oja herkent iemand het tijdens zwangerschap dat op somige momenten pijn doet als je intiem bent ( mooi gezegd he hihi ) had het gistere avond en heb het nog nooit gehad ook staat het down there wat dikker als anders ? vreeeemd
hmmm als je goed kijkt, lijkt t wel ergens een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje...of ben ik nou gek
neen normaal komt dat niet vanzelf he hihi we zien wel over enkele dagen nog een testje hopen dat het(duidelijk) positief is dan
Mama van A je zegt wel 4 dagen overtijd maar je kent je cyclus niet las ik in een ander topic, na de bevalling dan hah. Het ziet er al best goed uit dat hij nu maar duidelijker word Heb je vandaag weer getest?? Cindy dank je wel
mamavanAmarylli, ik zag het streepje meteen. Hij is wel heel licht, maar een streepje is een streepje zeggen ze toch? Spannend voor jou dus! Hopelijk show je ons hier over een paar daagjes een knaltest!
hoi dames heb nu nog niet getest ben wel goed misselijk en moe en nog steeds geen teken van ongi men kleine meid heeft twee ondertandjes ze zijn er dus volledig door gekomen
Mama van A ik dacht jaaaaaaa ze heeft nog een keer getest. Wat spannend zeg! En jullie meid 2 tandjes door, hier zitten ze klaar ( al 2 weken) maar komen niet door.
ooh kunne ze lastig van zijn he mijn meisje valt mee af en toe een huilbuitje van paar seconden en thats it ! heel braaf vind ik zelf
mamavana, wat spannend zeg! @hier, helaas geen echte dominante follikel vandaag gezien...maar u was de echo..vanuitgaande van een cyclus van 28 dgn...maar dat heb ik blijkbaar dus niet, dus maandag terug ..kijken of er al iets is gegroeid,...kan makkelijk zijn dat mn cyclus 35 dgn duurt (zegmaarwat)...en anders krijg ik dnek ik clomid enz...zou wel heel jammer zijn als er nu niets groeit...dna is het ehct een gemiste ronde
Toen mijn oudste 5,5 maand was, besloten we voor een tweede te gaan. We waren direct zwanger. Ze schelen 14 maanden en dat is ook wel erg leuk. Ik had ook niet verwacht dat we weer direct zwanger zouden raken.