@Vio: Ja dat is idd ook zo. Heb ik niet eens aan gedacht! Snap het hoor, dat je die stress dan niet wil. Ik heb echt veel respect voor ft kolvers.... Pff, dan ben je 2x zolang bezig met voeden en vind het op m'n werk af en toe al zo irri dat kolven. @Cindy: Hmm, dus het einde is voor jou ook inzicht. Drinkt ze alleen nog maar 's ochtends? Wat geef jij haar dan voor de rest aan melk op een dag? Gewoon fv?
Wat word hier veel gebabbeld zeg hihih gezellig. Hier was het een paar dagen wat minder, ( weet al niet meer of ik het al geschreven had hier) maar ons zoontje heeft weer in het zh gelegen met urineweginfectie. Iets wat dus niet normaal is bij jongens. Gelukkig was het niet zoals de vorige keer een gevaarlijke bacterie. Maar dit alles heeft geen goed gedaan voor mijn burnout. Ik voelde me weer heel verdrietig. Heb ook aangegeven ( na veel gezeur heeft hij ingestemd) dat ik naar een psych wil gaan voor even daarover te babbelen. Ik blijf ook heel erg met dingen in mijn hoofd zitten wat al lang geleden is. Daarbij kregen we te horen dat mijn vader een ooginfarct heeft gehad ( nog nooit van gehoord) maar hierdoor heb je hele grote kans op een herseninfarct. Het slechte nieuws blijft gewoon maar komen. Dus deze maand rust was wel ff goed.
@OnsWondertje; Ik wou je alleen even een knuffel komen sturen.. Beterschap met S. en je vader.. Ik hoop dat het praten zal opluchten! *Knuf*
Hallo meiden! Ik hoop dat ik met julie mee mag kletsen! Hier een zoontje van net 3 maanden, geboren met een spoedkeizersnede en je raad het al Het kriebelt zo erg voor een tweede,, als ik gewoon bevallen was zouden we het weer proberen maar wat in de weg staat is de keizersnede,, lijkt me niet gezond om dan al te beginnen 3 maand na de keizersnede, of zou het kunnen.. wat denken julie meiden?
Dank je wel meid!! Mmmm na een keizersnee zeggen ze normaal 1 jaar Ik zou het er eens met je gyn over hebben. xxx
Ja nog even Ja ze drinkt alleen s`ochtends en de rest krijgt ze idd fv en nu al langzaam gewone melk.
@Onswondertje jeetje meid.....knuffie!!! @Dikke buik helaas moet je idd altijd wachten na een kzsnede..maar bel gewoon je gyn eens of je vk...
@Onswondertje: sterkte..! @DikkeBuik: Ja, ze zeggen vaak wel een jaar wachten na een keizersnede. Maar ik zou er ook zeker eens over hebben met je gyn als je drang er zo is.
OW, sterkte meid! Dikkebuik, zeker ff met de gyn overleggen,zou niet op eigen houtje weer zwanger worden en dan risico lopen, maar misschien mag het al eerder dan na een jaar! Hier zit ik in de lange saaie wachtweken...pffff wel het idee dat ik een ei heb gehad een paar dagen terug, vruchtbaar slijm en pijn gehad..dus hopelijk zwanger en anders ongi rond de 3de. Ik ken mezelf en ga toch wel de 2de ofzo al testen hehe
hoi dames met mijn mama nog steeds hetzelfde met mij veeeel last van het zuur en misselijk maat dat hoort er allemaal bij he
Hoi meiden, ik zie dat er veeeel te veel bladzijden zijn gekletst. Dus ik ga maar gewoon vanaf nu meelezen. Zijn er nog meer zwangeren bijgekomen? Toen ik meekletste was pina alleen nog zwanger, maar ik zie nu dat de mamavanAmarylli ook weer zwanger is! GEFELICITEEERD MEID!!
Een updatje van mijn kant. Na mijn miskraam hebben we niet meer geklust, want ik heb steeds bloedverlies. Nu al 3 weken lang aan 1 stuk door, de ene dag is het weinig en is een inlegkruisje genoeg en de andere dag heb ik echt een maandverband nodig. Ik heb daarom mijn gyn gebeld en ik mag donderdag langs voor een echo. Even kijken of mijn baarmoeder wel schoon is en misschien anders toch maar een curretage. Jammer dat het niet loopt zoals we wilden, maarja we zien donderdag wel wat er allemaal aan de hand is. Hopelijk kunnen we dan snel weer aan de klus voor een brusje.
Moonchild is ook zwanger! En rot dat je nog bloedverlies hebt, inderdaad dan toch maar een curretage, daarna ben je vaak ook extra vruchtbaar he Hier ben ik mooooeeeeeee zo verschrikkelijk moe, terwijl ik vrij ben. Bah. Had ik ook toen ik zwanger was van Mart, maar goed, misschien is het niks..
@ Misa: Er niet te veel mee bezig zijn is lastig ja. Heeft de bloeding nog doorgezet na het uithalen van de mirena? Het zou wel leuk zijn jouw pendeluitkomst klopt! @ Cindy: Wat leuk dat je zelf een taart gaat maken. Wat voor een taart ga je maken? Ik wil het ook gaan proberen, maar ik moet eerst nog even oefenen. @ Gravid: @ Sukke: Fijn dat het afbouwen zo goed gaat. Heel begrijpelijk dat je het zelf voeden zo mist! Ik doe de opleiding pedagogiek. @Violetriot: Knap dat je fulltime hebt gekolfd! Dat zou echt niets voor mij zijn. Ik heb echt een haatverhouding met de kolf. Kolven op mijn twee werkdagen vond ik al een verschrikking. Ik moest echt alles bij elkaar schrapen voor mijn hongerlapje, dat maakte het er ook niet leuker op. Fijn dat jij genoeg meld had! Tja, twijfelen.... ik denk dat het altijd spannend is om een keuze te maken wanneer het het beste uit komt. Het zal even aanpoten zijn straks, maar het lijkt mij zooo leuk! Succes met de wachtweken. Die duren inderdaad altijd veel te lang. @ Mamavana: hopelijk gaat het snel beter met je moeder! Zijn de krampen weggebleven? Ook goed aan jezelf blijven denken he?! @ Onswondertje: Jeetje meid, wat rot! Hopelijk kan je snel terecht om te kunnen praten. @ Dikkebuik: Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang je moet wachten na een keizersnee. @ Stralend: Wat balen dat je nog steeds bloedverlies hebt! Succes morgen! @ fafje: Hoe gaat het met jou? Hier gaat het goed. Afgelopen maandag heb ik mijn verslag ingeleverd en nu aan het wachten op de uitslag pff ik denk en liever niet te veel aan. Tot nu toe blijven de zwangerschapstekenen beperkt, ik voel me dus eigenlijk heel goed. Vanavond komt de consulente van moeders voor moeders en 12 september naar de verloskundige voor het intakegesprek. Ik kijk niet zo heel erg uit naar het meedoen aan moeders voor moeders, want de vorige keer was ik zo blij dat ik niet meer in een kannetje hoefde te plassen, maar het is wel het minste wat ik kan doen voor andere vrouwen met een kinderwens. Nu mag ik vanavond in ieder geval weer een testje doen haha. Hebben jullie vorige keer meegedaan?
Ja ik heb vorige keer meegedaan, de volle 10 weken, paar dagen eerder begonnen zelfs. Vind het ook echt niet leuk (en stinken!) maar wel een kleine moeite