Bedankt meiden! Ik ga geen feestje geven, maar denk ik gezellig een keer uit eten met mijn vriend. Dat hebben we een jaar geleden voor het laatst gedaan. @ fafje: Jeetje, balen zeg! Hopelijk heb je wel een eisprong deze maand en heb je gewoon nog een kans! Tandjes zijn inderdaad weer lekker bezig hier. Gelukkig ging het vandaag beter. Even lekker in het park op het gras laten spelen toen de boodschappen gedaan waren. Dat vindt ze helemaal geweldig. We hebben in de tuin geen gras, want dan moet je dat weer bijhouden.
@Mamavana: Pfff, wat rot voor je. sterkte. @Pina: Ik zou gewoon lekker blijven skaten hoor. Ik neem aan dat je het goed kunt en kan remmen. Daarnaast, als je valt, is dat 9,9 van de 10 keer niet op je buik, toch! Ik heb bij ZL tot 39,4 gesport. Fitness en cardio. Wel met 13 wkn gestopt met hardlopen ivm rugblessure. @Fafje: Hé wat balen. hopelijk doet de clomid bij jou net zo goed z'n werk als destijds bij mij. Ik vond het opzich niet heftig hoor. Was alleen al 2 kg aangekomen voordat ik zwanger was, als dat alles is. Verder heb ik nergens last van gehad. @Moonchild: Goed bezig... Pff, reflectieverslagen... Wat een bout werk! Maar die moet ook vast wel goed komen. @Hier weinig nieuws. Behalve dat ZL vandaag MAMA zei!!! en nog wel eerder dan papa!!!!
hoi dames dank jullie allemaal voor de steun ! fafje jha ik zie men broertje echt as men kindje en eerste afspraak heb ik nog niet maar ik hoef hier ook maar enkele dagen te wachten als ik bel naar de gynaecoloog hoor dus ga daar even mee wachten
@Mamavana: Sterkte meid. @Fafje: spannend hoor...! @Violetriot: ooh wat erg dat wachten! @Moonchild: gefeliciteerd! @Sukke: wat leuk!!!
Sukke, oh fijn om te horen! : kreeg jij clomid +pregnyl ook? Iemand anders werd er juist heel missleijk van... mamvana, ohhja belgie heh
Jeej! Ik kom me hier ook maar eens even weer melden Ons meisje is vandaag precies 11 maandjes en we gaan nu voorzichtig voor een tweede! Mirena is een paar weken geleden verwijderd ivm klachten, en het was de bedoeling om nog 6-12 maanden condooms te gaan gebruiken.. Alleen heeft vriendlief er een enorme hekel aan, en zei ie gister na de sex "we zullen het wel zien". Oftewel, we gaan nog niet gefocussed klussen voor een tweede, maar gebruiken geen anticonceptie meer . Vind het wel onwijs spannend weer! Geen idee wat m'n lichaam na de zwangerschap/bevalling/mirena gaat doen, dus hou m'n temp wel bij. En natuurlijk heel benieuwd hoe lang het gaat duren, want voor onze dochter zijn we 18 maanden bezig geweest. Oh, ff voor de meiden die mij persoonlijk kennen, *SSST!*
Welkom Saz!!! Hier goed nieuws gekegen bij de gyn. Mijn baarmoeder was helemaal schoon en er was zelfs een knappend eitje in aantocht. Ook het bloeden is eindelijkkkk gestopt na 6wk! pffff Dus eindelijk kunnen we beginnen aan een nieuwe ronde!
Stralend dat wil dus zeggen klussen Hier al bruin/ roze. Eerst was mijn cyclus 3 x 28 en daarna 2x 30 en nu ( ik denk waarschijnlijk dat het morgen losbreekt) zou mijn cyclus 26 zijn.
@Fafje: Nee ik had alleen clomid. Ik had sowieso het idee dat ik een totaal andere behandel had. Want wat ik hier op zp hoorde had ook iedereen die clomid kreeg follikelmetingen. Die had ik ook niet. Alleen op dag 23 bloedprikken. Misselijk is idd een bijwerking. De lijst met bijwerkingen vond ik vrij "heftig" maar ik heb gelukkig nergens last van gehad. @Saz: Welkom. Spannend hé. Hopelijk duurt het nu minder lang! ' @Stralend. Spannend!!! Gelijk maar alle kansen benutten dan! @Ons wondertje: Uhm, dat zou minder zijn..
Sukke ach dat is niet minder hoor wij kunnen dan weer naar het zh gaan Bij ons gaat niks uhm vanzelf zeg maar Dit was een rustmaand
Dat is idd nooit verkeerd! Hier vandaag weer 1 bv eraf, de late middagvoeding. Gisteren dronk hij die al amper. Ik heb de laatste weken zoveel melk gespaard dat mijn vriezer uitpuilt en die bij mijn moeder ook! Hij krijgt nu dus de komende week de bv uit de fles tijdens de late middagvoeding. Als volgende weekd dan ook nog de ochtendvoeding eraf gaat wil ik die ook nog vanuit de vriezer/fles aanbieden. Pikt ie toch nog een paar weekjes extra bv mee maar ben ik wel afgebouwd! 19 okt staat de gyn op de agenda mits ik uit mezelf ongi word! Hoe is het verder met iedereen? Zijn er nog NOD in de aantocht?
@ Saz: Welkom! Hopelijk gaat het deze keer sneller dan bij jullie eerste kindje. Succes! @ Onswondertje: En, heeft het doorgezet? Nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoe gaat het verder? @ Sukke: Wat goed dat je nog zoveel melk in voorraad hebt! Dan kan hij toch nog even genieten van jouw melk. @ all: Ik ben een avondje wat gaan drinken gister. Wat ben ik nu moe! Ik was al vanaf 05.00 wakker en lag 23.45 in bed en mocht uitslapen tot bijna 08.00, dat is dan wel weer heel erg lekker. De vroege ochtendvoeding hebben we de laatste twee dagen niet hoeven geven, pas bij het ontbijt. Heerlijk!
Moonchild wel lekker dat je tot 8 uur hebt kunnen slapen fijn! Mama van A hoe is het met je mama? Hier heeft het nog niet helemaal doorgezet maar duurt niet meer lang vast mijn verjaardagskado
Hier is het nog steeds gaande: donkere afscheiding. Bloedverlies is het niet meer te noemen in ieder geval! Dus ben benieuwd wanneer er klaar is. Ben na al die maanden wel een keer klaar met die prut..!
hoi dames @ons wondertje met mama nog steeds hetzelfde niet beter niet slechter zenuwslopende tijd dus nog ] @hier misselijk en honger honger niet normaal meer haha
@mamavana: wat een onzekere tijd. Haha lekkere combinatie die misselijkheid en honger. Ik heb weinig trek. Val ook gelijk weer af, net als vorige keer op het begin. @onswondertje: gefeliciteerd met je verjaardag! Er zitten wat nods aan te komen toch? Ik kan zo snel het lijstje niet vinden. Mijn beste vriendin is ook zwanger, we schelen waarschijnlijk maar hooguit één week!