Jeetje.. Wat erg! Begrijp ik het goed dat ze er dus ook pas later achtergekomen zijn? Kijk dat wil ik dus niet! Helemaal omdat ik nu al allerlei dingen merk aan haar. Hoe erg ik ook twijfel somss, ze luisteren maar gewoon naar me. Ik vind het lastig om op mijn strepen te staan, vooral ook door de twijfel, maar als het moet, dan hebben ze een hele verkeerde aan mij! Had jouw oudste ook dezelfde klachten dan? En dat bleek 'alleen' reflux? Over de reflux ben ik behoorlijk zeker nu. Of dat ook hetgene is waar ze het meest last van heeft, dat weet ik niet. Sinds de overgang van medicijnen, lijken de klachten/pijn erger. Vaag.. Nog even aankijken en uitproberen met die nieuwe medicijnen en dan zien we wel of we dan pepti gaan proberen. Oja, de bevalling vroeg je nog naar: heel snel. In 4 uur tijd was ze er, met een persfase van 11 minuten. Erg vlot dus. Maar het nekje is bij de osteopaat al nagekeken tot 2x toe. Niets te merken. Maar bedankt voor de tip en het meedenken! sukke ook! Weet je wat het ook is: ik weet hoe een echt tevreden en makkelijk kindje is. Dat was ons zoontje toen echt..! Dus dit valt nu heel erg op, ondanks dat het erg vaag is allemaal.
misa, nou precies, dus dat geeft wel aan dat je weet dat er wel "iets" moet zijn.... En als de medicijnen niet snel en goed genioeg aanslaan, moet je idd even kijken of pepti helpt, wie weet is dat het.. Wat ze zeggen over snelle bevallingen ( netals de mijne 2 uur en 6 min !) daar kunnen kindjes ook wat aan "over" houden. Maargoed als het al nagekekne is zal het ehct niet zo zijn! Heb je wel het idee dat je de krampjes pijn kunt onderscheiden van andere ongemakjes? Sukke, ja hij houdt wel van boekjes, maar i nogal een echt jongetje a la wervelwindje bedoel ik...dus snel afgeleid...maar houdt meer van dieren en nogal plaatjes kijken ipv echt luisteren...ik moet alij dehct heel snel praten of snel vertellen ander sis zn aandact al weg hahaha...vaak vindt eie ook maar 1 blz heel gaaf, en bladert dus snel door hihi Toevallig vandaag badje op balkon gedaan, zonder luier, ineens wees hij naar zn zwembroek, ikz ei moet je plassen?..kom wil je het op de wc doen hij helemaal blij...dus zet hem erop, dus ik zeg, ga maar plassen...ging hij heel blij soort van drukken of zo zuchten alsof ie ging plassen en dan lachen hahahaha..maar hij deed niks, maar ik deed wle het riedeltje van toiletpapier, afvegen en doortrekken...nouja goed we zien wel
Wat leuk dat plassen op de wc..! Ik ga vanmiddag even het badje vullen en zet denk ik het potje erbij en dan af en toe er eens op zetten. is wel handig nu met dit weer oefenen! Al denk ik dat hij er nog niet aan toe is hoor. Ach ja, is ook iet erg! Ja de krampjes had ze heel erg in het begin. Toen zijn we met infacol begonnen. Dat doen we nog steeds. Ik heb het idee dat dit wel werkt. Ik denk dus ook echt dat het geen krampjes zijn. Is zo anders dan het begin en ook heel anders als bij mijn zoontje die daar ook last van had. Maar ja, hoe zeker weet je dat? Van krampjes blijven ze toch ook niet uren wakker? Daarbij is kma ook een probleem in de buik en darmen. Kun je dat verschil ergens aan merken denk je? Ja die snelle bevalling zat me ook niet lekker (voor haar). Maar na twee keer heel dringend vragen of hij echt niets voelde, zal ik hem moeten geloven denk ik.
schijnt dat je het ook aan ontlasting kan merken...of de manier van .. En idd krampjes dat zie je wel direct, vind ik...dan zie je echt zo persend huilen en echt pijnscheuten/steken.. Maar mijn oudste had dat idd niet uuuren, en kon er in mn armen uiteindelijk wel mee slapen... Lastig hoor Misa, kan me voorstellen dat het je steeds aan het denken zet. Als het prikke;lbaar zou zijn, doe je dan ehct dingen als , steeds op zelfde plek laten slapen enz en straks regelmaat?
@Potje vindt ik niks haha want dan moet ik daarna weer laten wennen aan de wc! Het ging vandaag weer supergoed! Gen ongelukjes dus super! @miis hier pieste ze ook in de woonkamer in het begin...gewoon even poetsen en het is weer weg hahahaha @verbouwing.. ja de badkamer wordt verplaatst zeg maar...woonkamer vergroot......slaapkamers allemaal aangeplakt en hal naar boven....dus ongeveer een jaar...van de badkamer heb ik niet zoveel last want de oude blijft net zolang staan tot de nieuwe klaar is. De nieuwe wordt in de garage gemaakt.....woonkamer wordt een stalenbalk geplaatst omdat een draagmuur wordt weggehaal;d voor een stuk....en slaapkamer worden gewoon opgeknapt...dus ongeveer 1 jaar.
ja trouwens ik dacht daar ook aan, potje lijkt me zo'n gedoe ook...als hij op de pot zit vind ie het helemala niet eng, ik hou hem vast, tis sowieos een durfal...dus mss maar gelijk daar aan wennen, eventueel met een wc verkleiner op den duur
ja hier gaat dat goed! De oudste was bang op het potje hihi..... en een wcverkleiner heb je echt wel nodig hoor anders vallen ze in de pot hahahaha
ja nee daarom! hahahaha zoon vond het dus al erg grappig als ik hem zogenaamd bijna erin liet vallen, wat een lol hihihi
hahahahaha ...... vandaag een ongelukje gehad maar ik was niet in de buurt dus ja.....en al 2x op de wc geplast zo goed! Hahahaha hoe trots je kunt zijn dan he.... Oh meiden ik heb de kriebels heel erg om te beginnen aan een derde kindje hahahaha..gister die video`s gekeken met oma en nu komt het opeens erg hard binnen!
Ow jee Lov, snel die man van je aan het werk schoppen des te sneller kunnen jullie samen aan de klus! Hier is het plassen weer even over. Vanmorgen 2 keer 3 druppels dus wel 2 keer een stickerte gekregen. Hij wil nu alleen gewoon bijvoorbaat al zijn sticker. Hahaha.
Hihi wat leuk dat plassen..! Ja die plasJES maak je op een harde vloer zo weer schoon he. @miis: ja het is echt zoeken. Maar ze ligt nu al meer dan 1,5 week in haar ledikantje overdag. Snachts bij ons op de kamer in de wieg. Ik hou haar rond de fles maximaal 1 uur beneden en dan weer naar bed. Soms is het een paar keer speentje brengen en soms blijf ik bezig... Zoals vandaag. Ik heb haar ondanks de hitte toch maar in de doek gedaan. Blijf er binnen mee. Dan is ze rustig en ze dommeld af en toe wat. Maar als ik haar in bed leg, geef ik haar een speen, doe ik een muziekknuffel aan, aai ik haar rugje of hoofdje even en dan loop ik weg. Maar dat lijkt dus niet altijd te werken. Snap der niets van. Maar goed, we moeten oo geduld hebben, dat vind ik erg lasig..! Oja, ik kwam net boven en ineens ligt ze op haar zij ipv haar buik..! Huh? Beetje vroeg hoor!
@Sukke ja ach als de badkamer maar al eens klaar is dan kunnen we wel beginnen....dan moet hij maar opschieten hahahahaha,..arme vent! @Misa jeetje das vroeg!
Ja lijkt me ook een toevalstreffer, want bewust draaien kan toch helemaal nog niet? Hoop het maar want dit is wel erg onhandig, zo vroeg! hihi!
haha denk het wel hoor....... Nee joh zou wel heel erg knap zijn...maar goed ze heeft het toch gedaan mama opschrijven hoor hahahaha
Ja ik heb het boekje er al bij gepakt..! Alle mijlpalen worden opgeschreven..! Heb jij dst ook gedaan?
Hier mrt 5 wkn op t cb ook ff omgerold van rug naar buik haha ook toeval al is hij er wel mee bezig maar lukt nog niet Misa, ja ik hb dat ook vaak gedaan soms wel 20x erheen of heel soms even oppakken rustig maken en weer terug leggen en volhouden Kost energie naar ik geloofcqlrijd sterk in consequent zijn.. Soms zoon ook nog wel Es' zon dagje dat ik er een paar x heen moet Maar soms is t gewoon een ikwilslapen huiltje en dan wacht ik juist even en t moment dat ik dan speentje geef slaapt ie vrijwel gelijk of soms nog btj kriebelen op z'n voorhoofd En soms wilt ie gewoon nog een slokje Maarja dat kan jij dan weer biet doen! Lov, aaaaaa hahaha nog ff
Het maximale aantal van 5.000 berichten is in dit topic bereikt. Maken jullie een volgend deel aan? Ik zal deze sluiten. Lotte