jaa ik vond het ook onzin Lov, maar toch maar gedaan omdat hij zo jong al op zn buik sliep...ik weet niet, gewoon een gevoel..anyway ik vind het dus eigenlijk best een kutding, kijk als zoon spuugt, blijft heel zn gezicht nat en koud...en wordt dus wakker...moet ik het steeds weg vegen en droog deppen... ik heb ook dat hoeslaken erover...maar ja...is dat dus normaal? zogenaamd is t zo hygienisch, maarja natte wang vind ik ook zielig...en die plek blijft nat.. ohja en moet je dat ding dus na elke spuug wassen?, wnat ja je kan het niet even met een sponsje schoonmaken toch? ik bedoel je komt niet ehct op de ondeste laag, aangezien dat gaas daar over heen zit...dus dan weet ik niet zeke rof ht wel echt schoon is...of doe ik nou te moeilijk?
lov, als je een molton doet is het effect weg, netals een hydro...eventueel kan ik ipv het speciale hoeslaken wel een jersey hoeslaken doen...even kijken of dat scheelt..maar schijnt dat j dan ook het optimale effect daarmee weghaalt... oh trouwens we hebben het gekregen, zou in de eerste instantie gewoon zelf halen maar schoonmoeder was erbij en wilde het per se betalen..
Is dit een besloten klets topic of kan ik me nog melden? De titel van dit topic zegt nl precies wat ik voel
@Miis ah ja .... verder weet ik het dan ook niet meid sorry.... @Sasjuh haha zeker niet je mag meekletsen...tenminste van mij wel hahahaha
lov, hoooow @sasjuh, nee hoor mag gewoon! welkom! Dus het kriebelt alweer? hebben jullie al in "besloten" wanneer jullie er weer voor willen gaan, of speelt het gewoon nog in je gedachten?
Ja het kriebelde na een goede maand alweer en het wordt echt met de dag erger. Ik kan niet wachten om weer aan de klus te gaan, de spanning voor een positieve test enz. Ik heb een super 1e zwangerschap gehad, niets geen kwaaltjes. Ook een hele fijne bevalling, lekker thuis en ging erg snel. Met 5 uurtjes was ze er. En tuurlijk, pijn genoeg gehad maar wat is dat bevallen mooi.. krijg nog altijd kippenveel als ik er aan terug denk. Vond de 1e weken met baby wel zwaar, maar toch zou ik nu al graag voor een broertje/zusje gaan. Vriendlief wil gelukkig ook, we hebben besloten om het in december weer te gaan proberen.
sasjuh, ja bij mij was dat ook ongeveer zo gegaan, alles was super..en snelle bevallign enz, kreeg dta gevoel ook zo snel ..haha.. maar leuk, spannend vooruitzicht heh!
Jep zeker spannend. Maar moet uitkijken dat ik niet teveel 'uitkijk' naar december. Ik wil ook gewoon mn mn kleine meisje genieten en niet alleen bezig zijn met een evt volgende zwangerschap!
sasjuh, oh wees maar niet bang hoor, hoe ouder ze worden hoe leuker...je kan er gewoon niet om heen ihihi! lov, hoe gaat het met de 2 ?
oudste heeft nu weer oorpijn.......ga er nu maar wat slaolie indoen.......de jonsgte is net zo onduegend als altijd hahahaha
Ik ben ook bang dat we december niet gaan halen haha Over Elin hebben we 7 maanden gedaan, met hulp van het ziekenhuis. Mocht het in december meteen raak zijn dan zit er ongeveer 1,5 jaar leeftijdsverschil tussen, lijkt me prima! (hihi nu ik dit zo typ vind ik dat we ook nog wel eerder het weer kunnen proberen, er toch niet van uitgaande dat het meteen raak is)
hahah als je eenmaal die kriebels hebt dan wacht je toch niet hahaha.. Hier ligt de ouste in bed maar ik vermoed dat we vanavond naar de nightcare kunnen gaan...ze heeft erg veel pijn aan haar oor....arme schat!
Areosleep: Tja, met spugen heb ik niet o'n ervaring. R. ging pas met een maand of 6 ook nachten in zijn ledikant slapen, toen was het spugen al véél minder! Ik heb echter nooit de areosleep hoeslakens gebruikt. Met de gewone gaat het ook prima. @sasjuh, leuk hoor. Even geduld hebben dus. Mijn zoontje is 1,5 nu en 24 mnd als de 2e komt. Had wat mij betreft al veel eerder geweest maar goed je hebt het niet alleen voor het zeggen!
Sukke aah jij bent weer zwanger, gefeliciteerd! Voel je je goed? Aerosleep; wij hebben er ook 1 maar gebruik die hoeslakens niet. Vind ze niet mooi en ook niet fijn.
Ik moet zeggen dat ik me slechter voel als bij mijn eerste zwangerschap. Veel zeurende hoofdpijn en misselijk. Misselijk was ik toen ook wel maar dat kon ik heel goed weg eten met een boterham. Dat gaat nu wat lastiger. Verder ook echt futloos maar ach, als dat weer alles is mag ik nog niet klagen. Dat doe ik dus ook niet!