ja 2 dagen 29e en 30e allebei goed positief...heb alleen 30e savonds voor het laatst geklust...daarna pas paar dgn later weer...dus alsie later is gesprongen is het swieos niet raak... maar dan nog iemand legde me uit dat je wel een lH peik kan hebben,. maar je ei niet springt... en buiten dat is mn ei sowieso wel heel langzaam gegroeid (gemiddels 2 mm per dag, dan redde ie niet) dus mn gevoel zget nu dat het gewoon ngo iet goed zit allemaal
ah ... ach eerste ronde he meid.... Nu wachten op je ongi, hopen dat deze komt want het kan net zo goed zijn dat die niet komt omdat je cylcus nog niet goed is nu..balen he dat je geen zekerheid hebt!
ja dat bedoel ik precies...ik voel niks meer...het leek er wel op, maar gister moest ik naar het toilet en sidnsdien zijn de krmapen over
Hey SuLa, Jij ook hier! Onze kindjes schelen precies (op een week na dan) evenveel. Kijk naar de geboortedatums Alleen hebben wij nog een 3e. Jou kids van 20-01-10 (hier 18-01-10) en 24-02-11 (hier 28-02-11) De kleinste hier is ook errug makkelijk moet ik zeggen! Spannend hier voor sommige dames, lees ik! Leuk!
haha cindy ik word gek...ik wil mn ongi NU NU NU ...gister nog een test om het uit te sluiten en idd nega dus waar blijft ie nouuuu
Hoi Dames, Ik had ook direct naar de bevalling zoiets van ik wil nu wel weer zwanger worden. Lijkt mij geweldig om zo min mogelijk leefdtijdsverschil te laten hebben. Nu geef ik borstvoeding maar de kans is dan toch wel heel klein dat ik zo weer zwanger wordt? Het is niet verstandig om nu alweer zwanger te worden. Ik heb tijdens de zwangerschap erg bekkeninstabilieit gekregen en daar loop ik nu nog steeds mee. Mijn lichaam kan het nu echt niet aan. Ik vind dit wel erg jammer. Wel ben ik nu steeds misselijk en alle klachten die ik ook met de zwangerschap had. Gisteren een test gedaan maar die was negatief. Het is het beste dat ik eerst maar mijn lichaam weer in goede conditie krijg. Maar de verlangen zijn er wel. Voor de dames die er wel voor gaan heel veel succes. Liefs Riv
riv, ja in jouw geval is het dnek ik ook beter eventjes je lichaam weer de rust te gunnen, lijkt me ook zoooo moeilijk!! als dat is wat het tegenhoudt!!!
nee ik word ehct gek..ben zooooo echt ongelofelijk moe, niet normaal..al sinds moederdag....maarja zw test eergister nog negatief...en voel ene x wel wat andere x niet qua ongi(krampen)..irritant... schildklier is trouwens helemala weer oke, hoe fniet opnieuw aan medicatie dus daar ligt het niet aan...mss het weer!
onswondertje, ohh spannenddddd!! @update!!! Langs gyn geweest, heb (weer) geen eisprong gehad, vandara geen ongi dus...deze x de echte gyn ( vorige x een gyn-in opleidng ofzoiets.. Deze zei gelijk van , ja sorry vorige x heb je iemand anders gekregen, en ik ben daar geen voorstander van want ik wil gewoon 1 op 1 als iemand in behndeling is.... Ik heb je dossier doorgenomen en zie dat je gewoon heel graag weer zwanger wilt raken, je hebt nog steeds geen eisprong, onderhand moet de prikpil wel uitgewerkt zijn, meid ik lata je niet meer gaan, we gaan je gewoon helpen zwnager te raken.. Nou ik wa szo blij!!! Nu heb ik weer een groeiende follikel van 13mm....maandag weer kijken, ik weet niet maar denk dat het clomid wordt ... als het op termijn gegroeid is dan krijg ik iets om het goed te laten doorrijpen, is het niet goed gegroeid dan krijg ik iets dat het weer opgang helpt etc etc! heel blij dus....dus duim voor me dat maandga mn ei 18 is..en de volgende dag 20...zodat ie kan springen en huppa gelijk bevruchten die handel
ja ik vond het ook zo lief...ze zei ja is ook leuk voor je zoontje ...haha... Maarja hoe dan ook ben ik wel vermidnerd vruchtbaar aangezine ik wel een lhpiek heb maar geen springend eitje..en dit was dus al de 2e x...en nu wilde ze het dus 1 ronde bekijken...ik ben beniuewd
ja ik denk het wel, wnat die gyn kwam ehct zo over van.."hmm moet nu wel uit gewerkt zijn"...maw dst het dus normaal is om van 1 prik zo'n uitwerking te krijgen, terwijl mijn eigen gyn daar eigenlijk best laconiek over was... Ik bedoel mn zoontje wordt bijan alweer 9 mnd, en die prik is 8mnd geleden gezet en ngo rommelt het zo Thanks Cin!