@Fafje: We zijn 8 juli al daar geweest dus ik denk dat ik gewoon zelf ook een maand smokkel en maar 2 mnd afwacht en dan een afspraak maak. Hij weet natuurlijk niet wanneer ik er precies vanaf ben. Ga nu maar is even goed bedenken hoe ik het afbouwen nu daadwerkelijk ga aanpakken. Dus nog geen clomid voor jou deze maand. Nou ja, als je toch deze maand zwanger wordt dan die extra hormonen lekker aan de kant laten liggen. @Moonchild: Ja baal er ook van. Nu maar echt het afbouwen door zetten. Tja, is pittig idd omdat ik het niet meer gewend ben. Normaal zijn het 3 dgn icm gebroken nachten e.d. nu 5, maar goed, de vakantieperiode is bijna voorbij.... (en dan zit ik overspannen thuis ) Woensdag testen! Spannend hoor. Bij Sukkebaby was het voor ons (uiteindelijk) ook in de 1e ronde raak.
`sukke, ja idd goed idee ...moet wel zeggen dat als ik bijv jeuk heb aan mn tepels...er nog steeds (melk)vocht uitkomt!!! hahaha... en wta betreft clomid, ja weteje liefst wil ikd at natuurlijk niet, ik vind pregnyl al "goed" genoeg...ik bedoel hopelijk is er niks met mn eitjes verder en gewoon helaa sniet raak tot nu toe...
NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!! Mamavanamarylli, dochter 5 mnd- ronde 4 - NOD 16 aug Moonchild, dochter 10,5 mnd - ronde 1 - NOD 17 aug Violetriot, zoon 6 mnd - ronde 1 - NOD 3 sept Fafje, zoon 11 mnd - ronde 4- NOD 6 sept Stoetel, zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ? Sukke, zoon 8 mnd - ronde 1 - NOD ? Leeuw, dochter 7 mnd - ronde 1 - NOD? OnsWondertje, zoon 7 mnd - ronde 2 - NOD 1 okt Gravid, dochter4jr&zoon3mnd - ronde 2 - ZWANGER: Pina, zoon 9 mnd - ronde 2 Even het lijstje er weer bij gepakt! MamavanA, hoe is het met jou? En Moonchild, voor jou word het ook spannend! Mijn ontrekkingsbloeding is over,ik ben benieuwd of ik mijn ei voel straks, normaal voelde ik hem altijd wel, dus hopelijk nu ook. We vrijen gewoon elke dag hihi deden we voor Mart ook en dat heeft wel gewerkt Heb 4 testen in huis, 2 kruidvat 2v5 en 2 zwanger en kids..
Ha meiden, Violetriot: Ik voel de eisprong nooit, tenminste.. niet dat ik weet Hoe vind jij de kruidvat 2v5 testen? Fafje: Heb geen bv gegeven, maar ook hier nog steeds (melk)vocht hoor. Heel apart. MamavanA: Oh dat is wel rot ja als je 4 dagen niet kunt. Ik heb ook zo'n moeite, en dat werd tijdens zwangerschap nog even stukkie erger. Moonchild: Hopelijk word je niet ziek, dat is niet wat!! Sukke: Mag ik vragen waarom je bij gyn loop? Hier nog steeds ongie.. word gelukkig wel minder weer. Mijn cyclus is wel weer het zelfde als voor zwangerschap gelukkig, maar voor de zwangerschap was alleen de eerste ongi dag best extreem, maar nu de eerste 2 a 3 dagen. En heb er ook meer buikpijn bij dan anders, dus beetje balen. Dat heb ik tijdens zwangerschap dus echt niet gemist haha
De kruidvat 2v5 testen vond ik wel prettig, heb er nooit vals positief mee getest... Ik gebruikte ze tot ik duidelijk 2 streepjes had en dan een digitale clearblue voor de leuk Heb altijd mijn ei kunnen voelen, ook toen ik die ene cyclus had voor ik zwanger werd van Mart. Kan ook voelen of het links of rechts is.
@Eisprong: Die ene keer dat ik een eisprong had heb ik hem idd ook gevoeld. Fietste over een hobbeltje en kreeg ineens een steekje. Ik ieder hobbeltje in de weg genomen om te kijken of ik het me niet verbeelde. Vond het wel apart. @Gravid: Ik had voor mijn zwangerschap geen eisprong. Was in mei 2009 gestopt met de pil en nooit ongesteld geworden. Dat zal nu waarschijnlijk wel weer het geval zijn.
hoi GRavid, oh joh nou moet je nagaan haha! moonchild, hoe voel je je nu? Violetriot, nou dat moet genoeg zijn heh @hier, nou di en wo ehct ongi..gister al super wienig en vandaag ook echt amper...dat is wel fijn, dat heb ik altij zo gehad, 2 dgn ehct bloed en daarna al heel weinig... wat zal ik nou doen met deze cyclus uitgaaande van 32 dgn zo...dus ei op 18 Vanaf dag 10 gewoon om de dag en dan rond ei elke dag hahaha Ja wij doen het ook nog spontaan maar we willen ook wel graag gericht heh
Pff, dat spontaan was er voor mijn zwangerschap op den duur wel af... Bah. En als het dan spontaan op gang kwam was ik zo bezig met de mogelijkheid dat daar een zw uit kwam... Was niet leuk. Hopelijk gaat dat nu beter.
@ violetriot: zou wel fijn zijn als je je ei voelt! Ik niet altijd. Deze keer weet ik het niet zeker, naar wel aan andere signalen. @fafje: kort ongesteld zijn, ideaal! Ik was ook vaak maar iets van 2 dagen, maar na de bevalling iets langer. Wij doen ook spontaan gericht. @sukke: succes met afbouwen! Hoe voel je je er over? @all: ik ben niet ziek geworden, maar ik voel me niet helemaal lekker. gelukkig niet de buikgriep die heerst. Verder nog af en toe steekjes, maar de twijfel begint toe te slaan. vooral als ik de symptomen van vorige zwangerschap teruglees. Dan zou ik morgen grotere borsten moeten hebben haha. Ook meer boeren en duizelig zijn...heb ik nog geen last van....maar het is nog geen morgen heh @mamavana: hoe gaat het vandaag? @leeuw: hoe is het met jou?
violetriot: nu al van je ontrekkngsbloeding af, lekker hoor. fafje: ook al lekker kort ongi, beter. moonchild: gelukkig ben je niet ziek geworden ik ben nog niet van mn ontrekkingsbloeding af, duurt altijd vrij lang bij mij. een dag of 10 voordat ik echt helemaal bloedvrij ben
@moonchild: Thanks. Ik zie er wel echt tegenop hoor. Vind het zo jammer! Spannend hoor voor jullie. Wil nu natuurlijk helemaal niet zeggen dat je weer de zelfde klachten hebt als bij de eerste zwangerschap! Nog even geduld hebben. @Afbouwen: Ik heb vanmiddag de stap gezet. Een uur voor de voeding heb ik mijn man gebed en gezegd dat sukkebaby om 17.00 fv zou krijgen.... Ik heb vandaag en ga morgen die voeding nog afkolven. Maandag en dinsdag moet ik werken en kolf ik niet maar ga ik de voeding daarvoor iets later kolven zodat er niet direct 8 uur tussen zit. Heb vannacht onwijze stuwing gehad. Werd om half 5 wakker van sukkebaby en mijn dekbed was gewoon nat en kon niet meer op mijn zij liggen... Vreemd want ik had o 22.30 nog gekolft. Anyway, de kogel is door de kerk....
@mama's die ook bv hebben gegeven: Hadden jullie kindjes tijdens het afbouwen meer "mama-honger?" Of lekker bij mama aan de borst of de fles van mama /papa lijkt mij wel een heel verschil?
nou ik denk dat het goed is voor jezelf dst je nu een keuze hebt gemaakt meid...stoppen of minderen is altijd jammer maar eens stop je toch. Nou ik kan er niet over meepraten aangezien ik het ze altijd zelf heb laten afbouwen snap je... Stuwing is idd nu vreselijk....maar ze gaan zich nu weer vanzelf aanpassen...dat wordt slapen met een handdoek... Sterkte ermee en succes verder meid!
ja idd btj rustig aan doen, anders keldert t mss wel ienens heeel hard wat betreft mamahonger, ja ik heb dat idee wel gehad...van 5 x borst ging hij in 2 weken naar 2 x... en daarna al weer gauw naar 1x....heb toen in die periode wel extra vaak geknuffeld..en heb toen ik heelmaal gestopt was, ook nooit meer mn borst laten zien! haha vond het zo zielig...nu wel weer bijv met douchen natuurlijk, maar nu hapt ie ook nie meer automatisch en vind ie het maar gekke dingen
@Cindy: Dat is ook zo maar ik had de keus liever helemaal uit eigen wil gemaakt of dat Sukkebaby het idd had bepaald. Voel me nu toch een beetje gedwongen. Ben wel blij dat mijn vriezer redelijk vol ligt zodat ik nog wat bv kan blijven geven wanneer er bij mij niks meer uitkomt. @Fafje: Ik wil ook een week de tijd nemen voor iedere voeding. Is wel rustig genoeg, toch? Tenzij hij ineens de nachtvoeding laat voor wat het is, wat ik stiekem hoop, dan zal het eenmalig 2 voedingen in een week zijn. Ik zie wel hoe het loopt.
oo en Sukke....geniet nog even van je volle borsten ! bij mij is er vrijwel niets overbleven, vond ik echt een desilusie, maat 70/75B. (gelukkig groeien ze nu gestaagd!haha)