Mijn fototoestel heeft een te slechte macrostand waardoor je helemaal niks meer ziet helaas als wazigheid Ach ik ga er vanuit dat we september opnieuw moeten gaan naar brussel.
@Ons wondertje; Ik had pas 1dag voor mijn NOD een knaltest. Dus ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent! Duimerdeduim!
ow, hmm nee ik zie helaa sok niets! maar ik duim nog door want je hebt nog genoeg dagen tot nod bloemm, leukkk voor je het weet is je kindje 1 hoor!
@ons wondertje; Ik duim volop voor je! @fafje; Hoop dat het voor jou ook zsm raak is. Ja ze groeien inderdaad erg snel.. De tijd vliegt!!
@Onswondertje ja gekkie ook niks met een tabdeborstel op de achtergrond pakken want dan weet je toestel niet waarop het moet focussen...want je tandenborstel zie je vrij goed hahaha.. Gewoon een witte achtergond nemen
Ik ga misschien morgen en anders zondag voordat we naar brussel vertrekken voor de bloedafname. Cindy de onderste is ook wat duidelijker in real life als de bovenste. Op de bovenste zag Bereke in real life een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.