2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Bloem misschien ben je gewoon ziek?

@Moonchild en hoe voel je je nu? Had je nog een test gedaan:D

@Fafje en hoe is ie bij jou?

@Sukke hoe gaat het afbouwen nu meid?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Daarom verheug ik me nergens op :D
    Het enige wat vreemd is dat als ik buikgriep of iets dergelijks heb naast het verkouden zijn ik toch wel last van mijn maag moet hebben, of buikpijn of iets in die richting?
    Ik ben alleen maar aan het kokhalzen en zo af en toe overgeven.
    En daarnaast heb ik nog nooit overgegeven alleen veel in mn zwangerschap bij Mira..
    Daarom dus toch even een testje morgen!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja tuurlijk doe gewoon een test idd.....ja wie weet! Maar hou in je achterhoofd dat het gewoon iets van ziek zijn .. kan zijn ...

Want je slikt nog de pil?

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    spannend Bloem, ik had zoiets laatst ook, ook getest maar was wel buikgriep, verder nergens last van gehad, alleen steeds spugen. Heel gek. Maar snap dat je het toch spannend vind!

Gravid, jou lichaam houdt je ook voor de gek zeg!

Hier in de wachtweken, en vind het nu al lang duren...pfff. Volgende week moet ik 5 dagen werken (normaal 2) dus die zullen wel lekker snel voorbij gaan...

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik gebruik inderdaad gewoon de pil en ben 'm niet vergeten.
    Gisteren heb ik de laatste geslikt.

6. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Haha natuurlijk heb ik nog een test gedaan cindy:p.

Het resultaat is op de foto te zien. De onderste twee zijn van woensdag, daarna één van donderdag en de bovenste is van vanmorgen. Het is nog geen knaller, maar hij wordt gelukkig wel duidelijker.

Met mij gaat het goed:). Al slaap ik erg slecht. Ik lig maar te woelen en krijg het zo warm in bed. Vanmiddag dus nog maar even op bed gelegen. Overdag heb ik het koud. Verder geen klachten.
    We zijn druk bezig met verzinnen hoe we het gaan vertellen. Het zal nog wel even duren, want mijn vriend wil eerst de eerste echo afwachten...ik moet me dus echt nog even inhouden! Maandag ga ik de verloskundige bellen.
    Ik ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap gaat lopen. Vorige keer floot ik er als het ware doorheen. En hoe mijn buik deze keer wordt. Vorige keer een bescheiden buikje. En natuurlijk hoe de bevalling zal gaan. Vorige keer vond ik het heftig, maar wel zooo mooi!
    Vorige keer had ik gelijk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Nu ben ik er niet zo zeker van, maar neig ik meer naar een jongen. Genoeg stof tot nadenken/ dagdromen:p.
    Verder druk bezig met school nog, maar ik blijf regelmatig even hier spieken voor wat afleiding tussendoor. Het gaat best lekker, maar nog genoeg te doen.

Cindy, ben jij al bezig met de voorbereidingen van de eerste verjaardag van jullie dochtertje?

@ violetriot: hoe is het op het wachtbankje?

@ fafje: Had jij aanstaande maandag of gister nou je echo?

@ sukke: Heb je het idee dat er al iets veranderd is nu je een voeding minder geeft?

@ misa: hoe gaat het met jou?

@ gravid: Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent:(.

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ?? met mij gelijk weer slecht
    mama ligt weer eens in het ziekenhuis op hartbewaking de laatste 3keer is dit geeindigd in een coma en 1op100 kans dat ze het ging halen hoe vaak moet ik deze hel nog doormaken ? klinkt heeeeeeeeel hard ma as ge dood ga val dan ineens dood en laat de mensen het geen 4keer meemaken he pffffffffff

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oh meid wat erg!
    Hopelijk knapt ze weer op,maar ik heb het 2x meegemaakt iemand die op de ic lag en dat is echt erg :(
    Weet ze dat je zwanger bent? En is ze nog aanspreekbaar? Heel veel sterkte!
    ps je testen worden wel mooi duidelijker!

@ Moon,wachtbankje is STOM hihi. duuuuuurt zo lang. gelukkig volgende week 5 dagen werken dus dan gaat de tijd snel.

9. peekaboo

neen ze weet niet dak ik zwanger ben en aanspreekbaar tja ze hangt vast aan bed ze weet niet meer wat ze zegt of doet :( vind het vooral erg voor men broertje van 7 twee jaar geleden laf ze het eerst in het ziekenhuis en men broertje zij me "zusje mama is engeltje worden " in die woorden hij loopt nu bij een kinderpsychiater vind het erg voor hem steeds weer opnieuw moeten beleven zal mijn gevoelens nu maar even tenzijde schuivenn

10. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Jeetje mamavana, wat erg!
    Hopelijk raakt ze niet in coma deze keer en gaat het snel weer goed met haar.
    Wat een ontzettende narigheid zeg:(.

11. peekaboo

we vrezen er allemaal voor ook de dokters omdat ze weer in ademnood zit en dus hoogst waarschijnlijk weer beademd moet worden

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mama van A wat afschuwelijk meid:(
    Hele dikke knuffel:(

13. peekaboo

ons wondertje dank je wel ... heb krampen hoop dat alles goed mag blijven gaan :(

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

MamavanA: Jeetje meid, wat erg! Dikke knuffel voor jullie!

Bloemm: Kan ik wel doen, maar denk dat ik mezelf dan helemaal onnodig gek ga maken.
    Testje was op de contr. streep na echt hartstikke wit.

Violetriot: Ja en dat snap ik zelf ook niet.
    Normaal heb ik dit niet en nu dus wel.
    Nah ja, weet ook niet, het zal wel.

15. peekaboo

Gravid dank je wel !

16. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    He meiden, ik ben weer terug van vakantie. Ik zie dat er heel wat nieuwe meiden zijn bijgekomen en dat er al een paar zwanger zijn. GEFELICITEERD!!

Ik ga morgen op mijn gemak proberen bij te lezen!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    MamavanA; Wat verschrikkelijk.. :( *Knuf*

De test is hartstikke negatief hoor meiden!
    Op de controlestreep na witter dan wit..
    Ach, we gaan volgend jaar sowieso voor een tweede. Als ik nu zwanger geweest zou zijn was ik 1mei 2012 uitgerekend. Op Mira's verjaardag. Of dat zo leuk is weet ik niet :p
    Hoop volgend jaar gewoon op een knaltest :D

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ mamavana: Hoe gaat het nu?

@ onswondertje: hoe gaat het met jou?

@ gravid: Wanneer moet je ongesteld worden?

@ Bloemmm: Jammer! Toevallig dat je anders op de verjaardag van je dochter uitgerekend zou zijn.

@ Stralend: Welkom terug van vakantie! Hoe gaat het met jou?

Zo, vroeg uit bed om mijn verslag vandaag af te krijgen. Vandaag dus verder even geen forum meer voor mij, anders schiet ik niet op. Ik heb weer bijna geen oog dichtgedaan helaas.
    Fijne zondag allemaal!

19. misa

misa Niet meer actief

@Bloemmm: wat spannend, heb je al getest? Ja met echt ziek zijn, zou je meer dan alleen misselijk moeten zijn. Maar een test zal vast uitwijzen wat het is..! Jij bent er ook snel weer mee bezig he? Leuk!

Mamavana: wat naar zeg... Ik kan me indenken dat je dit niet meerdere malen mee wilt maken. Veel sterkte. Hopen dat je krampen weer snel weg gaan.

@Stralend: fijne vakantie gehad? Ook bezig voor een volgende ronde?

@Gravid: hoe gaat het bij jou?

@Moonchild: dat zijn toch echt hele mooie testjes! Hoeft niet knal, bescheiden is ook goed he.. ;)
    Hier gaat het prima. Ik probeer er nog niet te veel mee bezig te zijn. Maar dat is wel een klein beetje lastig hoor. Helemaal als ik hier kom lezen en verhalen en testjes zie.. ;)
    De eerste keer seks nadat de spiraal eruit was dacht ik ondertussen wel: ieieieieie spannend..! oooh wat erg! ;)
    Ik heb sinds donderdag een bloeding, ik weet niet of ik nu ongesteld ben of dat dat normaal is na het verwijderen van de mirena (2 dagen later).

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Moonchild mooie testen meid!
    Nou hier is niet veel familie die komt dus hoef niet zoveel voor te bereiden. Wel moet ik de versiering enz gaan halen en we gaan een taart maken voor haar enz...

@Mamava jeetje meid sterkte hoor..

@Bloem toch wel jammer niet?

Deel Deze Pagina