2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Pina ach je doet wat je denkt wat goed is he...regeltjes hou ik em niet aan hhahahaha..asl je kindje troost nodig heeft krijgt hij dat toch...is ook zo zielig anders...maar ik hoor wel altijd goed verschil in de huiltjes moet ik zeggen...soms is het gewoon een huiltje van ik heb geen zin...en dan ga ik niet...

Lekker he die hormonen hahaha ach nu mag je stom doen he een goed excuus hihi..

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ?
    @ here getest en jawel binnen 3 min een tweede lijntje heel licht maar wel roze en even breed als de controle streep ik heel blij natuurlijk tot men man me even duidelijk maakte dat hij dat streepje toch te licht vind dus dat het deze maand weer niets is pfffffffff

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @mamavana: een streepje is een streepje toch?:D Heb je een foto?

Ik heb de rest nog niet gelezen...morgen testen. Ik denk eigenlijk dat het niet eens nodig zal zijn. Geen duidelijke klachtjes.

4. peekaboo

heb een topic geopend tuurders gezocht aub maar op foto is ie bijna niet te zien :(

5. Alita

Alita Niet meer actief

nou meid ik heb m nu gezien!!!!
    Spannend!

6. peekaboo

duim je mee voor mij !! :)

7. Alita

Alita Niet meer actief

zeker!!!!!!!!!!!!!!!

8. peekaboo

dank je wel hoop dat het iets gaat uithalen :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

begin is er toch...komt goed meid!

10. peekaboo

dank je wel
    heb het gevoel of ik teveel buikspieroefeningen gedaan heb en beetje last van duizeligheid ?? kunne dit symptomen zijn ????

11. fafje

fafje Niet meer actief

ook ik hoop ook meeeee!! toch gefeliciteerd met het 2e streepje,...en over 2 dgn moet ie wel dikker zijn dan! :D:D

12. peekaboo

fafje bedankt :) dik is ie alleen niet fel genoeg :)

13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @mamavana: jaaa ik zie een tweede lijntje! Wanneer ga je weer testen? Spannend, ik duim voor snel een donkerder streepje.

@ pina: Vervelend dat het gaan slapen niet altijd gaat zoals je het graag ziet. Vooral nu je je rust goed kan gebruiken. Onze meid is zo bewegelijk dat het zelfs met ons tweeën niet lukt haar te verschonen of aan te kleden. Ik werk al jaren met baby's, maar zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt. Ik ben dan wel erg geirriteerd soms als het niet lukt. hier ook een mama in de weer snachts. ze huilt vaak en laten huilen is niets voor mij. Het zijn fases, soms gaat het wel een tijdje goed. En als het echt heel onrustig is snachts leggen we haar soms tussen ons in:p.

@ violetriot: veel plezier!

Ik heb niet echt lekker gewerkt. het was druk en bijna niets lukte zoals ik wilde. Zelfs na mijn werk kwam een bus niet opdagen en reed vanaf een andere halte de bus vijf minuten te vroeg voor mijn neus weg. Gelukkig kwam mijn vriend mij ophalen met ons meisje :). Toen even ongezond langs de macdrive:p.

14. misa

misa Niet meer actief

Ik zie dat hier een 'hoopje' graag-zwanger-willen-worden-dames zijn..! Leuk! Sinds vandaag is mijn spiraal eruit en gaan we er heel lichtjes weer voor. :)

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Leuk en spannend weer misa! Leuk dat je mee komt kletsen!

16. peekaboo

@misa dan begint er een leuke periode voor jullie hoop dat het snel mag lukken
    @moonchild dank je :) ik denk morgen of overmorgen durf niet

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Misa toch maar van start meid:D

Mama van A waar kan ik je test zien:D

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Mamavana: Heb je test nog niet gezien, Maar een 2e streep is een streep. Of ie nou dik, dun, fel of minder fel is... Ik feliciteer je bij deze al. (heel voorzichtig!)

@Pina: Uhm, nee! Ik hoef binnekort niet te testen. Was dat maar. Ik heb nog steeds geen cyclus. Ben de bv nu aan het afbouwen en dan afwachten.

@Misa: Welkom, nu dus wachten op een bloeding en dan gaan met die banaan! :)

@Moonchild: Lekker toch zo een keertje.

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    wauw een zwangere erbij!!
    en als je het mij vraagt, moonchild morgen ook hoor. juist als je nu geen klachten heb. let maar op, vannacht slaap je onrustig of je wordt wakker ;)

de kleine was vandaag heel gezellig en is vanavond gaan slapen zoals het hoort. heerlijk zoet. zo ken ik m weer. ben wel blij!! :)

Misa, welkom! heb je een koper/hormoon spiraal gehad?

x pina

20. peekaboo

heb gepbrobeert een duidelijke foto te maken maar helaas

Deel Deze Pagina