2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

moonchild, dat is wel mooi toch!! idd ff kijken of het gelijk bijft komen enz!!! Jaa maar ik heb er al een hard hoofd in hiihii!!

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Dat is inderdaad netjes ja. Toch wel fijn om te weten dat mijn lichaam het weer doet. wanneer wil je weer testen?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fafje ik blijf toch voor je hopen!
    De hoeveelste ronde was het de vorige keer raak?
    Spannend hoor.

4. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik vind het niet raar, want ik zit nu al aan een volgend kindje te denken :)
    Heerlijk lijkt het me als de kindjes niet veel verschillen ;)

Leest verder..
    Ik zie dat je bijna je nod hebt :) spannend, ik duim voor je!!

5. fafje

fafje Niet meer actief

onswondertje+wonder, thanks !!!

vorige x na curretage was ik 2 x ongi en toen raak!! en dat terwijl ik dus 3x heel onregelmatig was!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wanneer was je test toen positief op je nod?
    Maar ik blijf zowiezo doorduimen:D

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allemaal, eventjes geleden dat ik hier was maar ja zulke lange cyclussen...dan heb je het meeste tijd niets te doen, wachten wachten op de eisprong. En dat doe ik nu nog steeds.. Heb al wel 10 ovulatietest-dagen gedaan maar nog geen eisprong :( :(

Fafje ! zit je op de wachtbank? ben erg beneiwud voor je. je wil echt al een tijdje een tweede he!

Nou ik hoop dat ik het hier nu iets beter kan blijven volgen, want het is altijd zo gezellig! haha.

x Pina

8. fafje

fafje Niet meer actief

pina, ohhh ik wete dat dus met die 3 cyclussen warain ik mirza kreeg...heb me ook rot getest...dat stommem ei zoeken hahah...echt lang duurt dat heh!
    Ja blifj gezellig meekletsen :)

onswondertje, nou ik wete het dus niet, ik had ene cyclus bedacht..van x aantal dgn, rond die tijd blijven testen, steeed snegatief...totdat ik geen zin meer had, en dacht we hebben mn ei vast gemist....toen zie manleif, test nou maar test nou maar...en was ehct dik positief, ik had toen 4 dgn niet meer getest!

Maaaar als ik die dag terug berekende, waren we dat weekend een weekend weg...precies 14 dgn ervoor zegmaar...en het kan dus heel goed zijn dat mirza daarin verwekt was....dus waarschijnlijk precie sop nod getest...en anders 1 dag ervoor of erna

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    spannend Fafje!

We hebben het er gister weer eens over gehad, ook omdat de ouderschapsverlofkorting wordt afgeschaft in 2013..
    En ik kan dankzij dat nu juist 16 uur werken en toch genoeg geld binnen brengen. En dus eventueel bij een tweede ook..
    Dus omdat we toch al twijfelden om eerder er weer voor te gaan heeft dit de discussie weer aangewakkerd..
    Nu denken we er allebei over na tot vrijdag en in het weekeind besluiten we wat te doen.

Ik neig wel erg naar er gewoon voor gaan. Wat maken die paar maanden nou uit en als ik zwanger wordt en verlof krijg in mn ouderschapsverlof val ik terug in mn oude salaris tijdens mijn zw-verlof en dat is best veel geld. Dus dat is ook een voordeel..

(haha ik wil gewoon heel graag en kan wel 1000 redenen bedenken..maar goed we moeten er samen achter kunnen staan..)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend meid!

11. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ja joh we moeten gewoon weer tegelijk zwanger zijn haha ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hihihih ja:D

13. fafje

fafje Niet meer actief

hoi ik ben dus helaas ongi geworden, maaar ben er wel blij mee,..mn eerste sinds 2009./hopelijk smeert het nu ff goed door :p

14. Alita

Alita Niet meer actief

haha fafje idd.....

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fafje wat jammer dat je ongi bent geworden maar fijn dat de ongi er nu is .
    En je iets van een cyclus weet.
    Mmmm jouw nieuwe nod is 1 dag later als die van mij:p

16. fafje

fafje Niet meer actief

oh leuk lopen we soort van gelijk!
    ja ik moet alleen wel morgen de gyn bellen, dat ikd an iet zwnager ben...denk dat ze me dan weer gaat volgen hopelijk groeit er weer een eitje

17. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier ben ik weer :)
    @fafje jammer dat het niet raak is wel fijn dat je ongi bent geworden zo weet je dat het toch werkt he
    groetjes

18. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd, thanks ;) :)..het moet alelen nog ff doorzetten, tis nog niet echt door

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

oei das ook minder :( hoop dat het dan snel doorzet ik nog 3 dagen voor mijn NOD ;)

20. fafje

fafje Niet meer actief

oh ging net ff kijken, en ja het is door :p

nou daar gaan we weer nog 2 weken :D hihi

Deel Deze Pagina