2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Je kan wel zwanger worden als je bv geeft hoor.

Hier nog steeds niet ongi geweest na bevalling :D Vind het niet erg. Wel vervelend omdat je ook niet weet of het door bv, pil, of mss zelfs zws komt! Maar van die laatste zullen we maar niet uitgaan :p

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik zal ook evt na 5 a 6 maanden ( als ik dat haal met kolven want hij hapt nog altijd niet zo goed toe) stoppen met bv zodat we in juli kunnen gaan voor de volgende behandeling.

3. Alita

Alita Niet meer actief

pff precies....soms denk ik ook wel eens zwanger te zijn;)

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ fafje: Hier gaat het super! We genieten ontzettend van onze kleine vrolijke meid. :D
    Met jou verder ook alles goed?

5. fafje

fafje Niet meer actief

@moonchild ja echt heel lekker hoor :D ...mirza is ee hele goede slaper :p

6. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Al vanaf het begin he?! Heerlijk!
    Esmee sliep tot ongeveer 3 maanden super 's nachts. Toen werd ze ziek en sindsdien is ze 's nachts onrustiger. Gelukkig is ze er zelf heel vrolijk onder:p.

7. fafje

fafje Niet meer actief

@ziek?? grieperig ofzo bedoel je?? ja jammer heh, nou mizra heeft wel doro regeldagen en sprongen tussendoor ook vaak zn schema's om gegooid, maar heel fijn..na dat...had ie weer een beter schema gemaakt haha..

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey moonchild en fafje. wat leuk om jullie weers te spreken en te horen dat het zo goed gaat ! Top.
    Hier ook alles goed. Wat is het grappig en gezellig he zo'n kleintje? Bij mij kriebelt het ook wel. Als het aan mn man ligt mag ik het zeggen, hij zou wel weer willen. Hij is gek op kinderen.
    Zelf wil ik het de zomer even afwachten, want ik sport graag en wil graag mn oude figuurtje helemaal terug voor ik een nieuwe zw.sch in ga. En ik wil nog lekker fanatiek doen en wedstrijdjes enzo. haha. Ja het is maar wat je belangrijk vind.. haha.

Ik zei ook maandag tegen een vriendin dat ik nog niet ongesteld was geworden. Smiddags naar het toilet...en ongesteld!!
    Faf ik hoop dat het bij jou ook gaat komen.

kuss Pina

9. fafje

fafje Niet meer actief

Pina, wat leuk idd!! zeker gezellig heh dat liefje zo in huis...al die geluidjes als je opstaat...:D
    Wat goe ddat je ongi bent, oooohh ik wil oooook :D
    Ik had mn oude gewicht al na 3 weken terug...dus van mij mag het wel wat sneller lol..ik mis het sporten helemaal niet, heel gek...gaf toch 6 uur in de week les...achja baby+huishouden is ook ergggg inspannend :D

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven

Dankjewel fafje! Zwangerschap verloopt vlekkeloos op de bekende kwaaltjes en laatst loodjes na ;) Ben benieuwd, na het weekend mag beeb 3 komen :D Ik ben er klaar voor!

11. fafje

fafje Niet meer actief

oh wat heerlijk voor je!!! nog ffies :D:D

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ fafje: Niets ernstigs hoor:), inderdaad de griep en lang nakwakkelen. Maar afgelopen nacht eindelijk weer heerlijk geslapen:D, van 8 tot half 6 en daarna tot half 9:D. Wel om 6uur gekolfd, want ik was het niet meer gewend en had hele volle borsten. Kon ik eindelijk weer aan mijn verdwenen voorraadje werken.
    Nu hopen ze blijft doorslapen.

@ Pina: Wat fijn dat het met jou ook zo goed gaat! Geweldig ja zo'n lief kleintje. Doe mij er nog maar een paar:p. Wat voor sport doe jij? Ik was na 3,5 maand terug op mijn oude gewicht en zit er nu iets onder. Alles is weer zo goed als hoe het was. De zomer is wel mooi om er weer voor te gaan toch? Leuk dat je man zo enthousiast is:).

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey moonchild fietsen en hardlopen, maar momenteel sport in 3x/week in sportschool. De laatste 7kg's gaan heel moelijkl eraf.
    Maar ik doe echt hardd mijn best. Kijk, de 57kg hoef ik niet meer te wegen maar 67 vind ik te veel.
    Dus ik ben druk bezig. als ik op gewicht ben zal ik wel weer zwanger worden :S
    haha maar deze zwschap doe ik het eccccht anders. wil echt begeleid door sporten en niet meer snoepen!! ik weet nu hoe moeilijk het is om alles er weer af te krijgen :(

14. fafje

fafje Niet meer actief

pina, oei lastig heh en heel vervelnd als het langzaam gaat..doe je ook iets ana je eetpatroon, of is die sowieso al hee; gezond!?...soms alleen maar veel water drinekn..kan al heel wat kilo's schelen ;)

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey fafje, ja lastig he. maar nu sinds paar weken sport ik dus weer veel zoals voor zwschap, vandaag weer een 5km wedstr gehad dus ik hoop dat het zn vruchten af gaat werpen. Ik let wel goed op eten ja. smiddags wil ik nog wel's zo'n shake pakken. want ik vergeet soms te eten, of wil er geen tijd voor nemen en ga vervolgens smiddags bij de thee snoepen. ZO'n shake werkt wel, lekker makkelijk en snel. En savons eet ik normaal. na het eten snoep ik niet (misschien 2x/week)
    dusss maar water drinken doe ik echt te kort! zou dat helpen dan????

16. fafje

fafje Niet meer actief

pina, tja veel vocht, drijft ook veel vocht af heh...als je sowieso al weinig vet en snoep eet..tja dan zou het wel moeten werken hoor!
    wat drink je normaal qua frisdrank of wat voro vocht? in koolzuurhoudende dranken zit ook vaak veel suiker ..zegmaar wat..

zou ook gewoon kunnen dat je gewoon niet zo snel verbrand ...maar als je nu weer sport zoals daarvoor...denk ik wel dat het hard gaat hoor...
    goed drinken is belangerijk en het liefst kleine beetjes eten ipv 3x grote porties...
    En een koekje bij dethee, moet kunnen ;)

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier kriebelt het ook ontzettend sinds een paar dagen.
    Ik geef ook nog volledig bv, maar wel al 2x ongi geweest. Zit nog totaal geen regelmaat in. De eerste keer was 51 dagen na de bevalling en de cyclus erna was nog langer.

Alleen moeten wij sowieso nog tot minimaal oktober wachten omdat ik een keizersnede heb gehad en daarna een jaar niet zwanger mag worden omdat de baarmoederwand volledig moet kunnen genezen.

Mijn man wil er gelukkig ook zo snel mogelijk weer voor gaan.

Dus als ons zoontje in oktober 1 jaar wordt, gaan wij er waarschijnlijk wel weer voor.

18. fafje

fafje Niet meer actief

gaaf kwebbelsnoes! lijkt me echt kriebelen als je "moet" wachten :D

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey hoi, leuk dat je allemaal dezelfde namen weer tegenkomt, net als bij het voor het eerste zwanger worden. Kwebblesnoes, jouw naam ken ik ook wel. :)
    Wij gaan ongeveer in de zomer weer voor een tweede. Maar mocht ik eerder willen mag ik aan de bel trekken hahaha. zo grappig van mn man.

Fafje ik drink alleen een bakje koffie en thee. drink denk veel te weinig.. :( Drink geen frisdranken. Ik ga er maar voor denk ik !

Kwebbelsnoes, hou vol tot oktober. dan is je lichaam er gewoon helemaal klaar voor. Je kunt het !

xx Pina

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ja, wachten doen we sowieso, wil geen onnodige risico's lopen natuurlijk!

Deel Deze Pagina