2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    453
    24
    18
    NULL
    NULL
    Tussen mij en mn zus zit ook 13 maanden, dus mn moeder was ook vrij snel weer zwanger. Heeft ze nooit als probleem of zwaar gezien. Dus als je ervoor wil gaan zou ik er over een poosje gewoon voor gaan. Zou wel even afwachten tot je lichaam weer wat hersteld is.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden hoe is het met jullie?!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hier goeeeed! Jongste is net zon slaapkop als z'n broer was o die leeftijd!

En met jou lob ik lees niet mee in j topic naar vertel wat is je status! Verbouwing begonnen

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker als ze zo goed slapen! Met de bv ook alles goed?

Ja we hebben nu de zolder leeggehaald en de garage leeggehaald en nu beginnen met verbouwen jeeeeehhhhhh........

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Succes met de verbouwing lov23!!

Lijkt me heerlijk zo wen makkelijke slaper miis! Mijn zoontje was echt moeilujk met slapen. Hij ging pas met 1jaar doorslapen. Stiekem hoop ik dat zijn zusje wat meer van slapen zal houden. ;)

Hier gaat het goed meiden. Lekker van de zon aan het genieten! Met de zwangerschap is ook alles prima. Alweer 29wk wat gaat het toch snel!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje gaat snel saartje!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov, spannend Hoelang zal het gaan duren volgens planning? En wat gaan jullie doen allemaal?

Saartjes, zoo schiet zeker op! Nou 2e gast sowieso wel makkelijk dus kont vast goed ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw meiden ik ben trots! De jongste heeft net op de wc geplast!!!! aaahhhhhh..........

@Miim nou ja ik denk ongeveer 1 jaar als alles af is.
    Dus ik wil nu misschien nog 1a2 strippen slikken van de pil en dan zwanger raken en dan moet hij maar zorgen dat het optijd af is hahahahaha....nee want anders wordt het leeftijdsverschil zo groot dat vindt ik jammer....

9. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Lov23 ahh super!!! Ons zoontje was ongeveer even oud als jullie dochtertje toen we ermee begonnen en gelijk na dat eerste plasje begreep hij het! Hopelijk jullie meisje ook! Pfff ze worden te snel groot he!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt snel! Ze heeft de hele dag op de wc geplast buiten 2 ongelukjes...echt goed!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Zooo hallo wat goeeeerd van jullie kindjes! Mijn jongen is echt totaaaal niet bezig met z'n luiers ! Ja soms wilt ie opgetild worden en blijkt gepoept te hebben of soms als ie waarschijnlijk heeft geplast of aan t plassen is zegt ie mama Aah! En wijst z'n luier aan maar heel het toilet oid vind ie echt oninteressant jaaa de spullen die erin staan mss haha

Lov, Ohh wat lang zeg zon verbouwing!!!! Hb verder geen verstand ervan of mensen in omgeving die zoiets hebben gedaan! Spannend hopelijk gaat alles zoals gepland! Logisch hoor van het leeftijdsverschil snap ik!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja breed genomen een jaar he......maar is ook omdat mijn vriend alles zelf gaat doen.....ach hij doet maar hahahahaha.
    Net heeft ze zelfs gepoept man! Zooo goed hahahahaha...
    Toch misschien eens wat proberen dan want als hij al wat aangeeft is hij er toch al mee bezig he?

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier gaat ook alles goed.
    Toevallig dat je schrijft over het plassen op de wc lov.
    Hier wilde meneer maandag ook ineens toen ik zat te plassen wilde hij ook. Zowaar geplast en 3 miniscule drupjes poep. Hij zat echt te persen.
    Die zelfde dag nog 2 keer maar sindsdien weer niet meer. Haha.
    Vanavond tijdens het koken was ik hem ineens kwijt, zie ik ineens een handje om de wc deur! Was is de wc in gelopen en had hij naast de pot staan plassen. (was in zijn blote billen in de tuin) Vond het zo schattig. nu maar gezegd dat hij papa of mama moet roepen.
    Daarna buiten gewoon weer 2 keer terwijl hij echt nog geen 2 minuten daarvoor op de wc had gezeten. Toen ik hem in bad ging doen en zei, "wil R nog opde wc plassen?" piste hij naast het bad! Hahaha!

Een jaar verbouwen, pff respect!

@Miis: Fijn dat de kleine ook zo slaapt. Misschien moet je met de oudste iig vast oefenen op het potje en dan gewoon een boekje lezen als hij er op zit ofzo.

@Saartje: wat gaat dat hard zeg. Heerlijk, voel je je ook nog goed?

Hier volgende week de 12 wkn echo, spannend!

14. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Wooo sukke alweer 3 maanden gewoon! Hoe voel je je? Misselijk geweest of niet? Haha zo goed en schattig van jullie mannetje!

Ik voel mij zelf heel goed! Nog even genieten van het buikje, want voordat we het weten is ie weg!!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sukke, aaaaaahhh wat schattig

Ja ik vroeg me dat af tis toch niet erg als ik hem al kennis laat maken enz ik hb geen tuin en zoon speelt veel in z'n kamer en loopt door heel t huis dus ongelukjes zijn dan wel vervelend :(
    Ik hb trouwens een boekje maar hij vindt t niet boeiend!

16. misa

misa Niet meer actief

Hey meiden,ik lees nog mee hoor. Maar ben zo nu en dan te druk om te reageren. :)

@zindelijkheid en potje: wat knap dat jullie ukkies zo snel zijn! Hier nog weinig interesse. We hebben een potje en praten vaak over als hij gepoept heeft, maar verder nog niet echt. Ik hoop dat hij volgend voorjaar zindelijk wordt!

@zwangeren: hoe voelen jullie je?

@miis: wat goed dat je weer een slaperd hebt!

@lov: pff een jaar verbouwen..! Niets aan lijkt me. Maarja dat hoort erbij he.. :) leuk dat je al bijna voor de derde gaat! Kun je het nig afwachten tot je pillen op zijn?

@hier: zoekende met ons meisje. We proberen ritme in te bouwen want ik denk dat ze wat gevoelig is voor prikkels e.d. Ook heeft ze nu medicijnen tegen vermoedelijke verborgen reflux. Maar ik twijfel wel eens of ze geen kma heeft. Verder is ze door broer aangestoken en is ze mega, maar dan ook echt megaverkouden. Heel sneu en benauwend. Maar ze lacht best regelmatig en dat is echt super!!! Ook heeft ze steeds meer geluidjes, erg leuk is dat.

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, KMA schoot mij door m'n hoofd toen ik eerder over j meisje las, m'n neefje en nichtje hebben het en beide verschillende manier van symptomen .. Bijv nichtje is ook nog steeds gevoelig voor prikkels en had reflux doooor de kma tijdelijk
    En verkouden zijn ze ook beide snel en vaak ! Hopelijk bn j er snel achter! Hof is het met de wagen?

18. misa

misa Niet meer actief

Hadden je neefje en nichtje ook zulke vage en onregelmatige klachten dan? Ik ordt bijna blij als ik je stukje lees. Soort hoop gevoel zeg maar. Weet je, het is echt niet heel dramatisch maar wel erg vermoeiend en sneu. Sommige dagen is er niets aan de hand behalve moaar minuutjes huilen na de fles. En andere dagen is ze steeds wakker, komt of blijft niet in slaap, behalve bij mij in de doek.
    We moeten begin aug weer naar de ka. Vind ik het niet genoeg verbeterd, dan gaan we pepti proberen. We zullen zien..

We hebben de 'oude' wagen zojuist verkocht aan iemand die het babygedeelte niet gebruikte. En de 'nieuwere' die we hebben bevalt heel erg goed! Wat een geweldige wagen zeg! En wat een boodschappen kunnen er in het mandje. Ik stond versteld! ;)
    Al met al toch een goede aankoop.

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, ja neefje had 2 mnd ' alkerlri' klachten cb ha enz zeiden vsn alles, krampen, voorkeur, inbakeren, onrustige baby, prikkelbaar etc etc eindstand KMA
    Nichtje, reflux, zogenaamd clusteren, manahonger, veel externe krampjes blabla eindstand ziekenhuis opname KMA allebei aan neocate V
    Nichtje had lichtjes wat uitslag niks ergs, neefje wel exht eczeem

Maargoed er werd eerst van alles gezegd en bedacht maar m'n nichtje( de moeder) vermoedde het zelf wel

Maarja hopelijk is t bij jou wel snel duidelijk is wel zo fijn alleen niet slapen of veel ongemakken doen mij wel denken aan lichamelijke pijntjes ik hb nu eerste kindje meegemaakt met pijn kramp en verb reflux en ander kindje is juist pijn vrij en zo tevreden als wat

Hor was j bevalling, zou nog evebtuele pijn in nekwerveltje kunnen zijn?

Top van de wagen gelukkig j miskoop kunnen omdraaien!

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Miis: Vindt ie geen een boekje intereassant dan???? :( Al het aan R ligt zit ik hier heel de dag voor te lezen, die komt continu met boeken aan. Gewoon een spelletje doen als hij op het potje zit kan ook, of samen een liedje zingen.

@Misa: Ow jee, wat naar. Ik heb daar (gelukkig) geen ervaring mee. Hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid hebben.
    Misschien is het ook wel iets om langs een osteopaat te gaan, net wat Miis zegt. Misschien wat werveltjes die niet helemaal lekker zitten waardoor ze pijntjes heeft.
    Hebben wij met R ook gedaan en hij bleek idd wat nekwerveltjes te hebben die wat "op slot" zaten. Wij merkte toen meteen verschil aan hem.
    Succes er mee.

Deel Deze Pagina