hahaah ja dat hoort erbij he als je een baby hebt s`nachts opstaan hhahahaha......zouden we wel allemaal willen 1x per nacht er maar uit! Ja hier te veel zuigbehoefte om niks te geven...maar toen ik vaker eruit moest voor die speen werd ik gek hoor! Gelukkig had ze snel haar duimpje... Vanmorgen ben ik om 6uur opgestaan....de jongste is zo vroeg wakker dat is niet normaal! Overdag wilt ze ook bijan nooit meer slapen.....anders gaan we maar het overdag slaapje weglaten! En nog zoiets...vannacht om 1uur ging de telefoon?!! We hebben een tweede unit op de slaapkamer staan.....vriend pakt op en niemand zegt iets aan de andere kant. Gelijk schoonouders gebeld....schoonmoeder heeft onlangs al die beroerte gehad en schoonvader is al 90 jaar......we schrolkken ons kapot! Maar zij waren het dus niet... Welke idioot gaat dan ook bellen 1uur s`nachts! Ook allemaal wat verkouden hier in huis...het begint bij de oudste en toen had ik het , echt zo`nvieze verkoudheid...je veolt je alsof je een kater hebt bah! Gister was de jongste een beetje verkouden en ja hoor nu mijn vriend natuurlijk ook...hihi
Nou wat erg zeg Dan schrik je je rot!! Geen nr herkenning? Oh nou hopelijk zet het niet door en komen jullie er met een verkoudheidje vn af!! Wat is ze idd voeg wakker, gaat ze huilen als je er niet direct uit gaat? Ik ga er niet eerder uit als 7u mar zoon gaat ook nooit huilen hooguit wat roepen maar geeft wel snel op bij geen reactie haha Alleen nu doet man het altijd, hem uit bed halen, das wel ff fijn! @hier was het gister 2330-0345 en 0730 wel relaxed ...k ga ff strijken liefs
was anoniem dus ja......was even gek om dan weer te gaan slapen...werd er wat bang van .. maar kwam meer door et half slapen enz.... Ja ze gaat zingen en kletsen en soms huilen....geen zin om te laten liggen hihi....ach ja... Nou gaan jullie vanavond ook voetbal kijken dames......we gaan verliezen hoor!
Nee joh Lov! Het word 3-1! Nou wij hadden ook een bijzondere nacht! Ik sliep bijna schreeuwt man ineens WACHT,WACHT,WACHT! Ik dus recht overeind en vragen wat er was, droomde hij. Niet veel later, het was 23.45. Ik sliep ineens een keiharde knal en een schreeuw!!!! :O Ligt manlief naast zijn bed!!!!!!!!! Keihard met zijn neus tegen het nachtkastje en en klapte met zijn been tegen de muur. Pff Mijn hart zat in mijn keel en van het snel omhoog schieten werd ik misselijk. Droomde die dat hij door een vrachtwagen werd overreden!!! Wij naar de badkamer heel zijn neus open, was ie langs de punt van het nachtkastje gekrast. Haha, nu kan ik er wel om lachen, stranger! Maar vannacht zat ik echt recht overeind en heb niet fatsoenlijk meer geslapen. haha. Zo dus ook maar even een tukkie doen. Ga vanmiddag een spanddoek met vingerverf maken met R. Mijn broertje komt het wkd thuis na 3 mnd reizen.
@moonchild: ja ben helemaal gewend zonder onze kraamhulp..! Maar vind het wel jammer.. ja als je geen klik hebt is da heel ander he! Hier ook weer begonnen met o de buik slapen. Helpt ook tegen krampen..! Ons zoontje slaapt ook sinds hij 8 dagen is op de buik. Deze dame slaapt er ook beter op. Maar stiekem vind ik het deze keer enger... maar we doen het zoveel mogelijk in de box en als we erbij zijn en dat gaat heel goed. Nu net voor het eerst naast mij terwijl ik ook sliep..! Kon ik eens slapen zonder baby op mijn buik. Wat heerlijk is hoor! Maar dan slaap je toch minder goed. Maar die 32x zoveel kans op wiegendood heeft met vele dingen te maken: goed luchten, niet roken in huis, schoon bed, enz. En daarbij is wiegendood een onbekende oorzaak.. Maar ik snap je onzekerheid hoor! Een zijligkussen kan ook prima hoor! Laat je niet te veel gek maken en luister naar je kindje en je gevoel zou ik zeggen..! Maar je hebt alweer kriebels..? Hihi! Ik begin ook moeite te krijgen met het idee dat ik voor het laatst zwanger ben geweest en ben bevallen... Snik...! En dat terwijl ik er heel erg klaar mee was..! @miis: wat fijn dat een speentje helpt..! Als je kindje er niet door in de war raakt dan kan het prima toch? Is het dat babys dan de borst soms niet meer goed kunnen pakken door een andere zuigtechniek? Zu je dat met pinken ook kunnen krijgen dan? Ik heb er geen verstand van hoor, vandaar..! Ben benieuwd! Maar je gevoel van geen speentje willen ken ik wel. Mijn zoontje duimde al vanaf het begin maar het vasthouden ging heel moeilijk. Dus met pijn in mijn hart toch een speentje gegeven. Maar die rust die het hem bracht was heerlijk. Nu mijn dochtertje ook vrij sne een speen gegeven. Helemaal met flesvoeding is de zuigbehoefte vaak wat meer he. Maar ik hoop dat zij ook nog gaat duimen. Wel moeilijk af te leren straks, maar geen gedoe met denken aan die rottige speentjes en het uitkoken ervan..! Lekker trouwens, die nach afgelopen nacht! Best knap!! Wat een vroege vogel lov..! Pff! Gelukkig kan mijn zoontje soms ech uitslapen! Hij is ook wel eens om 6 of 7 uur wakker, maar dan kan ik hem meestal gerust nog ff laten liggen en spelen en kletsen in bed..! Jeetje sukke..! Wat een schrik! Gaat het wel goed met je man? En lov ook met dat telefoontje in het midden van de nacht! Niet fijn..! Hier ook nog erg onregelmatige voedingen. Vera komt vaak om de 3 uur, maar soms ook later. Snachts heel wisselend waardoor je de dag elke keer anders begint. En dus savonds anders eindigd. Daardoor soms snachts 2x eruit. Vind dat ook wel pittig soms. Maar ja..! Wat doe je eraan! Snel hopen op ritme..!
@Sukke hahahaha ja ? Ik weet het niet man! Bij het wk was ik hoogzwanger van de jongste en et was verschrikkelijk warm toen....en ook zo zenuwachtig haahahaha...mijn beide broers hebben altijd gevoetbalt en moest het dus altijd kijken....maar nu vindt ik het wel leuk.. Jeetje wat een gedoe s`nachts! Dan is het erg vreemd om weer te gaan slapen he... @Misa je echt vroeg he .......vervelend dat er nog niet echt een ritme inzit.....maar zal wel goedkomen, bij de tweede ben je er niet zo ongerust om he hahahaha...
Nee ik hou niet van voetbal Sukke, wuhaha schrikken maar toch wel grappig Hihi!! Gelukkig maar een droom maar wel een heftige dat ie lichamelijk zo reageerde!! Leuk een spandoek!
Ik hou ook niet van voetbal, maar als NL voetbalt in EK of WK dan kijk ik vaak wel. Dat vind ik dan nog wel even leuk! Maar of ze winnen of verliezen..? Heel negatief, maar vast verliezen..! @Lov: ja dat ritme komt vast wel. De eerste week dacht ik al: dat komt noooooit..! hihi! Maar nu kan ik het wel loslaten. Moet wel he..! Bij de eerste hadden we al heel snel een vrij strak ritme, om de 4 uur. Maar nu doen we ook wat meer op verzoek dan toen. Alleen al verschil in kraamverzorgster denk ik..!
Oh ik zie nu pas dag mijn reactie pas na Lov en Misa kwam! Misa, ach ritme kwam bij oudste met 5 wkn ofzo en dat hou k nu in gedachten.. Wat met bv natuurlijk wel fijn is dat ik t zelf kan sturen.. Ja k bn er achter op z'n rug slapen doet hij wel maar alleen met speentje en dan duurt t heeeel lang voordat hij slaapt dus tja Maargoed in de wagen moet ie ook op z'n rug dus ik oefen t wel met z'n slaapjes overdag in zn Bedje .. Hij slaapt hef best in de drukte in de box maar dat gooi ik er nu uit. Doe nu z'n ochtend dut sowieso in z'n bedje en die daarna ligt er aan.. En rond etenstijd laat k hem wel in de box slapen .. En meestal aks oudste op bed ligt de voeding daarna ligt ie bij mij en leg k hem in de donkere slaapkamer .. Ach voorlopig is alles nog een rommeltje haha Nou voetbal dames veel plezier ik ga lekker gtst kijken en daarna een filmpje!!!
In de wagen legden wij de oudste ook gerust op de buik. Ging erg goed. Wij merken nu ook dat de jongste ook eigenlijk veel beter op de buik ligt. Veel rustiger dan op de rug of zij. Dus dat doen we dan maar zoveel mogelijk..!
Ja deed dat ook bij oudste in de bugaboo maar dat had een matrasje en ook nog Es' een Aerosleep maar nu kn de PT vind k t niet zo prettig maar draag hem Ook nog vaak Helaas werkt Zijligging hier niet hij rolt gelijk terug, jammer want oudste hb k nog zo kunnen neerleggen met 8 wkn ofzo !
Ja de p&t is we anders ja. Maar je kunt ook een matrasje erin doen zonder de cocoon te gebruiken als het anders echt niet werkt! Ja die zijligging werkte hier bij de eerste maar een weekje. Onze tweede slaapt nu ng regelmatig op de zij. Maar ik merk wel dat ze steeds meer terug rolt naar de rug. De deken een beetje strak trekken wil nog wel eens helpen. En anders de buik... Maar ik vind het wel een beetje spannend dit keer... Ja en dragen is heerlijk natuurlijk..! Ik zag je al even in het draagdoen topic. Heb er ff een snelle vraag gesteld. Weet niet zo goed of ik haar goed erin heb met de beentjes. Maar ik heb het idee dat de jongste wat verkouden is. Soms hoest ze en ik hoor en zie soms snot. Is dat wel normaal voor een pasgeborene?
@Misa het kan verkouden zijn zo jomg is wel erg vervelend...maar neusspray mag ej nu al gebruiken volgens mij
Hahaha...herkenbaar! In de kraamweek nog had ik alweer zoiets van.....dit doen we nog een keer!!! Gyn adviseert hier zelfs ook niet heel lang te wachten mocht ik een tweede willen en zegt dat het lichamelijk gezien ook weer prima kan. We wachten echter nog wel eventjes, eerst lekker genieten van ons eerste wondertje!
hallo Lieke het is inmiddels al eem kletstopic geworden hier hahahaha...een paar zijn al bevallen en zwanger...maar klets gezellig mee hoor! Hoe oud is je kindje nu dan?
welkom lieke hey dames, hebben jullie eigenlijk een aerosleep? ik heb er wat vragen over.. Hoe gaat het verder met iedereen? @hier, helemaal goed, gister voor het eerst met 2 kids naar de stad, vaderdag cadeau kopen en in de v&d ontbeten, was wel een uitdaging! oudste is natuurlijk een druktemakertje, er waren gekookte eitjes, zn lievelings, en had 2 "cadeautjes" gehaald voor hem, om zich te vermaken, tijdens het voeden... Maar hij maakte er natuurijk een puinzooi van haha, over ei en kruimels, maargoed, jongste kon lekker drinken en verschoonde ik gewoon in de wagen bak...alleen die kinderstoelen van v&d zijn echt eng, oudste klimt er zo uit...en die was uitgespeeld, maargoed gelukkig nog mn iphone, en was ie nog even zoet! toen nog even de invalidentoiletten in gegaan om zelf te plassen hahaha...nou tis echt een sport Oudste is natuurlijk nog niet ehct in de fase van bij mama blijven of rustig kunnen zitten ergens hahah, helaaas ..maar ik vond het wel leuk! en gezellig hahah
Leuk Miis! Haha, lijkt me idd ook een hele uitdaging maar is dus wel redelijk goed gegaan! Ik heb een areosleep. Wat wil je weten?
ken het wel zo`n ding...ik vondt het eerlijk gezegd onzin om zoiets te kopen.... Jeetje een beproeving he met 2 kids aaahhhhh