet hoe het gaat en het me 100% meevalt, had ik het wellicht ook zo gepland als ik dit had geweten. MAAR: onze tweede is dan ook heel gemakkelijk, dat speelt natuurlijk erg mee.
Ik herken het ook.Wist direct na de bevalling,zou nog zo graag een derde willen.Mn man zei gelijk net na de bevalling,nou wanneer weer??Haha maar dat kwam voornamelijk omdat onze zoon in anderhalf uur tijd is geboren..Maar we zullen zien met der tijd.
pff jeetje..nee zo snel zou ik het niet doen hoor...vindt die 2 jaar prima! Ja tuurlijk is het fijn als je tweede makkelijk is
nou volgens mij is mn ei niet ehct gesprongen hoor...nog steeds nega zw test en geen naderende ongi..(krampen bleken mn darmen te zijn, zal geen details geven )