voorspel ..... tja langs de ene kant vind ik het ook wel dom hoor je "hijst" je in je mooiste lingerie enzo en je man draagt enkel een boxershort ...
Toen we het er van de week trouwens over hadden en hij zijn ongenoegen uitsprak over een rode bh die ik aan had, heb ik hem maar min of meer de opdracht gegeven dat hij dan zelf maar is een mooi setje voor mij moet gaan kopen aangezien ik al dik een jaar in aftandse voedingsbh's rond loop! Helemaal nu we aan het afbouwen zijn, bijna 2 jaar getrouwd zijn en hij ALTIJD buiten blijft staan als ik bijv de hunkemoller binnen stap. Ik ben benieuwd!
ik ben ook wel benieuwd haha mijn bh"s zijn ook niet wat het moet zijn hoor ik sprak nu over een kante spannende rode korset met 28 sluitingkjes die draag ik dus niet hele dagen hihi...
ja ik ben niet zo type eerlijk gezegd, draag altijd zwart basic heb wel 1 heel duur setje...maar zonder kant is van saph maar wel sexy basic...
sukke, ik weeeeeeeeeeeeet het niet!!! nog steeds geen ongi-gevoel//nog steeds heel veel boeren, gister wa sik supppper moe heb ik zelfs ene dutje gedaan smiddags! (dat doe ik ehct noooit!) eng eng eng ...ik doe woensdagochtend gelijke en test ik hou me nog in hoor, ben echt teleurgesteld als ik morgenavond alsnog ongi wordt...dus laat ik die maar eerst afwachten!
Spannend fafje!!! Wat goed dat je je zo kan inhouden , vooral met deze klachten! Hier verder weinig nieuws. Geduldig aan het wachten tot volgende week woensdag.
Kan je echt wachten tot woensdag? Of stiekum morgen vast een testje? hihi Moonchild, ook in de wachtweken, spannend! Hier binnenkort onttrekkingsbloeding en dan kijken wat m'n cyclus gaat doen! Vorige keer was ik ronde 2 zwanger na een 1 cyclus van 24 dagen, ben benieuwd!
hahaha ja ik heb besloten toch morgenochtend te testen...ik bedoel dan moet het duidelijk zijn...mn eisprong staat vast dus er negatief is ook gewoon negatief!
Volgens mij ben jij de enige vrouw op aarde die er zo over denkt. Als je je lichaam zo snel weer met zo`n groot trauma opscheept dan is het vragen om problemen. Een zwangerschap is een zeer zware belasting voor je lichaam. En het lichaam heeft langere tijd nodig om daar weer van te herstellen. Maar goed mijn zegen heb je maar het lijkt me erg ongezond. Ik moest al zeker een jaar wachten mochten we evt. nog een tweede kindje willen?
meiden mag ik met jullie meekletsen? net gestopt met de pil, wacht nog op de ontrekkingsbloeding en dan kan het eindelijk weer beginnen, ik ben benieuwd wat mijn lichaam doet. ik kan niet wachten!