hoi dames ook vandaag weer misselijk dus moet het echt gaan geloven ga morgen nog eens testen men man ging naar de kv maar het is hier aan het onweren en gieten niet normaal meer zoveel regen en knallen
Wat een super nieuws! Dat is het leuke aan die testen he: geen vaag gedoe over streepjes of niet. Maar gewoon zwanger of niet zwanger!
Jaaa mamavana! Nu kan je er echt niet meer omheen. Morgen gaat hier heel vroeg de wekker om te werken. Welterusten!
Hier is ik weer Vandaag weer misselijk/honger/vanmorgen pijnlijke borsten & hoofdpijn. Maar wel ietsje minder dan gister en eergister ?) Wil an ene kant test halen, maar an andere kant ben ik bang dat ie tegenvalt. Stom stom, ik weet het.. ben 'pas' 3 maand terug bevallen van ons jochie.. dus ben ik nu nog nie zwanger, dan zij het zo.. en klussen we verder Maar toch is het wel weer leuk natuurlijk, dus ben bang dat ik me zelf (onnodig/onterecht) gek ga maken. De symptonen zijn wel hetzelfde als bij Luca, en bij Luca ben ik ook ant begin ongesteld geweest, dus dat ik dat nu ook geweest ben wil bij mij dus blijkbaar niks zeggen. Nah ja, morgen missch tot maar testje halen. (als ik dan nog misselijk bent etc) Oh ja, ik had vanmiddag ook wat lichte steekjes bij mn doos Zou dat iets betekenen (stom is dat, ben al 2x zwanger geweest, 1x zelfs nog maar 3 maand terug, en toch loop ik nu tegen dingen die ik me nie meer herinner van vorige zwangerschappen,pfff.. erg he )
meid zit maar 1 ding op. testje halen! Hier zijn de wachtweken begonnen, gister nog wel geklust voor de zekerheid Ben benieuwd!!
@Gravid: Idd, gewoon testen. Anders loop je je de komende dagen alleen maar gek te maken en duurt het allemaal voor je gevoel véél langer. Je hebt van die speciale testen die extra vroeg al kunnen. (weet niet of die echt goed zijn hoor, heb ze nooit gebruikt.) @vio: Spannend, even geduld hebben dus! Zondag gaan we hier weer een bv eraf halen. Gaat tot nu toe erg goed, stuwing valt ook mee. Gisteren had ik het alleen even moeilijk. Mijn ventje had honger en toen manlief zijn fles aan het maken was trok hij telkens aan mijn shirt en hing hij er bijna in met zijn hoofdje, allemaal draaien en wringen om maar de borst te vinden.... *snik* Gisteren aan manlief gevraagd of hij het goed vind als ik voor 26 okt een afspraak maak bij de gyn. Dan ben ik waarschijnlijk 1,5 mnd van de bv af maar we zijn daar voor het eerst op 8 juli geweest dus zou zo maar kunnen. Hij vond het goed. Mits ik zeker weet dat dit niet slecht voor mij kan zijn als we dan al met clomid oid beginnen. *JIPPIE* Ow ja, zijn jullie kindjes ook zo dol op de wasmachine? Sukkebaby wordt er echt helemaal blij van. Hefet net 10 min. voor dat ding gezeten en alleen maar zitten kraaien en met zijn armpjes zwaaien. Zo schattig!
Sukke wat fijn dat jullie ook vooruit kunnen kijken en dat je man er achter staat! Kleine vent hiet ziet de wasmachine eigenlijk nooit omdat ie op zolder staat...weet dat ik het als kind wel mooi vind inderdaad.. (hihi, kleine ligt te poepen, ligt in de box te kreunen en word helemaal rood, zo schattig!)
hij staat hier ook op zolder maar neem hem soms mee als ik de was op ga hangen of ff snel wat moet pakken. Als de wasmachine dan draait heb ik geen kind aan hem.
Nou, Hier testje gedaan (net 5min terug) heb wel zelfde symptonen als bij Luca, maar test is negatief. Dus snap er momenteel even niks van, maar toe maar
Misschien toch al zoveel met zwanger worden bezig dat je je onbewust al zo voelt. Had ik destijds ook af en toe. Jammer! Wanneer zou je NOD moeten zijn?
@gravid: jammer zeg! @wasmachine: die staat ik de badkamer en ziet ze eigenlijk nooit aan...binnenkort maar even laten draaien waar ze bij is, klinkt erg leuk! @ all: ik voel me eigenlijk nog niet echt zwanger...het is echt heel anders dan vorige keer. bruinverlies niet meer gehad gelukkig. Was echt bijna niets dus. Nu weekend aan school en af en toe forummen en dan maandag eindelijk na twee en een half jaar uitstellen het onderzoek inleveren. Mijn opdrachtgever was enthousiast over mijn kladverslag, dus gaat vast goedkomen .