2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hahahaha ik ook van cTJE, naar BV volle D...naar mager ctje :( jammertje! haha

Sukke, ja ik had al geen anchtvoeidngen meer, maar idd 1 week per voeidng is mooi hoor...ik deed dus 3 in 2weken, das best veel ( zegmaar alle overdagvoeidngen) 3 bv werden 2 kv toruwens...

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Sukke ja ik bergijp je meid....maar het is het een of het ander helaas...gewoon erg jammer dat je idd gedwongen wordt he

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    #1143 moonchild, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt: 14 aug 2011
    Hier geen extra mamahonger gehad toen ik ging afbouwen vanaf 6,5 maand. Ik ging ook wel erg snel van volgens mij 6 voedingen naar 2. In ongeveer twee weken dacht ik. Ik heb nog tot 10 maanden twee voedingen gegeven. ik had zelf het idee dat ze liever een flesje had op een gegeven moment. Bij mij was ze zo onrustig. ik mis de bvmomenten wel, maar dan vooral van toen ze nog wel rustig was. Een week na het stoppen lachte ze mijn borsten uit toen ik ze leeg wilde laten drinken ivm pijnlijke plekken. Ze is dus helemaal klaar met bv. Wel spiekt ze nog even in mijn pyama smorgens haha.
    ik moet wel even wennen aan mijn borsten. Ineens weer mijn oude maat terug, maar niet meer zo stevig:).

Nou, ik werd vanmorgen wakker zonder grotere borsten, helaas:p. Wel krampjes, als ik hoest of uitstrek. Verder gewoon nog niet fit.

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Pina: Ja, haha! Ik ben wel bang hoe "ze" er uit komen. Als ik maar geen theezakjes krijg! Maar ik vrees dat ze straks standaard voelen alsof ze net leeg gedronken zijn... Slap dus!

@Cindy: Ik troost me nu met het geweten dat een 2e kindje zo lang bv kan krijg als hij / zij wil!

@Moonchild: Sukkebaby is overdag nu ook erg onrustig aan het drinken hoor. Hij draait soms complete 360 en dan het liefst MET tepel in zijn mond!!!:$
    Wat schattig dat jouw meisje soms nog even kijkt of ze er nog zitten!
    Krampjes, tja dat kan ook vanales betekenen.... *duim*

@nacht: Vanmorgen 07.38 word ik wakker. Ik ben door de hydrofiele heen gelekt. "Schat, heb jij sukkebaby al gehoord???" "uuhh, nee." Loop ik na zijn kamertje hoor ik hem wakker worden. :) We hebben vannacht gewoon van 23.30 tot 07.30 geslapen!!!!

HALLELUJAH!!!!!

:D

5. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wat heerlijk sukke! Nu hopen dat je vaker door mag slapen:)!

6. Alita

Alita Niet meer actief

idd sukke!!

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sukke, heerlijk meid! Knap je echt van op he zo'n lange nacht :)

Hier begin ik (weer) een beetje zenuwachtig te worden..omdat we nu echt bezig gaan. Zo gek he, had dat met Mart ook..
    Zal ik wel weer zwanger worden, zal alles goed gaan (totaal geen reden voor, alles ging goed bij Mart..)
    hoe zal het zijn met 2 kindjes?

Maar vooral veel zin in hoor!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @cindy en moonchild: Ik probeer me maar voor te houden dat het gewoon toeval was anders valt het vannacht zo tegen!

@Violetriot: Gek is dat hé, dat je er dan ook meteen helemaal mee bezig bent. Je hoort mensen wel eens zeggen, we stoppen met de pil en we zien wel wanneer het komt. Nou, nog voor dat ik met de pil gestopt was werd ik al licht nerveus. Dat zou ik echt niet kunnen.

9. fafje

fafje Niet meer actief

sukke, heeerlijk voor je! idd dat is een goede instelling, kan het alleen maar meevallen :p

violetriot, ja spannend is dat heh....maar toch lijtk me ene 2e zwangerschap net zo spannend als de eerste, als je denkt aan alle mijlpalen, ondanks dat de eerste alles goed was en ging, weteje het natuurlijk nooit!

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Even teken van leven van mij, ben niet zo heel veel hier te vinden, ook best moeilijk om bij te lezen als je er zo ineens bij komt :)

Violetriot: Ik had dat mijn 2e zwangerschap niet echt, dat ik beetje 'zenuwachtig' was, maar nu heb ik het wel, nu we voor een 2e (voor mij dan 3e) gaan.
    2 zwangerschappen is het goed gegaan (2e iets minder door BI)
    2 bevallingen goed gegaan, durf dan bijna niet te geloven dat een evt 3e zwangerschap en bevalling ook goed gaat.
    Heel apart. ;)

Sukke: Wat lekker dat je door kon slapen vanacht!!

Moonchild: Haha grappig dat ze nog even spiekt ;)

Hier ongi bijna over.. valt me mee, al na 3 dagen.
    Van mij mag dit de laatste keer weer zijn ;):) heb het tijdens zwangerschap echt niet gemist haha.
    Ik ga Luca verschonen en zn fles geven.. die vind het weer tijd :)

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hier nog geen tekens van ongi en ook geen zw kwaaltjes buiten men trek in bitterballen met pickels haha ..
    gisteren moest men man gaan voetballen heel de dag :( pfffff en nu heeft hij overal pijn en mannen en pijn = kleine kindjes

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Pff, wij zijn echt een stelletje sukkels met zijn tweeën. Om half 5 meld Sukkebaby zich voor de voeding. Ik leg hem dood leuk en manlief vraagt later of hij goed drinkt. "Ja, prima!" Bedenk ik me een half uur later dat we gingen afbouwen en dat hij dus de fles had moeten krijgen!!!!

*dom*dom*dom*

Het is ook zo'n gewoonte om die borst uit te pakken en hem die te geven.

13. Alita

Alita Niet meer actief

aah sukke.....tja ik snap het hoor het is gewenning he..niet meer doen nu hahahah

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ gravid: fijn dat je ongesteldheid bijna over is! Gewoon gezellig blijven meekleten wanneer het uitkomt :).

@ sukke: :D

@mamavana: spannend!

15. peekaboo

ja het is spannend ... pfffffff denk dat men ongi er zit aan te komen had net weer veel afscheiding :(

16. fafje

fafje Niet meer actief

mamavana, hoop natuurlijk van niet maar goed ff doorduimen!

sukke, ahhh ja is ook lastig hoor in het begin!...nou morgen nieuwe dag!

17. peekaboo

@fafje ... ja het kan twee kanten op he heb zowel voor nod als tijdens zw meer afscheiding al moet ik wel zegge dat het meer op vruchtbaar slijm lijkt en dat heb ik niet voor NOD blijft dus wachten maar ik reken er niet op dan is de teleurstelling hopelijk minder groot

18. peekaboo

ok en nu begin ik ineens te wenen en kweet niet waarom ??!?? word er echt onzeker van he ....

19. fafje

fafje Niet meer actief

mamavana, ja klote heh, ik was ook zo emo...denk ook dat het allemaal te maken heeft met ermee bezig zijn, hormonen etc...ik hoop dat het zwnagertranen zijn natuurlijk! :) nog ffies wachten!

20. peekaboo

ik heb zo iets we zien wel natuurlijk hoe dichter NOD komt hoe meer ik eraan denk maar word er zo onzeker van ik zal het maar op het liedje steken dat ik aant luisteren was zeker haha :)

Deel Deze Pagina