Fafje wat spannend zeg!!! Daarnet ongi geworden dus een cyclus deze keer van 27 dagen Toch goed hoor 1 dag maakt niet veel verschil natuurlijk Mijn volgende nod 1 juli en dat is hopelijk weer de laatste voor een 9 maanden
Echt waar. Nu moet ik zeggen die cyclus van 60 was toen ik nog bv gaf. Ik werd 5 weken na het stoppen met de bv weer ongi.
nee hier nog helemaal niks! Was bij de oudste ook zo overigens, toen werd ik pas ongi nadat ik gestopt was, en direct erna zwanger ....
ja en dat bij beide keren dus ik mag echt blij zijn ..... Ja dat zou ik dan ook doen als het vandaag echt goed is begonnen!!
ja wat is je nod 7 de....is dan een dag eerder of wat? Dan kun je ook best nog een dagje wachten hahahaha
hahaha cindy ja das waar! ik heb stiekem ook 8 als NOD, dat is zegmaar als mn ei ehct op het allerlaatste moment is gesprongen (48uur na pregnyl) Maar hoogstwaarschijnlijk is het de 7e.... dus jij zegt gewoon maar wachten pffffffffffffffffffff
haha.....nou jij moet doen wat jij wilt meid..maar meer of minder zwanger wordt je er niet van he Ik ga idg geval voor je duimen!!!!!!
haha nou ik kon me niet bedwingen, heb ik vandaag getest pfffffffff supernegatief!...dus nou ik ga er nu al vanuit dat het niet raak is!! was met kruidvat test! nou geeft nietsss
Haha fafje, ik ben altijd heel nieuwsgierig en ongeduldig... het is dat mijn vriend mij bij de zwangerschap hield aan de nod-dag. Ik ben voor je aan het duimen! Hier is de 1e ongesteldheid precies 8 maanden na de geboorte (op de minuut af ook nog) geweest. Ik ben wel heel benieuwd hoe mijn cyclus wordt. Ik geef nog de ochtend- en avondvoedingen en regelmatig 's nachts ook.