2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja, zo is het idd wel een beetje. Toen ik de 6 mnd had bereikt had ik 1 jaar als mijlpaal maar ja dat wordt hem dus helemaal niet nu.

Het is zo lastig want eigenlijk ben ik er nog niet aan toe om te stoppen met bv maar ben ik er wel aan toe om weer zwanger te zijn.. Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik er aan denk dat ik binnen nu en een paar weken waarschijnlijk voor het laatst mijn mannetje aan de borst heb. Maar het idee dat ik over een half jaar nog niet zwanger ben maakt me ook verdrietig. (wil natuurlijk niet zeggen dat het binnen een half jaar lukt zodra ik geen bv meer geef)

2. fafje

fafje Niet meer actief

ne eik snap je gevoel ehct zooo goed....daarom besloot ik te combineren in de hoop dat als er voeidngen zouden vallen er mss toch nog een ongi zou optreden...

als dat zo was, had ik het geprobeerd met combi fv en bv...maarja dat is bij jou sowieso al geen optie...ehct klote..

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Het zou kunnen dat het zich wel hersteld. Volgens mijn gyn, al heb ik zelf wel twijfels maar ik probeer er vanuit te gaan dat mijn lichaam het misschien toch wel hersteld.

Ik heb destijds eerst medicatie gekregen om een menstruatie op te wekken en die kun je zonder problemen slikken tijdens de bv. Als ik aan het afbouwen ben ga ik die weer nemen om te kijken of dat misschien een extra zetje kan zijn.

Ik denk ook dat ik manlief morgen maar meten kv laat halen en we er morgen meteen mee starten. Dat werkt denk ik beter dan een datum plannen. Ik hik er a zo tegen aan dat wordt dan alleen maar erger vrees ik.

4. fafje

fafje Niet meer actief

heel eerlijk gezegd...vond ik het kv geven wel meevallen, hij dronk het wel gewoon...natuurlijk wennen,
    Heb laatste avonden nog bv uit flesje gegeven voor het slapen gaan, en dat gaf me soort van fijn gevoel alsnog bv drinekn, maar tegelijk ook "oefenen" met geen borst meer...dat was wel ff slikken soms...

Maar ben me wel vanaf het alatste bv moment gaan focussen op het zwnager worden...en aan mn 2e kidnje denken...en heeel vaak tegen mn zoontje gezegd dta papa en mama hun best gaan doen of zsm een broertje of zusje te geven....die gedahcte hielp me enorm...wnat ik doe het uiteindelijk voor hem!

Wel beter dat het mag in combi met bv, mss is dat alleen nodig, laten we het hopen..mss wel handig als je zou tmepen?!? of vind je dat iets too much!?

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb nu ook nog bv in de vriezer. Zit er aan te denken om 1 bv per week te laten vervallen en dan de eerste 2 dgn die voeding nog kolven zodat ik nog wat extra achter de hand heb. Ben nu ook ieder restje aan het sprokkelen zodat ik hem ook nog zolang mogelijk bv uit de fles kan geven.

Tempen, ja daar moet ik ook even over denken... Sowieso uitzoeken hoe dat werkt.
    Mijn mannetje is wakker, ga dus nu even lekker genieten zo lang het nog kan!

6. fafje

fafje Niet meer actief

ja trouwens ik heb ook dnek ik 2x de druk moeten afkolven, dat hielp ook nog wat om te sparen!

lekke rmet je kindje knuffelen, fijne avond! pb kan altijd!

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ? met mij gaat het wel redelijk heb vooral veel last van men "schimmelinfectie" (als het dat is onder men oksel) en moe moe moe raak amper vooruit ....... en men meisje heeft vandaag weer last van haar tandjes gehad was even een crisis momentje :) maar nu slaapt ze eindelijk rustig
    fafje hoe gaat het met jou op het wachtbankje ?

8. fafje

fafje Niet meer actief

mamavana, schimmelinfecte onder je oksel?? bedoel je btj smetplekje??....sudocreme smeren! ;)
    Ahh die tandjessss...ja hier og steeds ene tandloos kind haha is al byna 11mnd...maar wel onwijze jeuk en bobbels...dus kan niet lang emer duren, gelukkgi slaapt ie nog goed...

wahctbankje is best kut, ik heb een ongigevoel...ik wil het niet voelen du sik negeer het :D:D

9. peekaboo

haha hoop dat het ongigevoel iets anders betekend nee bedoel geen smetplekje heb een topic geopend aargggggggggh schimmelinfectie gaat maar niet weg ofzoiets kijk maar daar staat foto bij twijfel zelf of het wel een schimmelinfectie is hoor heb dit sinds ik 4 weken zwanger was van men meisje ze is 5 maand :( tja tandjes pfff hier heeft ze er nu 6 2 sinds ze 3maand en half is staan heel mooi door en nu 4 die juist doorgekomen zijn en nog 4 die doorkomen is een hel soms

10. fafje

fafje Niet meer actief

ohhh oke, ik zal ff je topic bekijken idd, gek zeg....denk je niet aan eczeem oid!?

ja ik smeer die dentinox, heb wel het idee dat het helpt...die van vsm vind ik niet werken trouwens

11. peekaboo

ik denk eerder psoriasis ook omdat dit erfelijk is en men mama heeft dit heel erg gehad voor ze in coma gelegen heeft enzo en tlijkt er heel erg op

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik zie die foto en als je dat zegt van je ma, zou het ehct goed kunnen...ga es flink doorzeuren voor ene doorverwijzing...!!! :) klote hoor, ook zo'n kutplek

13. peekaboo

ja idd en vooral heel pijnlijk kan me ook praktisch niet scheren he nu af en toe met een ladyshave heel erg tof heb speciaal een extra gekocht voor daar pfff heb gebeld en gezeurd moet nog afwachte tot begin volgende week en dan zou ik een doorverwijzing krijgen yeah eindelijk heeft lang genoeg geduurd denk ik dan he

14. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd...na douchen wel even insmerne met iets vettigs...en daarna flink droog houden heh...pff super naar!

15. peekaboo

doe ik hoor en voor ik ga slapen met babyzalf dat blijft heel de nacht goed vettig doet echt enorm pijn en zeker als het warm is of vochtig worden echte open wonden vind het niet leuk meer hoor :(

16. fafje

fafje Niet meer actief

ikzelf heb altijd heftige eczeem gehad ( thankgod al jaren niet meer) maar ik weet wel hoe dat ongeveer zo allemaal is en voelt! tis echt verschrikkelijk! ik vind bepanthen anders wel heeel goed werken op alles...

17. peekaboo

bepanthen werkt niet zo zeer maar het zorgd er wel voor dat het niet uitdroogd dan scheurt mijn "vel" gewoon open en das een hel !

18. fafje

fafje Niet meer actief

ja precies het houdt alles wle soepel en verzacht, houdt het goe dvochtig...

verder heb ik ook geen tips..mijn wondermiddel tegen eczeem is al jaren protopic...wel via dermatoloog...ben beneiwud wat je ha zegt

19. peekaboo

ik ook hoop echt dat ik nu wel een doorverwijzing krijg het mag zo stilletjes aan wel eens gaan stoppen

20. Alita

Alita Niet meer actief

ach lieverd komt goed...

@Moonchild ja het wordt steeds korter de voeding maar zo bouwt ze het zelf mooi af:)

Deel Deze Pagina