2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Tuurlijk... Ha is met vakantie... Altijd als ik ze bel..! Maandag is ze terug.
    Nu net even het cb gebeld. En ik wordt terug gebeld. Even kijken wat zij zeggen. Ik zou heel erg balen om naar een andere ha te moeten gaan. Zou ik kunnen wachten tot maandag? Wat denken jullie?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

geen idee.....moet wel behandeld worden volgens mij...ach een andere ha is toch niet zo erg?

3. misa

misa Niet meer actief

Nee als het miet ga ik da ook zeker doen hoor! Maar ik heb gewoon zon fijne ha dat ik graag gewoon naar haar toe ga. :)
    Ja moet zeker behandeld worden.. Ik was er al bang voor. Ik heb namelijk deze zwangeschap zovaak een schimmelinfectie gehad. Heb de laatste keer nog 2 dagen voor de bevalling behandeld. Dus het kan dan zijn dat het medicijn nog niet gewerkt heeft zeg maar. En als je een schimmel hebt tijdens de bevalling dan is er best een kans dat je kleintje dat krijgt in de vorm van spruw. Is dezelfde schimmel namelijk.. We hebben na de bevalling nog gelijk een doekje door haar mond gehaald, maar ws was dat niet genoeg.
    Nou we zullen zien wat het cb zegt als ze me terug bellen..!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah dat wist ik allemaal niet....!
    Ik snap dat je liever naar je eigen gaat hoor.....hier moet ik zo mijn oudste gaan halen van de psz...hoop dat het wel nog even droogbijft want het wordt grijs...aaahhhh

5. misa

misa Niet meer actief

Nou, het cb heeft terug gebeld en nav mijn verhaal denkt ze ook spruw. Ik heb de dagwaarneming maar gebeld en ik hoef er niet voor langs te komen. Ze leggen vanmiddag een receptje klaar..!

Succes met het drooghouden..! Moet je lopend of op de fiets naar de psz?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

met de fiets.....was gelukkig droog....!
    Gelijk een eindgesprek gehad bij de psz...en alles was prima altidj fijn om te horen he...

Hmmm zonder dat iemand erna kijkt een recept geven?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@SUkke hoe is het met jou dan?

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja 3 is ook genoeg denk ik...heb wel altijd gezegd ik wil altijd een even getal hahaah, omdat ik vriendinnen had die uit een gezin van 3 kwamen en zij waren de middelste en vonden dat nooit fijn ofo..hahahah maarja voorlopig heb ik toc h geen zin in zwnager zijn..pff :p:p

misa, laat ze ook telkens los? ja apart dat ze het niet eerst ff willen zien..maarja blijkbaar kan het geen kwaad dan ofzo?
    ja mn oudste had verborgen reflux echt super zielig, heeft ook medicijnen gehad tot 4 mnd ofzo..
    Maar het gaat nu heel goe dmet de jongste, dus blijkbaar heeft ie nog geen last ervan.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh zo heb ik dat nooit gevoeld eigenlijk....ik dacht juist laatst dat het misschien wel fijn is als je eens niet zo`n zin hebt in een zus....
    Dan kunnen de andere wel zich met elkaar bezighouden hahaha

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Meiden,

hier alles goed hoor. Nog weinigg kwaaltje. Af en toe wat moe, soms een vlaag van misselijkheid en soms een dag een enorm opgeblazen gevoel maar that's it. Nog ruim 2 wkn en dan hebben we de echo al. Dan gaan we het ook vertellen aan beide gezinnen. Vind het zóóó spannend!

FIjn dat bij jullie alles ook goed gaat. Lekker van genieten!

Wat balen van de spruw Misa, hopelijk heeft ze er niet te veel last van.

Miis, wat schattig dat grote broer zo lief is. Hier geeft R ook al telkens kusjes op mijn buik. Moeten we alleen wel bij oppassen want van de week zaten we bij mijn SO toen begon hij aan mijn shirt te trekken en baby te zeggen! Oeps! haha. Gelukkig hoorde ze het niet en heb ik R snel opschoot genomen een hobbelpaardje gespeeld.
    Hopelijk valt het ook mee met de reflux verschijnselen en loopt dit met een sisser af.

Lov: Groot gelijk hoor. Hoe bijzonder zou het ook zijn om te trouwen wanneer je zwanger bent. Dan zijn jullie al (bijna) echt helemaal compleet!

11. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Even teruggelezen om fatsoenlijk te kunnen reageren;)

@ sukke: Wat een leuk idee om de zwangerschap met een taartje bekend te maken! Wel een foto showen hier he?!:) Ooeehh en al bijna de echo:D!

@ miis: Super dat het allemaal zo goed gaat! Je bevallingsverhaal klinkt goed, wel jammer van de naweeën. En je kan dus gelijk weer in bikini:p.

@ djennaa: Wat leuk dat jullie ook snel een tweede kindje willen. Wel een zware zwangerschap gehad zo te lezen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

@ Lov23: Leukleukleuk dat jullie gaan trouwen:)!! Haha je man is nu al bang dat je meer kinderen wil:p.

@ violetriot: Jeetje, wat gaat de tijd hard! Balen dat je nog zo moe en misselijk bent! Erg leuk dat jullie zoontje er een broertje bij krijgt.

@misa: Al weer helemaal gewend zo zonder kraamhulp? Fijn dat je deze keer een goede kraamhulp had. Vorige keer had ik geen klik met de kraamhulp, vond er niets aan toen haha.
    Wij gebruikte condooms. Voorlopig nu ook, want ik heb verder geen idee wat ik voor een anticonceptie wil gaan gebruiken. Eigenlijk vind ik het tijd worden voor de mannenpil:p.
    Hier ook spruw gehad. De kleine man kreeg van de medicatie wel heel erg last van krampjes van. Hopelijk bij jou niet.

@ all:
    Hier gaat het goed.
    Afgelopen donderdag was de hartecho van ons zoontje. Hij heeft twee gaatjes tussen zijn hartkamers, maar ze verwachten dat die voor de puberteit dicht zullen groeien. Tot die tijd krijgt hij echo's om het in de gaten te houden. Hij heeft er verder geen last van gelukkig:).

Hij heeft fysio voor zijn flinke voorkeurshouding. Vrijdag gaan ze de afplatting opmeten. Ik hoop dat we het nog mooi recht kunnen krijgen. Op zijn buik slapen werd afgeraden ivm 32x meer kans op wiegendood, dat durf ik dus niet aan. We gebruiken wel zo'n kussentje overdag in de box, maar dat mag volgens de fysio ook niet.

De nachten hier zijn nog druk. Afgelopen nacht 4:$ voedingen. Meestal zijn dat er twee en soms drie.

Vanochtend voor de laatste keer naar de verloskundige geweest voor de nacontrole. Toch jammer, het is daar zo gezellig:p.
    Kriebelkriebelkriebel:D.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Sukke wat lief...nu al kusjes geven! Spannend je eerste echo weer......ben eens benieuwd hoe iedereen gaat reageren...

Ja is ook weer speciaal zwanger trouwen!

@Moonchild hahahaha de arme schat ja hij is bang hahaha...
    Kriebel??? Jij bent echt te erg hahahaha..

Maar wat super dat alles in principe goed was.....dan sckrik je even goed he...bah!
    Je kunt natuurlijk wel je kindje overdag op de buik leggen in de box.........

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    moonchild, hopelijk is de voorkeur snel weg, schijnt met 3 mnd weg te gaan, was bij mn oudste ook zo...ik liet hem vaak op zn zij slapen en buik, waar ik bij was, en de afplatting verdween echt onwijs snel

Zo dat zijn veel nachtvpedingen hihi, mss wat regelen?
    In principe zit ik hier op 1 nachtvoeding, hij heeft al een paar x 2x 5 uur ertussen gelaten...
    Maar er zit nog geen enkele regelmaat qua tijd in, dus als de laatste voeding rond 23/00 is...dan is het 1 nachtvoeding rond 4/5 ofzo...maar als het al om 22u is...dan is het vaak en om 2 en om 6 ofzo...dan pak ik nog 1 mini uurtje slaap...die nachtjes zijn wat zwaarder...

@hier, heb vandaag een speentje gegeven, hij kon de slaap niet vatten en was al lang wakker maar bleef huilerig, maar geen honger ofzo...en met het speentje viel ie direct in slaap! hahaha ik wilde het nog lang uitstellen, maarja...bij oudste wa sook met 3 weken...ach...ik kijk wel hoe het loopt..

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @lov23: ja toch maar meer op zijn buik dan. We waren zeker geschrokken, maar nu opgelucht :).

@miis: hopelijk is de voorkeur inderdaad snel weg. Jouw oudste sliep ook snel lang toch? Hier is het elke avond clusteren tot tien uur half elf.
    Wat fijn dat het speentje gelijk rust gaf. Hier met twee weken gegeven, maar het lijkt er meer op dat hij een duimpje wil. Meerdere speentjes geprobeerd en hij wil hem meestal niet. Hij probeert echt zijn duimpjes te vinden, schattig!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ahhh is nog moeilijk te inden zeker haha, hier lijkt dat ook soms maar dan doet ie heel geirriteerd haha..

ja oudste sliep idd ook snel! ja gister avond leek hij ook te clusteren ..hb dat met oudste nooit gehad, maarja vandaag weer om de 3 uur gedronken, dus t zal wel hahaha...k volg gewoon

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @moonchild: Waarom probeer je niet een osteopaat, daar zijn wij toen heen geweest met zoon en was na 1 behandeling al duidelijk zichtbaar dat hij ook meer de andere kant op lag. Er zaten gewoon wat werveltjes vast want hij kreeg zijn hoofdje niet goed de andere kant opgedraait. Na die behandeling ging dat al een stuk beter.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Miis maar dat is wel al goed dan een bv in de nacht hoor...!
    Hier kwamen ze toch ook altijd een paar keer per nacht....ze sliepen door rond de 4-5 maanden dus dat is wel fijn!
    En als dat speentje hem rust geeft is het fijn toch.....of ben je bang dat hij speen-tepelverwarring krijgt?

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, snap even j eerste zin niet (srry bn mss btj dom :p)

ja nee ik stop gewoon met t speentje als k verwarring merk...maar hij hapte al snel goed aan, hb ook t idee dat hij echt goed efficient drinkt, best snel al vind ik, bn binnen kwartier soms al klaar...oudste deed eerste weekjes echt nog lang over voedingen kan k me herinneren...

Maar tis niet zo dat ik denk dat hij onwijs zuigbehoefte heeft, dus wil nog proberen er niet al een gewoonte van te maken zegmaar...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah staat ook beetje stom...ik bedoelde te zeggen dat het 1 nachtvoeding nu al best knap is:D

Ja hier heb ik duimers....ook niet zo fijn maar weinig tegen te doem em je hoeft er niet uit s`nachts hihi

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nee ik vind speentjes echt een gedoe!!! was ook heel blij dat oudste met 8 mnd een afkeer kreeg door zn verstopte neus en ben gelijk soort van cold turkey ermee gekapt...
    gelukkig had ie em echt alleen met inslapen, dat scheelt ook...

oh ahaaa hahah ja hopelijk houdt die kleine dat zo aan...zo vind ik t namelijk wel goed te doen, maar als i bijv 2 en 5 komt...pff dan bn ik gesloopt 7u als oudste wakker wordt

Deel Deze Pagina