balen mamavan... @Sukke meid maak gewoon de keuze die je wilt ivm stoppen...al stop je over een jaar dan nog is het moeilijk..het is ook een bepaalde periode die je gaat afsluiten he... Ik was wel weer blij toen ik weer mocht gaan voeden bij de tweede maar ook erg blij met mijn pauze hoor!
Sorry meiden, ik kan niet over het stoppen van bv meepraten. Ik geef vanaf het begin al fv. I.v.m mijn medicijnen was het beter als ik geen bv zou geven. Dames, morgen gaan we lekker op vakantie. Ik zal de komende 2 weken hier dus niet te vinden zijn! Liefs
Fijne vakantie stoetel! @mamavana: wat rot, jeuk is echt verschrikkelijk! hopelijk krijg je snel een doorverwijzing en een wondermiddeltje. @ cindy: wat fijn om het zo natuurlijk af te bouwen. @ fafje: weet je nog wat de vorige keer jouw klachten waren toen je net zwanger was? Hopelijk hoort wat je voelt bij een zwangerschap!! @sukke: de eerste keer kunstvoeding en daarmee ook beginnen met afbouwen vond ik ook moeilijk. succes met je keuze! De dierentuin was leuk! Ik heb er veel zwangere vrouwen gezien, mooi om te zien!
moonchild...dat is het em juist..ik heb dus toen niet opgelet, kreeg sowieos pas ehct wat kwaaltjes rond 7/8 weken...en alles heel lichtjes enz... en pas vanaf toen ging ik hier vaker lezen...maarja toen wa shet heeele vroege stadium al voorbij...dus vandaar dat ik nu waarshcijnlijk bij zoveel dingen stil sta...achja....nu heb ik weer een ongi gevoel...en chocola trek/....dat is voor mij al ehct een teken van ongesteldheid...
Mijn vriend vindt bolle buikjes ook zo mooi, dus hij wees ze ook elke keer aan. Wel fijn om zo samen weer de kriebels te hebben voor een tweede. @ fafje: Ahh nee, het kan nog alle kanten op joh! Op zich wel fijn dat je maar heel licht kwaaltjes had vorige keer, maar voor nu wel lastiger om te merken wat waar bij hoort. Ik hoop heel hard voor je dat het raak is!!!
leuk moonchild!! @Fafje ja maar da heb ik ook in de zwschap hoor....idd kwaaltjes heb ik nooit in het begin..a.ch meid afwachten maar
jaaa achhhh ...tis gewoon echt irritant, ...ik wacht al zo lang...nu dan weliswaar "pas" derde ronde..maarja daarvoor wa sik ook al in afwachting pffff zeikzeikzeik
@Fafje: Helemaal te begrijpen hoor dat je bij alles wat je voelt denkt, "zal het." Dat heb ik nu zelfs ook wel eens, haha! Heb al 3 testen gedaan de laatste 2 mnd en bij mij zal het wel heel onwaarschijnlijk zijn. Wanneer is je NOD eigenlijk?
ja vind het wel irritant van mezelf hoor....ik uit het ook alleen maar hie rop zp....is ook zo verleidelijk het dan "hardop te zeggen" (typen natuurlijk) maar hm ja dinsdag 9e...denk ik...
Ja tuurlijk, je moet het toch ook ergens kwijt kunnen! Dinsdag, spannend. Het is bijna weekend joh, dat is altijd zo voorbij en dan is het zo weer dinsdag!
Dank jullie wel! Dat zal wel lukken. Toen ik zwanger was van Job (en nu nog) zag ik ook zoveel zwangere vrouwen overal. Voorheen had ik er geen erg in, maar het valt pas op als je zelf aan kinderen begint. En inderdaad, zwangere voruwen zijn mooi! Liefs
ik vind het zwanger zijn, nu van een tweede, zoveel leuker! beleef het veel intenser en geniet er echt van. Ben ook echt trots op. met de eerste verborg ik steeds mijn buik met kleding, maar nu...terweijl nog niet eens iedereen het weet, draag ik al strakke shirts om mijn kleine bolle buikje te laten zien. Volgende week ga ik het op mijn werk vertellen. Fafje het is echt zoooo volgende week! en wie weet merk je dit weekend al wat en gaan we turen naar je tuur-test Maar een knal test natuurlijk nog beter!! liefs Pina
hihi thanks ! ja zwnageren stralen echt, maar moet zeggen dat het mij pas ehct opvalt sinds ik zelf zwnager ben geweest..."herken" het meer...leuk si dat en toch hoor je vaak met een 2e, dat je zwnagerschap juisrt sneller gaat en minde rbewust..maar ik heb ook het idee dat ik het dan nog bewuster zal meemaken, juist omdat je alles "al weet"
Fafje, geen bloed geeft moet meid. Bij een 2de kan alles anders zijn en voelen he! Ik hoop/denk ook extra bewust te genieten van een tweede zwangerschap. Omdat ik helaas ook weet dat het de laatste zal zijn, manlief wil echt maar 2 kids. En ik mag natuurlijk gezegend zijn met 2 gezonde kids (hopelijk straks..!) Hebben we een NOD lijstje dames? Ik heb m'n nod geschat op 3 september.. Violetriot NOD 3 september
NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!! Moonchild, zoon 10,5 mnd - ronde ? - NOD ? aug Fafje, zoon 11 mnd - ronde 3 - NOD 9 aug Stoetel, zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ? Mamavanamarylli, dochter ? mnd- ronde ? - NOD aug Violetriot, zoon 6 mnd - ronde ? - NOD 3 sept Sukke, zoon 7,5 mnd - ronde ? - NOD ? ZWANGER: Pina, zoon 9 mnd - ronde ? Oke nou ik heb ff wat gedaan maar...ff quoten en aanpassen en vervolgens quote weer weghalen en eventueel qua opmaak veranderen, weet nie hoe het ehct goed duidelijk moet!
NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!! Moonchild, zoon 10,5 mnd - ronde ? - NOD ? aug Fafje, zoon 11 mnd - ronde 3 - NOD 9 aug Stoetel, zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ? Mamavanamarylli, dochter ? mnd- ronde ? - NOD aug Violetriot, zoon 6 mnd - ronde 1 - NOD 3 sept Sukke, zoon 7,5 mnd - ronde ? - NOD ? ZWANGER: Pina, zoon 9 mnd - ronde ?
NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!! Moonchild, zoon 10,5 mnd - ronde ? - NOD ? aug Fafje, zoon 11 mnd - ronde 3 - NOD 9 aug Stoetel, zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ? Mamavanamarylli, dochter 5 mnd- ronde 4 - NOD16 aug Violetriot, zoon 6 mnd - ronde 1 - NOD 3 sept Sukke, zoon 7,5 mnd - ronde ? - NOD ? ZWANGER: Pina, zoon 9 mnd - ronde ?