2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

nee jullie hebben gelijk hoor!!!

maar de vorige xen had ik veel sneller door dat het niet zo wa.s..snap je...toen voeld eik het ehct aankomen, en waren die testjes puur bevestiging daarvan...

nu voeld eik me seirues heel anders, maar durf het ook niet ehct te uiten, omdat het natuurlijk geowon van de ongi ook kan zijn!

netals dat iks teeds zeg maagzuur, eigenlijk bedoel ik msisleijk maar wil gewoon niet hardop hopen....netals nu, heb net gegeten, voel me nu weer missleijk van de honger....echt irritant...ik wil het echt niet per se voelen, negeer het ook..maar als je me vraagt voel je je anders, is het eigenlijk ja...dus nou goed...we wachten af! heb nog wel testje sin huis...eventueel als ik overtijd ga....

liefst wel ehct zsm ongi worden dan is het ehct duidelijk :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar hij kan jou toch zeker gewoon die medicatie geven....
    Eigenlijk zou je nu er ook gewoon voor gaan had je die medicate niet nodig...helaas gaat het bij jullie niet helemaal op de natuurlijke manier nou en dan moet de gyn je maar helpen...

Wat zegt je man hierover dan?

3. Alita

Alita Niet meer actief

balen is het dat je dan nog nisk weet....alleen kan het van een ongi zijn en een zwschap...maar dan moet die test wel positief zijn ...ik duim voor je hoor!:D

4. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja daaorm, ik heb het ook al opgegeven hoor :p:D ....nu die ongi nog...dat zou fijn zijn hahaha

5. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, ja ik had dan ook een lichte streep verwacht daarom ( reageer ff via dit topic ipv sept mama)
    heb getest met dipstick van Zwanger&kids niet k2v5...maar die heb ik nu wel in huis liggen

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Maar ja, geeft een arts medicatie als hij ergens niet achter staat? Ik denk het niet.

Mijn man, tja dat blijft ook een beetje een discussie. Hij wil ook graag dat de een 2e kindje niet veel later komt maar als dat niet mogelijk is dan heeft hij daar vrede mee. "We mogen blij zijn dat we al zo snel een gezond kindje hebben. Als een 2e dan iets langer op zich laat wachten is dat niet anders. Het zou alleen wel heel erg leuk en super zijn ALS het wel sneller kan." Laatst dacht ie zelfs even dat ik perse nu ong wilde zodat we dan een voorjaar/zomer kindje zouden krijgen.:$ (mocht het natuurlijk lukken) Hahaha! Dat is het natuurlijk niet!

Lekker vaag dus eigenlijk. Hij vindt dus eigenlijk beide prima. Hij zegt ook wel dat het voor mij ook wel anders voelt omdat het mijn lijf is wat niet functioneerd zo als het zou moeten en dat dat voor frustratie zorgt.
    Vanavond maar weer even bespreken....

Pff, wat een pokke weer is het trouwens!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan doe de kruidvat....wel even je urnine ophouden;) en dan weet je waar je aan toe bent toch...

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja je man heeft wel gelijk natuurlijk...maar ja als je ervoor gaat dan wil je toch zo snel mogelijk. Maar dat zijn dan mannen he die hebben geduld hahaha.

Ik heb geen idee hoe dat zit met een gyn, maar wat houdt m dan tegen bij jou?

Weer is zwaar klote hoor:x

9. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, nu nog? of toch morgenochtend maar, even avnond mn ongi afwahcten!

sukke, jaa maar dat zijn mannen volgens mij, die zijn zo nuchter wat dta betreft...zo van "het komt echt wel"

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hij wil eerst afwachten of mijn lichaam zich door de zwangerschap misschien zelf hersteld heeft en ik nu dus wel zelf een eisprong aanmaak. Vandaar die 4 mnd na het stoppen met de bv.

Ik ben er van door, niet te veel kletsen hoor. Anders hou ik het niet bij! ;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is je nod dus het zou gewoon overdag kunnen als jij je urine ophoudt...
    Tja en dat is jouw`n keuze of vanavond nog of morgenvroeg....;)
    als jij denkt nu ongi te worden wacht af maar is er toch zo`n krieble die zegt misschien is het wel zo...tja dan testen toch!:D

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja nee oke dan wahct ik nog ff denk ik!

nog steed sgeen ongi krmapen, maarja wie weet INEENS :p

13. Alita

Alita Niet meer actief

Hmmm maar dan nog het is toch niks ernstigs om geholpen te worden...fafje wordt toch ook geholpen, zij zou ook kunnen wachten;) je snapt me he fafje;)

Tja als je zolang moet wachen duurt het wel nog een tijdje he en dan gaat het tegen je wens is en waarom zou je wachten?
    Sorry bedoel het niet verkeerd he....maar het lijkt wel alsof je gyn doet alsof het iets verkeerds is om nu al zwanger te raken..is toch niet zo;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

tja die krampjes heb je ook als je zwanger bent dus weer heb je daar niks aan hahaha:p

Als jij tot morgen kunt wachten doen hoor!

15. fafje

fafje Niet meer actief

okeeee hahaha

nee i get you Cindy,

ik vind in Sukke's geval wel jammer dat die gyn er zo over doet...wnat het is duidelijk dat zij hulp nodig heeft...

en omdat zij bv geeft, kotm het wel gek over...wnat als ze flesvoeding zou geven, zou ie dna nu wel helpen?

16. Alita

Alita Niet meer actief

gelukkig:D

ja toch ik vindt het ook vreemd....
    je wordt gestraft voor het feit dat je hulp nodig hebt ....
    je wilt graag nu een kindje dan kunnen ze je toch ook proberen te begrijpen...:(

17. fafje

fafje Niet meer actief

ja en eelrijk gezeg dnek ik dat mijn gyn dat dus ook wel begrijpt en daarom ook al helpt nu...plus de evntuele afgang van de prikpil..maar toch...die gyn heb ik niet eme.r.heb nu een andere...en die zei letterlijk hoe leuk het zal zijn als ze weinig schelen en dat ze me ging helpen lekker zwnager te raken..

18. Alita

Alita Niet meer actief

dan heb jij misschien ook gewoon geluk met je gyn....

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd

nou anyway laten we aub snel zwanger zijn allemaal

20. Alita

Alita Niet meer actief

idd dames!!
    Ik hoop het voor jullie allemaal!!!!

Deel Deze Pagina