Moonchild: Super joh, van harte!! Hoop dat alles goed blijft gaan en je lekker kunt gaan genieten, hopelijk zonder al te veel kwaaltjes! Eh, ik lees overal NOD, maar aangezien ik een leek ben op dat gebied: wat betekend dat
Misa, ik gebruik geen ovu testjes, maar ik kan altijd duidelijk mijn cyclus volgen aan de hand van cervixslijm.. Gravid, het is je Niet Ongesteld Dag, de dag dat je de menstruatie verwacht maar dus hoopt dat ie niet komt.
Oke Niet Ongesteld Dag dus, nah ja.. ik ben net ongi geweest, en zou het nu 11-13 sept. weer moeten worden.
hoi dames heb getest en het is een klein beetje duidelijker kan wel geen foto opzette fototoestel doet het niet ik beschouw het als zwanger moest het een of ander indroogstreepjhe zijn dat na 2min al kwam dan zou het geen 2 keer zo zijn he
nou ik was al in spanning op je aan het wachten meid...spannend hoor en wat jammer dat je geen foto kan plaatsen!! Maar mag ik je feliciteren??!!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan!!! NOD-lijst Mama's die gaan voor een 2e kindje!! Violetriot, zoon 6 mnd - ronde 1 - NOD 3 sept Fafje, zoon 11 mnd - ronde 4- NOD 6 sept Stoetel, zoon 9 mnd - ronde ? - NOD ? Sukke, zoon 8 mnd - ronde 1 - NOD ? Leeuw, dochter 7 mnd - ronde 1 - NOD? OnsWondertje, zoon 7 mnd - ronde 2 - NOD 1 okt Gravid, dochter4jr&zoon3mnd - ronde 2 - ZWANGER: Pina, zoon 9 mnd - ronde 2 Moonchild, dochter 10,5 mnd - ronde 1 Mamavanamarylli, dochter 5 mnd- ronde 4
mamavana: YEAYYYYY!!! Ik ben wel heel benieuwd naar je testje, maar een tweede streepje is een tweede streepje en je bent niet ongesteld geworden! @ ovulatietestje: Ook hier heb ik gelet op het cervixslijm en geen ovulatietestje gebruikt. Vorige zwangerschap uit nieuwsgierigheid de tweede maand wel, toen was het raak. @ alle meiden: ik ben heeeeeeeeel hard aan het duimen dat jullie allemaal snel zwanger zijn!
inderdaad streepje is streepje stond er na 2minuten al het is wel heel licht maar het staat er en roze ben vandaag dus precies 4 weken zwanger en geen ongi inderdaad ook geen krampjes ofzo enkel gevoel of ik wat teveel buikspieroefeningen heb gedaan ik ga men best doen om een foto te maken en te plaatsen hopen dat men fototoestel het seves doet
MOONCHILD !!! geweldig, wat een gave heb ik he? Ben zo blij voor je. nu zijn we samen zwanger !! xx pina
@ pina: Ja, heel gek dat je het wist! Nu inderdaad weer allebei zwanger. @mamavana: We lopen tegelijk op, wat leuk!! (Mijn ticker klopt nog niet, want die gaat uit van 28dagencyclussen volgens mij.) @ violetroit: Bedankt voor het aanpassen van het lijstje. Nog heel even en jij zit op het wachtbankje! @ fafje: hoe gaat het met jou? De vruchtbare dagen zitten er aan te komen toch? Je bent de tweede op het lijstje.