@Misa fijn dat het geholpen heeft! Vakantie wordt Mexico....heerlijk! We zaten eerst nog aan geboorteland te denken van mijn vriend maar dan is het toch niet echt een relaxvakantie he...meer een familiebezoekvakantie. @Miis las het fb...wat erg meid...heel veel sterkte met het verlies van je hondje... Ja en het is een all-in vakantie he...en dan wil ik wel echt genieten snappie? Leuk een nijntje thema...hier was het hello kitty hahahaha... Maar vandaag vertelde de oudste dat ze nu toch de prinsesjes leuker vond dat hello kitty...hahahahahaha...ze wordt ouder he!
misa+lov thanks meiden! Lov, nee idd dan kun je niet echt relaxen, wnat dan wilt iedereen jullie zien enz... haha ja grappig heh als ze ouder worden, zij wordt al ehcte en dametje nu...spannend joh de basisschool..
Ja dat snap ik lov. Is niet echt rust en relaxen. Is er wel een aardig goede band met de familie dan? Ik heb net mijn amazonas draagdoek van tevreden-baby.nl - tevreden-baby.nl binnen gekregen. Snel joh! Ik ben er super blij mee..! Ik denk dat ik nooit meer anders wil. Tenminste, ik heb nu alleen nog maar met pop geprobeerd, dus straks nog in het echie!
misa, leuk joh! veel plezier ermee...!! zag je topic over de p&t, als je vragen hebt ..ik heb de vibe dus.. wil best fotos per mail oid sturen
Hihi ik zag zojuist dat jij er ook eentje hebt en had je net een bericht gestuurd..! Maar foto's zijn zeker welkom..! Vooral van hoe de oudste in het zitje zit en hoe de jongste ligt (qua ruimte).
heb je terug pb-ed... trouwens, het duozitje kan je in 2 standen erop klikken, dus helemaal hoog, als je kindje al echt lang is, of als d ebaby in de bak meer beenruimte nodig heeft, of op de lage stand dus...
ja zeker een hele goede band....mijn vriend heeft er tot zijn 10de gewoond he Fijn dat het ding je zo goed bevalt!
Hey Girls, ik ben er weer! Vakantie was echt super. Jammer dat hij al weer voorbij is. @Miis, ow nee, wat naar van je hond. Kan me voorstellen dat je daar kapot van bent. Sterkte. @Lov: Mexico, heerlijk! Daar ging onze honeymoon heen! Maare, als je na van de zomer zwanger raakt, dan zit er bij je 2e en 3e wel wat meer tussen gok ik? R is hier van begin december 2010 en baby komt begin feb 2013, dat is dan 2 jr en 2mnd. Jou jongste is toch ouder dan R, of zit ik er nu helemaal naast? @Misa: Fijn dat het beter lijkt te gaan. Hoe bevalt de draagdoek met kind? Ik wil er me nu ook meer in gaan verdiepen en ook meer gaan gebruiken dus ben opzoek naar een goeie!
Fijn dat je vakantie mooi was sukke! Ja draagdoek bevalt heel goed! Nog even handig en sneller worden in knopen maar dat komt vast snel. Deze is betaalbaar, dus misschien leuk om mee te beginnen/proberen. Kijk maar eens op tevreden-baby.nl - tevreden-baby.nl Maar ik neig er nog steeds naar om een bondolino erbij te nemen. Is lekker makkelijk en snel. Succes met je zoektocht!
Sukke heey en hoe was t waar zijn jullie Ookal weer geweest en hoe vond d kleine het? Misa ja een drager is zooooo fijn en snel! Mijn storchenwiege carrier vind ik echt een van m'n beste koopjes! 20 sec werk ik twijfel nog om een doek te halen ik ga Es' aankijken hoe veel ik zal dragen .. Volgens mij bn ik nu te lui geworden voor een normale Doek Hihi
Hey meiden... Leuk om te lezen dat alles goed gaat! Sukke woow 9 weken alweer... Wat gaat het snel en lekker dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Hoe gaat het met de nieuwe babietjes?? Lov en weten jullie nu al ongeveer wanneer jullie voor jullie derde gaan?? Hier gaat alles goed...de baby kamer is af en haar kast is alweer overvol. Goed losgegaan op roze hier hihi. Eigenlijk hebben we alles al klaar. Alleen.nog wat extra hydrofiele luiers kopen en dat was het.... Haha jaaa ik heb er echt zin in.
Zooo Saartje je Bent er vroeg bij heerlijk!! Leuk heh nu aftellen! Ohja dames hb wel een privé albumpje met een paar fotootjes moeten we alleen wel eerst vriendjes worden
@ miis: die zit er ook mooi uit zeg! Kun je ook in mooie kleuren krijgen zie ik! Is er een groot verschil tussen die en de bondolino denk je? Saartje, wat leuk dat je kast al vol ligt met roze..! Hihi! ik vind het stiekem veel moeilijker voor meisjes dan voor jongens. Overal moet weer een bijpassende legging en shirtje qus kleuren bij. Best lastig!
dat weet ik niet, is de bondolino een btj voorgevormd eigenlijk? of gewatteerd?...dit is gewoon een doekstof...dus 1 dunne laag..en dat is heel fijn, en warm zat oh wat een verschil is en voor mij een reden was deze te kopen, was dat je deze zowel in de breedte als lengte kunt verstellen, dus echt het zitje helemaal passend om je kindje heen kunt maken... is de bondolino nou met klittenband?...dat vond ik persoonlijk ook minder, de SW heeft een gesp om je middel...
@Sukke hahahaha ja zw wordt nu 2 jaar over een paar maanden dus dan is ze bijna 3 als de baby komt... @Saartje dit jaar dat wel hahahaha maar precies wanneer geen idee..... Leuk he al dat roze in de kast!
@Miis: We zijn naar Mallorca geweest. Was echt heerlijk, ook een perfect strand en zee voor de kids. De eerste 20 meterloop je tot je kuiten in het water dus kunnen die kleintjes heerlijk spelen. Hij vond het geweldig. Als er maar water en zand is dan is het al snel goed! Hij had een Zweeds vriendinnetje van 3,5. Zó schattig. Dat meisje kwam tijdens het eten telkens allemaal kunstjes doen bij ons tafel en ze kuste elkaar helemaal af! Haha. Hij begon helemaal te gillen als ie der zag! @Misa: ik zal me er is in gaan verdiepen. Heb nog even de tijd dus komt vast goed. @Lov: Ach, maakt eigenlijk ook niet uit. Heb je straks ook nog lekker 3 jaar "alleen" met de 3e als de oudste 2 naar school gaan. Is ook wel leuk!
sukke, oh klinkt ideaal! mijn zoontje is ook zo gek op zand en water...jammer dit jaar nog geen enkele x naar het strand gekund, en dat teriwjl we ernaast worde, maar tis mij te fris! Vorige jaar was zn eerste x, vond ie zo geweldig, kon net lopen echt te leukkk...wij zijn zelfs nog eind sept en begin okt op het strand geweest, hopelijk komt er echt ngo een zomertje aan hoor, ik blijf positief hahahah
oh ja haahh sukke nog niet eens over nagedacht hoor hahahaha.. Klinkt goed die vakantie! Idd wordt tijd dat het hier ook eens beter gaat worden zeg