2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ooh moonchild wat fijn he :) ik heb mijn banner nog niet aangepast

2. misa

misa Niet meer actief

MamavanA: gefeliciteerd! Super!!

3. peekaboo

ben juist met men buik heeeel hard op de rand van men meid haar park gevallen ! :(

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Moonchild en mama van a proficiat hoor.
    Wauw al 3 zwangeren nu:D

nu wij nog heh fafje, cindy;)? strakjes?, misa en ik:D

Mama van A dat zit nu nog veilig achter je schaambeen maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent .

5. peekaboo

ja ben geschrokken inderdaad kheb er wel een fameuze blauw plek van pfff auw auw

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    MamavanA das wel schrikken idd, gelukkig zit je kindje veilig!

OW, en ik dan? ;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooh schaam ja violetriot ook.
    Was eerst misa ook vergeten * schaam*

8. peekaboo

ja idd gelukkig is het nu en niet binne 6 maand ofzo :s heb de test bij mij vind het echt duidelijker als gistere maar kan geen foto nemen pff ik ga zoiezo na het weekend nog is testen maar eiegenlijk heb ik dat niet nodig de misselijkheid is weer begonnen :) al 4keer over de pot gehangen vandaag haha

9. fafje

fafje Niet meer actief

Mamavana, suuuuper zeg!! Gefeliciteerdddd!

@sorry weet even ni meer wie t vroeg typ dit op iPod m'n laptop is in d maak maar hier gaat t goed. Ben in die fase beland dat k nu al denk dat t weer niet raak zal zijn. Klinkt btj negatief maar meer zo van nou ik zie t allemaal wel . Sowieso ma naar gyn dat is dag 14 hopelijk dan al btj grote follikel ànders ben ik pas op dag 19 vruchtbaar

10. peekaboo

fafje ik duim dat het deze ronde voor jou raak mag zijn !!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw! Meteen 2 zwangeren onder ons! Gefeliciteerd meiden! Wat super! Lekker genieten nu en hopelijk niet te veel kwaaltjes!

En ik? Mag ik ook nog?!? ;)

12. peekaboo

sukke natuurlijk mag jij ook ! ik hoop dat iedereen in ons topic snel zwanger mag zijn ik duim alvast voor iedereen

13. Alita

Alita Niet meer actief

mamava ... ik heb je test al gezien en ik zie het duidelijk hoor! Gefeliciteerd meid!!

@ de rest ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn hoor!

@Onswondertje nou vriend vertelde gister dat hij het eigenlijk wel goed vindt zo, dus ik ben een beetje down nu

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ Cindy: :( Jammer zeg!

@ Fafje: Positief blijven hoor! Hopelijk duurt het niet lang voor je ei springt en dat het deze maand raak is!!!

@ mamavana: De teststreepjes worden steeds duidelijker. Wel balen dat je zo misselijk bent, maar gelukkig voor een goed doel!

@all: Vanmorgen weer een testje gedaan:p. Het streepje was alweer wat donkerder. Wel een veeg oud bloed?, maar zo lang het daar bij blijft ga ik me maar niet te veel zorgen maken. Ik begin wel iets meer klachtjes te krijgen. Koud en dan weer warm hebben, stuk meer honger (zelfs als ik in bed ligt 'savonds nog en nadat ik al gegeten heb weer heel snel) en slecht kunnen slapen. Verder zijn we natuurlijk heel erg blij:D!

Ik blijf nog wel gezellig meekletsen hoor als jullie het goed vinden?!

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Cindy *knuffel*

Fafje, het kan nog alle kanten op he meid!

Moon,innestelingsbloeding? Idd als het oud is en niet meer word maar ff aankijken..hopelijk was het eenmalig. En natuurlijk moet je blijven meekletsen!

Volgens mij heb ik vandaag m'n ei! Vroeger voelde ik het ook altijd en van Mart ook.
    Toen ik zwanger werd van Mart had ik 1 cyclus van 24 dagen en voelde ik ook mijn ei.
    Nu zeurde het de hele dag al links en had ik ongeveer een uur geleden even een steekje en krampjes en nu is het over. Voelde als een ei..
    Gister geklust, vanavond weer! En hopelijk over 2 weken ook 2 streepjes!

16. Alita

Alita Niet meer actief

dank je meiden..

@moonchild..ik had dit bij beide zwschappen en kan geen kwaad meid....

@Vio nou dat moet goedkomen dan!! Spannend...nu opletten of je geen innesteling voelt! Die voelde ik bij beide namelijk

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meiden die zwanger zijn: Van harte :D Echt super leuk, hopelijk kunnen jullie gaan genieten zonder al te veel kwaaltjes!

Moonchild: Toen ik zwanger was van Luca, ben ik zelfs nog 1x ongesteld geweest.. (normaal 5 dagen, toen iets van 3 a 4 ofzo) dus dat je nog ietsje verlies is naar mijn idee normaal.

Violetriot: Spannend meis!

Pff, ik weet niet wat ik heb hoor, heb al 3 dagen achtereen hartstikke honger, maar doordat ik ook hartstikke misselijk ben, kan ik weer geen hap door keel krijgen.
    Enige keer wanneer ik dit ook had, was tijdens zwangerschap van Luca ;)
    Dus vriendlief roept al: Jij bent zwanger.
    Maar ik blijf stug volhouden van niet ;)
    Met als reden (smoesje volgens vriendlief) dat ik net ongesteld geweest ben.
    Vriendlief zegt doodleuk: ja maar dat was aan het begin van zwangerschap van Luca ook.
    Zucht.. ik weet niet hoor ;)
    Heb wel steeds overal steekjes, misselijk, honger, 's morgens pijnlijke borsten... pff, ben me wel beetje gek aan het maken op deze manier.
    Wil nog geen test halen, het is voor mij nog beetje ongeloofwaardig eigenlijk.. ;):) geloof er nog niet veel van dat het evt weer raak kan zijn.

18. Alita

Alita Niet meer actief

nou gewoon testen toch?

19. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Bedankt Cindy, Gravid en Violetriot. Het zal inderdaad wel met de innesteling nog te maken kunnen hebben. Ach...het wordt tot nu toe minder. Vorige zwangerschap heb ik dat niet gehad.

@ Violetriot: :DNog even gezellig maken dan vanavond en dan op het wachtbankje, spannend!!!

@ Gravid: Dat je je nog in kan houden joh met testen:p. Zou wel heel leuk zijn als je toch zwanger bent!

Zo...nu weer even aan mijn afstudeeronderzoek:(. Alleen dit weekend nog, maandag moet het af zijn...pfff

20. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hup, aan het werk moon!!

Gravid: TESTEN! Oh ik zou niet kunnen wachten hoor!

Deel Deze Pagina