2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sankyra ik vind je verhaal een btje warrig hihi sorry. Jullie zijn nu aan t klussen voor een 2e kindje?
    Sukke misselijk zijn is niet leuk.. maar wel voor een goed doel in dit geval ;)
    Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad, hopelijk bij een 2e zwangerschap ook niet, maar dat weet je maar nooit!

Hier verder alles goed, ons meisje doet het prima!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Meiden!
    We hebben vanmiddag en super echo gehad! Een mooi kloppend hartje, hebben het zelfs al gehoord! Zijn helemaal blij.

3. misa

misa Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik heb niet alles bijgelezen, maar alleen her en der wat over heen gelezen. Sorry..! Beetje druk op het moment. Afgelopen weekend ook ons kraamfeestje gehad. Pff wa druk..! Maar nu zijn we er wel vanaf. :)

Sukke: geweldig..! Fijn dat je een goede echo hebt gehad!
    Sasjuh: fijn dat jullie meisje het goed doet..! Heerlijk!
    Lov: hoe is het met de ziekenboeg? Is je dochter ni naar de psz geweest?
    miis: heerlijk om een poos niet ongi te zijn..! Dat zal hier niet op gaan met de fv die ik geef. Ik ben wel bij de ha geweest om even over anti conceptie te spreken. Het wordt ws microgynon 30 of de nuvaring. Nog eventjes over denken en dan maar de keuze maken.

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    even snel: sukke wat super meid! geniet ervan!!! :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey sukke wat super!!!!!!!! Heerlijk om te zien he?

@Misa nu is de jongste ziek....ach ja....De oudste is gewoon geweest en vrijdag heeft ze de laatste! Dan hebben we een heeeeeeele lange vakantie voor de boeg hahahaha...ach nog even genieten van het feit dat ze nu nog lekker thuis is de hele dag!

6. misa

misa Niet meer actief

Dat is waar, dat zul je vast nog eens gaan missen straks!
    Beterschap voor de jongste!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Sukke jaaa gefeliciteerd met jullie goede echo!

Ik ben hier een tijdje niet geweest, dus ik moet nog veel bijlezen. Maar ik moest mijn hoofd even laten zien om je te feliciteren meid!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, hoe gaat het nu met de 'zieke" meisjes?

misa, hoe was je kraamfeestje en hoe gaa het nu met vera?

saartje, hey meid lang geleden, hoe gaat ie!?

@hier, alles goed, kids doen het super goed...reflux verdenking is van de baan, had hij alleen eerste 3 weekjes "last" van, maar hij kan weer gewoon plat enz...slaapt nog wel lekker op zn buikje most of the time
    "doorslapen" is onegveer als volgt, laatste voeding rond 19/20 n dan komt ie om 3 of 4 en dan weer om de 3 uur ..
    Maar bijv gister 1830 laatste voeidng en toen kwam hij om 0030 en 0430 en net 0830 ....dus het ligt er een btj aan haha...ik vid het best!

Gelukkig geen krampjes! alleen eesrste 2 weken! dat scheelt wel zeg, heerlijk tevreden! hij kan lachen sinds deze week hihi ben druk met mn camera bezig, maar is moeilijk nog vast te leggen hahahaha
    Hij groeit lekker goed, laatste x op cb was hij alweer bijna 4670 gram en 55 cm! dus hij past 56 echt amper, draagt nu al vaak 62!....dat ben ik echt niet gewend hihi dat droeg de oudste pas met 8 /9 wkn ofzo! en dan nog zat het te groot hihiih!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah een dikkertje miis? Fijn dat het geen reflux is hoor! Misschien is je toeschietreflex wel een beetje te veel dat hij daar last van had?

Met de kindjes gaat het nu weer goed gelukkig!!!! Hebben we dat weer gehad hahahahahaha.......
    Nu nog veel mooier weer krijgen en dan is het helemaal super!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja dat speelde idd mee!! maar bij de oudste is dat dus gebleven...! anyway!

ja dat zonnetje is zoveel leuker!

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier gaat het prima meiden.... Ik hoop ook met de rest hier? En met de nieuwe schattige babietjes natuurlijk???

Ik zie dat er ook wat nieuwe meiden bij zijn.... Hello!!!

Nou vandaag gaan we er lekker tussenuit, dus ik probeer vanavond of morgen nog wat bij te lezen....

Xxx

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Thanks Saartje!

Even snel kort, we gaan zo naar Schiphol, lekker de zon opzoeken. Zit al een uur beneden, kon niet slapen, man lag te snurken en misselijk. Dus maar een broodje naar binnen geschoven al lijkt het nog niet echt te werken.

Zo douchen en de kleine man uit zijn bedje plukken. *Gérum!* Vorig jaar ook gevlogen met hem maar vind het toch stiekem weer een beetje eng/spannend en dat terwijl ik geen vliegangst heb....

Nou meiden, tot snel!
    x

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Fijne vakantie Sukke!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

fijne vakantie al zit je nu al in het vliegtuig.....of je bent er al hahaha..

Hoe is het met de rest >?>>

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, fijne vakantie!!

lov, hoe issie bij jullie!? trouwens, we nemen ff een andere auto, ruilen die van ons in, voor een mercedes station benzine weer even.. nu man niet meer veel hoeft te rijden is het echt veel geld diesel te rijden en die golf is sowieso kleiner.
    Hierna gaan we ook voor die touran, maar konden nu toevallig deze inruilen en hoeven amper bij te betalen,
    Wanneer gaan jullie die auto aanschaffen of is dat pas als er daadwerkelijk een 3e is?

@hier, kleintje doet het goed, gister 2030 laatste voeidng en 0430 kwam hij pas...daarna 8u...
    Ik voel me zelf ook goed! zwanger hoe fik voorlopig niet te zijn, maar een 3e wil ik wel...mss stoppen met pil als jongste 1 is ofzo...ikw eet niet...

Lov, hoeveel zouden je 2e en 3e "theoretisch "schelen...even grof bedacht

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helluw..........we gaan eerst op vakantie en dan gaan we voro die auto kijken...kan niet wachten want die wat we nu hebben is te oud..wel een superauto geweest al die tijd! Ook een golf 4....VW is gewoon een goed merk!
    Diesel is alleen fijn voor grote stukken en als je veel rijdt idd...

Wat fijn dat het zo goed gaat.....ik vond de tweede echt veel relaxer.....niet?

Nou ik wil eerst lekker vakantie kunnen vieren.....misschien stop ik wel net voordat we op vakantie kunnen gaan met de pil, maar dat ligt er net even aan of ik dan niet net ongi ben want daar heb ik geen zin in op vakantie .....
    Dus stel je voor we worden weer gelijk zwanger deze zomer....dan schelen ze 2 jaar en een paar maanden.
    Ik vindt het wel fijn dat we nu even gewacht hebben ... 2 jonge kids is toch even net wat pittiger he?
    Maar je man wilt nu ook al?

18. misa

misa Niet meer actief

Fijne vakantie Sukke!

Waar gaan jullie nar toe op vakantie Lov?

Miis, klinkt goed! Knap hoor!

Hier gaat het goed. Ik durf het haast niet te zeggen maar de osteopaat lijkt zijn werk te doen.. ;) We zullen zien! Nu twee keer geweest en over twee weken nog een keer. Maagje was nog wel gespannen maar de darmen voelden erg goed aan. Maar stoppen met de infacol en het gekookte water durf ik nog niet. :)

Ik heb zojuist een draagdoek besteld op tevreden-baby.nl - tevreden-baby.nl. Ik had daar wat gewonnen en mocht nog steeds wat uitzoeken. Ik kreeg de tijd erover na te denken en vandaag heb ik de keuze gemaakt. Ben heel benieuwd!!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, oh fijn meid! gelukkig maar!!

lov, oh ja idd ik snap het, dat is ook wel fijner op vakantie nog even lekker alles kunnen doen en eten enz!
    Ja is ook zo, en nu met de baby is het makkelijk, wie weet als de jongste ook stout begint te worden of begint met kruipen en lopen wordt het pas echt een drukke boel met die jongens hihih!
    Maar ik wil bij een eventuele 3e ook wel 2 jaar ertussen hebben, dan gaat de oudste al naar school en dan lijkt het me weer goed te doen allemaal hahah...

@hier, jongste heeft weer goed geslapen van 19u laatste voeding tot 0130 en toen weer om 0730. zit alleen nog steeds geen echt ritme in qua vaste tijden hahaha

Nou verder ben ik al bezig met de voorbereidingen van oudste zn 2e verjaardag...nijntje thema gaat het worden , hij is er zo verzot op...lijkt me leuk, met 1 jaar had hij nog voor niks voorkeur en had ik geen thema, geowon alles blauw en zilver en fleurige kleurtjes qua versiering enz..dus nu pak ik wat meer uit, verder gewoon thuis normaal verjaardagsfeestje..

Ohja en mn hond is dood, ik ben echt intens verdrietig, durf er niet aan te denken, we hebben dr moeten in slapen...:(:( baarmoederontsteking had ze, moest direct geopereerd worden ter waard evan 1000 (!!!) euro..en dan had ze ook ngo iets aan dr kniebanden wat ook geopereerd moest worden...pff meissie lag al 4 dgn ziek bij mn moeder ( die *&^^&%%6 ons niet eerst ff gebeld had, dahct dat het van haar loopsheid was pfff)
    ze reageerde amper, levenloos en kon niet meer lopen :"( ik vind het zo erg, moet er steeds om huilen :(

NOu genoeg....fijne dag dames, vies weer die regen steeds!

20. misa

misa Niet meer actief

Och jee.. Wat naar miis. Sterkte met het gemis..!

Deel Deze Pagina