2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    fafje ik zie dat je 1 dag overtijd bent! Spannend! Heb je al getest of ga je nog een paar daagjes wachten?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fafje wat spannend heb je idd getest???

3. fafje

fafje Niet meer actief

ONGESTELDDDDDD :(:(

nee ik voeld ehet al aankomen, ik had al vanaf een week geledne ofzo sterk het gevoel dat het niet raak was...ik was ook nie zo verrast vanmorgen! dus helaas :(

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    he meid balen *knuffel*
    Toch echt een teleurstelling he. Volgende maand word gewoon jullie maand!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah nee Fafje:(
    Dikke knuffel

6. fafje

fafje Niet meer actief

jaa wel heel jammer!!! maar mindere teleursteklign als vorige x....nu had ik zoooo'n sterk gevoel dat mn ongi kwam...dus maar goed...duurt weer zo lang voordat we weer kunnen hih

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja kunt er weer tegen aan!!!!!! Hier; een griepje te pakken. voornameljk afgelopen twee dagen. ik dacht nog aan blaasontstekingen dus ik was nog even naar de dokterspost geweest gisteren want ik had 39 graden en ik las ergens dat dit niet goed voor het kindje is in prille zw schap. :( Maar gelukkig had ik niets.
    Ik kan niet wachten tot de echo, want geloof nog steeds niet veel van het zwanger zijn. je merkt vrij weinig! Dus heb wel behoefte aan een kloppend hartje! nog ruim 2 weken wachten :(

Oja zoontje heeft 6e ziekte. iemand ervaring mee?

liefs Pina

8. Alita

Alita Niet meer actief

jammer fafje!!

@Pina geen ervaring mee..ja het is in het begin altijd zo onwerkelijk he...

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pina,geen ervaring met 6de ziekte.
    Als jij koorts hebt moet je wel paracetamol innemen he. kan echt geen kwaad, maar koorts is niet goed voor de kleine.

Hier nog een week of 9 voor we weer gaan klussen! Kan echt niet wachten....maar hou het nog wel ff vol. Denk nu bij elke pil, nog maar een paar.
    Van Mart was ik in ronde 2 zwanger dus ik durf niet nu al te stoppen want het zou iets minder goed uitkomen als ik over 2 maand al zwanger was. Maar besef me goed dat het nu misschien wel langer zou kunnen duren hoor..

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    o leuk voor je violetriot! en ik neem wel para's hoor. anders trok ik het echt niet misselijk hoofdpijn spierpijn. wonder boven wonder gaat vandaag al heel goed! dokterspost zei dat ik misschien nu wel deze kinder ziekte heb! eventjes koorts enna paar dagen uitslag (hoophet niet !!!)
    we zullen zien aankomende week.

11. Alita

Alita Niet meer actief

spannend violetriot!

Ik hoop dat ik het ook nog eens mag overdoen die spannende tijd!!

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ohh jammer fafje! Nou met goede moed op naar de volgende ronde.

Hier heb ik gisteren een miskraam gehad, zonder dat ik wist dat ik zwanger was! Ik dacht dat ik 2 wk geleden ongesteld was geworden, maar dat was waarschijnlijk een innestelbloeding of gewoon een bloeding terwijl ik zwanger was. Ik had al getypt dat deze cyclus raar was. Ik had de hele tijd kleine bloedingen.

Maar gisteren dus ineens heel veel kramp in mijn buik en ontzettend veel bloedverlies, dus wij bellen met het hap en we mochten meteen komen. Nou daar dus een test gedaan en die was hartstikke positief. Wij natuurlijk verbaasd. Helaas was met de echo te zien dat mijn baarmoeder alweer bijna schoon was. Ik was waarschijnlijk al 6weken en 1dag zwanger.

13. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje Stralend....:( dat lijkt me echt heel raar en dubbel gevoel :(
    hopelijk blijft je cyclus goed opgang!! en dat snel weer raak mag zijn!

14. Alita

Alita Niet meer actief

:$ jeetje meid....heftig zeg!
    Dat is een vreemd gevoel nu zeker.....:(

15. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ja het is echt vreemd dames. Je weet totaal niet dat je zwanger bent. Ik dacht nog dat ik in mijn vruchtbare dagen was, omdat ik telkens pijn in mijn zij had.

En ineens blijk je zwanger te zijn geweest en is het ook nog eens mis, zonder dat je dat in de gaten had.

Via de echo was te zien dat er nog iets in mijn baarmoeder zat, wat ik als klonter nog moest verliezen. Maar ik heb na de echo helemaal geen bloedverlies meer gehad, dus ik moet morgen de gyn bellen voor een afspraak te maken voor volgende week. Ze willen dan even zeker checken of alles schoon is, voordat ik nog op vakantie ga.

16. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje stralend....
    Heb je grote klonters verloren eerder dan? Want 6 weken dan is het embryootje al wat groter toch?

Hoe is je man eronder dan? Lijkt me erg moeilijk nu pas te beseffen dat je een wondertje bent verloren...

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Stralend wat erg zeg:(
    Heel heftig pfff.
    Hele dikke knuffel meid:(

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Jeetje Stralend, wat een verhaal! maar wat je zegt dat je geen idee had dat je zwanger was..dat gevoel heb ik dus ook. 7 weken nu en afgelopen tijd niet echt opvallend veel klachten. Dus ik snap je wel.

Maar wat moet dat een raar gevoel zijn zo achteraf! Sterkte meis.
    Liefs Pina

19. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

@ Pina82, ja ik wist echt niet dat ik zwanger was. Geen klachten, maar ook dus gewoon ongesteld 6dagen lang. Dus dan verwacht je helemaal niet dat je zwanger bent.

@ Cindy24, sinds ik 2wk geleden ongesteld was geweest had ik steeds af en toe wat bloed of bruinverlies. Maar geen klonters, tot zaterdag dus. Daarbij verloor ik thuis dikke klonters, maar ook bij het hap en de spoedeisende hulp.

Ik denk dat ik bij het laatste het vruchtje ben verloren. Want ook al verloor ik klonters ik bleef krampen in mijn baarmoeder houden, totdat ik dus hier op de wc iets groots was verloren. Ik voelde het er uitfloepen. Maar heb het niet kunnen zien, het kwam in de wcpot terecht helaas heb ik daarna doorgestrokken. Ik denk dat dat het vruchtje was. Want daarna was alles over qua pijn en vloeien.

Deze week weer opnieuw controle en dan hopen dat alles schoon is. Want de gyn zag nog iets in mijn baarmoeder zitten, dushij verwachte nog wat stolsels. Maar ik ben na zijn controle niets meer kwijtgeraakt, ook geen bloed meer. Want ik wil liever geen curretage zo voor de vakantie. :(

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ah nee dat hoop ik ook niet voor je meid....heftig hoor...

Deel Deze Pagina