2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sterkte meid, heftig hoor!
    En ik duim voor je dat je geen curretage hoeft!

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Stralend, hoe is het met jou?
    En Ons Wondertje, hoe staat het er bij jullie voor?

Hier is het aftellen begonnen, niet 15 oktober maar een maandje eerder stop ik met de pil. Hopelijk weer snel zwanger, zou zo gaaf zijn om weer zwanger te zijn met oud en nieuw! (besef me ook goed dat het net zo goed langer kan duren hoor!)

Vind het wel moeilijk om te wachten...dank denk ik ach wat maken die 2 maanden nog uit. Maar ja manlief voelt zich daar fijner bij dus prima..

3. fafje

fafje Niet meer actief

hoi !1

ik ben ook beneiwud hoe het met jullie allemaal is????

violetriot, hihi ja echt heh, al doe je het die 2 mnd niet rond je vruchtbare periode, maar dta je dan toch al gestopt ben..maarja ach de man mag ook wat zegen :p leuk hoor spannend!

@hier
    vandaag gyn geweest, inmiddels in de 3e ronde...zit op dag 13 follikel was 15mm...dus mag vrijdag terugkomen dna sisie hopelijk 19/20 en dan krijg ik weer pregnyl gespoten...
    mocht ik weer niet zwanger zijn dan wil de gyn het over hormonen hebben...

ik vind het erg moielijk dat wachten, ik wil zoooo lang voor een 2e gaan, maar t kon steeds niet...ehct irritant

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi meiden!! Hopelijk is het snel raak bij ons allemaal!

Ohh violetriot, leuk joh. Nog 2 maandjes wachten en dan gaan ook jullie ervoor!

Fafje nou ik hoop dat het deze ronde met de pregnyl lukt! Ik snap het gevoel dat je zo graag wilt, maar steeds moet wachten!

Ons wondertje, hoe gaat het inderdaad met jou?

Hier gaat het prima, over een paar daagjes vertrekken we al richting vakantie! In de volgende link kunnen jullie lezen hoe het tot nu toe is gegaan met mijn miskraam.

http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/289856-schoon-niet.html#post10433853

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    jeetje Stralend, heftig allemaal. Ik zou toch nog een echo laten maken, omdat het denk ik ook niet goed is als er nog weefsel is dat hcg aanmaakt in je baarmoeder. Dat moet toch bijna wel als je nog zo'n positieve test hebt. Hopelijk lost het zich op voor je vakantie!

Fafje, vervelend dat jullie aangewezen zijn op de mmm, hopelijk snel een beebje in je buik!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje stralend ik heb ook op je gereageerd.
    Ik zou echt een echo laten maken hoor!!!

Heb me beetje stil gehouden probeer heel nuchter te zijn;)
    Heb zondag mijn eerste iui gehad.
    Nu afwachten tot de 31e juli of die geluk is.
    Al denk ik van niet hoor.

Fafje misschien aan de hormonen wel balen hoor:(

7. Alita

Alita Niet meer actief

:$
    succes hoor!!!!!!

8. fafje

fafje Niet meer actief

stralend, ja ik zou ook een echo doen hoor!!

onswondertje, wow al je IUI gehad :D....hoezo denk je van niet?

@hormonen, zijn die ehct heel erg? wat moet ik e er bij voorstellen!?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel:D

Gewoon zelfbescherming ook hahaha.
    De timing was perfect maar ik heb zoiets een 2e keer zoveel geluk als bij S hmmmm.

10. Alita

Alita Niet meer actief

zou gewoon kunnen ons wondertje!!!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We hopen het:D

De iui was om 11 uur en om 13 uur voelde ik mijn ei springen:D

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    wow ons wondertje goed bezig. spannend eind van de maand. hoe veel maanden is je zoontje nu?

Ik was laatst bij de VK voor het eerst. en ze zei...ow dan zit je eigenlijk nog in je 'Ontzwangeringsperiode' ! Huhhhh....ik had het gevoel of de eerste 9maande verbod zit op zwanger raken ofzo!!? ik had echt zoiets van boeien. is dat echt zo erg? zit daar een klok op?
    hmm beetje apart gevoel kreeg ik erbij.

Fafje, hopelijk is je fol. goed gegroeid het moet nu eens jouw tijd worden. jij wilde na 2 maanden al een tweede. het is je nu meer dan gegunt. ik duim voor je lieverd.

Weet je wat grappig is. die darmen zijn nu al best aan het opzetten en verschuiven enzo en dat voelt alsof er een kindje in je buik zit te bewegen. grappig he. zo snel al het gevoel van een kindje in je buik. echt wel leuk dat ik al vast een voorproefje krijg.

Dinsdag mn eerste echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan niet wachten.
    OOo meiden...tis jullie allemaal zo gegund. lijkt me zo leuk om met zn allen in dit topic door te gaan als we zw zijn van een tweede..:) :)

liefs Pina

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pina wat fijn dat het zo goed gaat nu op naar een mooie echo!!!
    Wel een rare opmerking idd van die vk!! pffff.

Ons ventje word volgende week 7 maanden:)

14. fafje

fafje Niet meer actief

Pina, nou ik haat dat heh als mensen zo gaan doen...net als toen ik bij die vervangende gyn in opl kwam..dat ze zei..maar hoezo heb je zo'n haast...weetje hou geowon je mond, doe je werk en bemoei niet!! hahaha

Maar wat leuk heh, ja ik snap helemaal wat je bedoelt...mijn darmen zijn namelijk ehct ka uu tee bezig, maar het herinnert me wel aan die leuke dingetjes wat je kan voelen!!

Spannend hoor di eecho..wow echttt zo spanennd!!!! jaa laten we verder gaan, want ik ga er gewoon vanuit dat we met zn alle zwnager zijn ..sowieso een periode dus dat is hoe dan ook gezellig!!

@hier, moet morgen om 1230 daar zijn, eerst mn pregnyl halen bij de apotheek! en dan weer in mn bips ! auwww

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    au Fafje dat klinkt niet fijn, moet je dat zelf doen?

Pina, nou stomme vk heb jij zeg! Hier zei ze bij met eindgesprek 6 weken na de bevalling: tot ziens he! Wat ons betreft mag je weer!
    haha dus die zagen het al weer zitten hoor!
    Toen dachten we zelf dat we langer zouden wachten dus ze zullen wel verbaasd zijn.

Lief vroeg vandaag al, als ik in september stop (ergens half september, ik maak mn strip gewoon op dan) wanneer m'n eisprong dan zou zijn! Ben blij dat hij er ook zo naar uit kijkt!

OW, spannend meid, wel super dat je precies op je ei je iui had!

16. fafje

fafje Niet meer actief

onswondertje, ohhh leukd at je dat zelf voelt! soannend heh!

violetriot, oh dat is zeker leuk dat hij er zo naar uit kijkt!! gaat sneller dan je denkt joh die 2 mnd!

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hey meiden, bedankt voor jullie medeleven en advies.

Ik heb toch nog even gebeld. De assistente van de gyn. heeft hem mijn verhaal verteld. Dus even daarna werd ik weer opgebeld.

Ik moest mij volgens hem geen zorgen maken. Ik heb geen pijn of koorts en het bloeden is gestopt. Volgens hem is het normaal dat mijn test nog zo positief was, het kan zo zijn dat mijn HCG nog langzaam aan het zakken is. Als ik na mijn vakantie nog steeds zo hartstikke positief test mocht ik wel langskomen. (Hihi natuurlijk hoop ik dat ik dan weer positief test, maar dan door een hele andere reden, namelijk een ienie mienie beebje in mijn buikie :D )

@ Ons wondertje! Ohhh spannend dus. Ik voel mijn ei ook altijd, maar niet dat het springt! Zou een leuk hulpmiddeltje zijn voor de timing van het klussen haha. Dus als ik terug ben van vakantie hoop ik dat ik gewoon een zwangerschapsbanner onder je naam zie staan!

@ Pina, nou ja zeg! Als jullie weer klaar zijn voor een babietje dan zijn julle dat gewoon! Ik vind dat altijd zo irritant! Hier kriebelde het ook al heel vroeg en kreeg daar ook vaak een reactie op. Zo van, maar je bent nog zo jong! Geniet eerst nog even van je kleine! Uhhhh alsof ik niet meer van mijn kleine kan genieten als hij grote broer is!?

Owja en succes met je echo veel kijkplezier naar het ukkietje in je buik!

@ violetriot je man kan zo te lezen ook niet meer wachten op een brusje! Misschien vertelt hij je volgende week ineens....Waarom wachten tot september?? Laten we gek doen en gewoon nu al beginnen. Zou wel grappig zijn, hij heeft het al wat maandjes vervroegd dus je weet nooit!

@ fafje succes morgen meid!

18. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi
    dames
    ben hier ook weer :) hier gisteren ongi geworden na een cyclus van 24 dagen ?! heb nog niet alles kunnen bijlezen maar dat doe ik wel snel :)

19. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ijn dat je cyclus weer op gang is, hoe gaat het met je nu?

Stralend, haha ik denk/hoop dat dat idd wel gebeurt binnenkort! Ach en anders komen we die paar weekjes wel door met oefenen ;)

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

met mij gaat het redelijk he heb het druk druk druk pfff ga de benen nog is vanonder men lijf lopen hihi

Deel Deze Pagina