2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten?
    Ons zoontje is 3 maand, maar ook wij willen graag voor een 2e gaan :)

2. fafje

fafje Niet meer actief

gravid, wlekom, zo leuk lekker snel gaan jullei ervoor!!! ben je al ongesteld enz?!

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wel spannend dan fafje als je het voorgeschreven krijgt. Heb je toevallig al gebeld?

Welkom Gravid! :) Leuk dat jullie allebei zo snel een tweede willen, Succes!

4. fafje

fafje Niet meer actief

shit je zegt het net, ben te laat! moest tussen 1330 en 1430!!!! domme ik

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Dank je :D Ja ik ben 4 weke terug ongesteld geweest, en gister is het weer begonnen.
    Heb regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen.

6. fafje

fafje Niet meer actief

NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!!

Mamavanamarylli, dochter 5 mnd- ronde 4 - NOD 16 aug
    Moonchild, dochter 10,5 mnd - ronde 1 - NOD 17 aug
    Violetriot, zoon 6 mnd - ronde 1 - NOD 3 sept
    Fafje, zoon 11 mnd - ronde 4- NOD 6 sept
    Stoetel
    , zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ?
    Sukke, zoon 8 mnd - ronde 1 - NOD ?
    Leeuw, dochter 7 mnd - ronde 1 - NOD?
    OnsWondertje, zoon 7 mnd - ronde 2 - NOD 1 okt
    Gravid, dochter4jr&zoon3mnd - ronde 2 -

ZWANGER:
    Pina, zoon 9 mnd - ronde 2

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gravid, leuk en welkom!
    Ik wilde ook wel al met 3 maand hoor, dus ik snap je helemaal!
    Alleen manlief wilde nog ff niet maar nu wel gelukkig.

Hopelijk allemaal snel 2 streepjes!

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Violetriot: Dank je! Ja heel veel vinden 3 maand al snel, maar wij hebben zo iets van laten de natuur zn gang gaan, ben ik straks al zwanger is het hartstikke leuk en welkom, duurt het nog een half jaar - jaar etc dan is het ook goed.
    Al dachten we eerst dat ik al zwanger was toen Luca 1 maand was, dat vond ik wel heeeel snel haha.. maar bleek niet zo te zijn.

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @moonchild: Ik werk 24 uur, in de verslavingszorg dus onregelmatig. We zitten alleen met een gruwelijk personeels tekort. Volgende week werk ik dus 5 dgn en in sept weer een week van 5 dgn!!!! :$

@Fafje: Ow, sufferd! En nu, kun je vandaag dan bellen?

@Gravid: Welkom, wat snel al weer dat je cyclus op gang is. Lekker hoor.

@Gyn: Vanmiddag de belafspraak.... :) Ik ben zo benieuwd en nerveus!!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

Sukke, succes!! laat je niet afwimpelen :p en ja ik ga ook bellen, en het niet vergeten, ik zet mn wekke rin mn teleoon hihi

11. Alita

Alita Niet meer actief

succes sukke!!

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    UHm, zit ik de kleine te voeden belt de gyn... Moet hem zo dus even zelf terug bellen..... Spannenddd

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    :(:x:(

Nou dat was dus een zinloos telefoontje. Om een lang verhaal kort te maken. Afbouwen, ongi afwachten en anders maanden later na de gyn.....

Enige "winst" die ik heb was dat hij zei, of we nou 3 of 4 maanden wachten op een ongi na het stoppen met bv is ook niet zo punt... Dus we hebben 1 maand minder!

*zucht*

Jij nog gebeld, Fafje? Hopelijk heb jij beter nieuws!

14. Alita

Alita Niet meer actief

maar waarom die bv afbouwen dan? Alleen voor die medicijnen of....

Ja kijk het is het een of het ander dan voor jou helaas....wat ga je nu doen?
    In principe kun je al vrij snel weer je ongi krijgen zodra je minder bv gaat geven omdat je geen AC slikt.

15. fafje

fafje Niet meer actief

sukke, hmmm jeetje..nou goed 1 mnd winst...bv afbouwen ja daar wa smijn gyn dus ook voor, vandaar dat ik toendertijd al had besloten met 6 mnd te gaan afbouwen.. (5,5 mnd uiteindelijk, vnaf 6,5 mnd 1 voeding op een dag)
    Oohh ik hoop voor je dat het bij jou sneller zal gaan rommelen, wie weet heb je het bijv over 2 mnd al terug en mss dat de gyn dan al wilt helpen!?

@hier, nou eigenlijk niet boeiend nieuws, ik heb de 22 aug weer een echo...thats it...ik vroeg maar verder niets, het zal wel..ik moet en zal gewoon zwnager raken deze maand :D:D

16. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Jammer sukke! en nu? Pittig lijkt me zeg, vijf dagen in de verslavingszorg.

@fafje: heb je dan een paar dagen achter elkaar een echo? Deze maand gaat het lukken!

@gravid: fijn hoor, dat het voor jullie goed voelt is het belangrijkste!

@all: ik ben zo blij dat het weekend is. Een zware werkdag na een slechte nachtrust. Ik lag uiteindelijk echt in coma toen de wekker ging. Ik voel me niet zo fit en lig nu lekker languit op de bank. Hopelijk wordt ik niet ziek, want er heerst iets op mijn werk.
    ik kreeg net gelukkig nog een hele dikke zoen van mijn dochtertje, mmmmmmaaaa zegt ze dan daarna. Dat maakte mijn hele dag weer goed.:):)
    Gisteravond had ik ineens heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. :pnu afwachten.
    Ik heb een paar dagen wat steekjes in mijn onderbuik. ik maak mezelf dus al lekker gek:D.

17. fafje

fafje Niet meer actief

oeeeeh Moonchild ik hoop het voor je!! zou wel ehct gewelig izjn, nu al gelijk zwnager :D:D

Ja ik krijg dan follikelmetingen...dus stel het is een bepaalde grootte , mag ik paar dgn later terugkomen...zegmaar op de dag dat het groot genoeg moet zijn om pregnyl weer te geven...
    Heel jammer echo's zonder baby hoor :p...

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Haha ja dat geloof ik ja. Maar binnenkort mét baby joh!:)

Gelijk zwanger zijn zou wel erg bijzonder zijn . Vorige keer was ik de tweede maand zwanger...dat hoeft nu natuurlijk niet weer zo snel te gaan. Ik heb verder geen duidelijke kwaaltjes hoor, ik wacht (on)geduldig woensdag af:p.

19. fafje

fafje Niet meer actief

ihhiih ...ja ach maar toch hou je dat in je achterhoofd! ik wa sin de 3e ronde zwnager, vind het wel jammer dat ikd aar nu over heen ben :p:p

oke nou duimduimduim

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ? Bij mij nog geen tekenen van ongi heb wel krampjes gehad maar dat was omdat ik naar de wc moest haha na 4 dagen niet te gaan krijg je daar krampjes van blijkbaar haha

Deel Deze Pagina