fafje, jammer! vandaag is de ontrekkingsbloeding begonnen. nu gaat het allemaal weer beginnen.. slapen: onze dochter slaapt van 19:00 tot 07:30 ongeveer dan gaat ze om 10 uur een uurtje naar bed en dan rond half 2 nog 2 uurtjes.
Leeuw, we lopen dus gelijk! Hier ook onttrekkingsbloeding begonnen vandaag! Allebei op roze volgende maand?
ronde 6 is ook netjes toch? Ik zou ronde 6 nu ook prima vinden hoor! Als ik maar weer zwanger mag worden
hoi dames @moonchild ja bijna als ik men cyclus van vorige maand mag aanhouden is het overmorgen al hier niks van klachten van een zw en ook geen aankomende ongi ben benieuwd @slaapkoppie mijn meisje sliep door met 4 dagen en nu kan ze ook nog 12 uur slapen snachts en overdag ook een uurtje of 2 a 3
Wat heerlijk dat jullie kindjes allemaal door slapen! Ben ik echt de enige met een nachtbraker....? Zo meteen manlief maar is vertellen dat ik vrijdag de belafspraak heb. Is er gisteren niet van gekomen. Nu lekker een filmpje kijken. Gewerkt vandaag en ben werkelijk waar kapot.... *zucht*
dit is de eerste x dat mn ongi amper aanvoelt als ongi, heel af ent oe lichte krampjes...wel fijn ...vorige x wa shet zo erg, super hoofpdijn enz! Leeuw&violetriot spannenddd leukd at jullie mss gelijk op gaan!
Succes deze maand leeuw en violetriot! @fafje: gelukkig heb je niet echt last van het ongesteld zijn! Krijg je voor deze maand weer medicatie? (ben er niet zo in thuis) @sukke: nachtbrakertje hier heeft gelukkig weer redelijk geslapen. Half vijf begon ze pas te rommelen. Wat zei je man over de belafspraak? vandaag lekker dagje met mijn meisje . Fijne dag allemaal!
@Moonchild: Pff, niet veel. Ik was gisterenavond wat kribbig. De nachten beginnen me op te breken en had een hectische dag op het werk dus ik liet het vallen op het punt dat hij net zijn ogen dicht deed. Haha. Vandaag maar even een herkansing. Hopelijk blijft het nu wel rustig op het werk want anders weet ik het wel weer. Geniet van je vrije dag!
sukke, aahhgg kan me voorstellen dat het ehct zwaar is met werken erbij, ik ben wat dat betreft zo verwend, zo'n goed eslaper en ik werk niet! probeer als je vrij bent lekker de dutjes even mee te pakken! moonchild, ja ik krijg sowieso medicatie, omdat ik onder behandeling ben, gyn zei vorige x dat ik mss deze ronde aan clomid moest, maarja ik weet het niet! moet vanmiddag even bellen!
@sukke: gebroken nachten en werken is zwaar ja . werk je veel? hopelijk is het niet zo druk op je werk vandaag. @fafje: spannend...had je bij m ook clomid?
moonchild, nope! helemaal niks, heeft in totaal wl allemala heel lang geduurd, maar na curretage was t de 3e ronde raak, al wa sdat gewoon op goed geluk!