2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Ons wondertje: Fijne verjaardag!

@moonchild: Wat leuk. Ik hoorde laatste dat mijn beste vriendin en haar vriend ook "bezig" zijn. Zou het erg leuk vinden als we samen zwanger mogen zijn.

@Mamavana: Uhm, misselijk en honger. Dat had ik ook. Maar door te eten kreeg ik toen de misselijkheid weg.

Hier gisterenavond ook niet meer gekolft. Was er klaar mee dat gekolf iedere keer weer. Nu dus nog 1 echte borstvoeding live bij mama en 1 uit de fles. Nog 1 week genieten en gaat de ochtendvoeding er ook af... Pff, ik denk dat ik die echt onwijs ga missen. Krijg nu al tranen in mijn ogen als ik er aan denk.

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    OW, gefeliciteerd met je verjaardag!

MamavanA,ja had ik ook bij Mart, idd eten kan wel helpen!

Sukke, kan me voorstellen dat het afbouwen moeilijk is. Hopelijk kan je snel bv geven aan een brusje!

Hier werd ik gister opeens erg ziek,had gewerkt en voelde me al helemaal niet lekker. Erg hoofdpijn en moe. Thuis ging het nog wel tot en uur of 8. Zat te rillen en kon het niet meer warm krijgen. Had toen opeens 39.5 koorts! Gelijk paracetamol ingenomen want het is echt slecht hoge koorts als ik nu zwanger zou zijn!
    Vannacht om 5 uur had ik nog 39.2 probeer mijn paracetamols zo te spreiden over de dag dat ik zo min mogelijk hoge koorts krijg..

Voel me echt rot ook,spierpijn,erge hoofdpijn en verschrikkelijk moe. Maar verder niet hoesten of verkouden. Zo gek snap er niks van.

Mocht van mijn man niet werken vandaag,werk in een verpleeghuis en daar kunnen ze echt niks regelen als er iemand ziek word in het weekeind..heb met veel pijn in mijn hart me toch ziekgemeld, kan zo niet werken..

mijn NOD is trouwens 3 september..

3. fafje

fafje Niet meer actief

hoi dames ff snel haak ik weer in..

heb gister een positieve ovulatietest...dus ik dnek vandaga mn ei! alsnog dus, netals vorige maand....pff...dag 20 dus pas! grr...straks naar de gyn om 1515u!

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @violetriot: hoe gaat het vandaag? Hopelijk voel je je snel beter.

@fafje: Fijn, toch nog een eisprong! Gaan ze vamniddag ook naar de baarmoederwand kijken (zeg ik dat zo goed?) ? Succes!

5. fafje

fafje Niet meer actief

moonchild, haha ik zou niet weten, ze kijkt naar de dikte van mn baarmoederslijmvlies en n aar de rijpende /op al gesprongen eitjes...(als ie nog niet gesprongen is krijg ik weer Pregnyl)
    Dan is het weer afwachten,,,,en bij geen zwnagerschap aan de Clomid

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fafje ze kijken naar de dikte en hoeveel lagen het bms heeft;)

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hoe was het bij de gyn Fafje?

8. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

Follikel was goed op schema gegroeid, ruim 20,4mm
    Aangezien na het springen het eiblaasje zich weer vult met vocht, kun je dus bijd e echo niet zien of ie daadwerkelijk al gesprongen is...maar gyn zag "karteltjes" (whatever that means haha) en daarana kon ze zien, dat het dus wel in werking is...gaat springen/moet nog springen.....was dus ook niet nodig nu nog Pregnyl te zetten...Ook omdat ik die avond ervoor natuurlijk een posiitive ovulatietest had...dus direct geklust en moest dus gister ook nog

Als deze ronde niet raak is, krijg ik geen Clmoid maar moet ik Fostimon spuiten in mn buik...
    Is heel duur ofzoiets, en werd tot op heden niet evrgoed, maar nu dus wel...en werkt fijner dan Clomid, omdat die veel bijwerkingen kan hebben en ook je baarmoederslijm kan verdunnen en das nou net niet zo handig !

Anyway, ik zit nu op het wachtbankje..pfffffffffffffffffffffff weer 14 dgn...

9. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Dat is goed nieuws fafje! Duimduimduim!!!:)

Ik ben aan het werk en ik schrik ineens van mijn buikje haha.
    Het zal anderen denk ik niet zo opvallen denk ik.:p

Oeeehh een nod in zicht! spannend violetriot! Voel je je al beter?

10. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi dames!

Fafje op de wachtbank, klinkt goed meid, Ik zal voor je duimen!!

Moon, als het ze al opvalt durven ze het toch niet te vragen denk ik. :)

Ik ben weer koortsvrij en redelijk beter. Weet alleen echt niet welke kant we op gaan. Heb zere heupen, als ik er op lig. Dit had ik in mijn zwangerschap ook. En ben nog erg moe. Maar zou net zo goed ongesteld kunnen worden..geen idee

Oh trouwens mijn kleine mannetje kruipt! 6 september wordt hij pas 7 maanden, ben zo trots op hem :)

11. fafje

fafje Niet meer actief

violetriot, oh nou duimm...en wat leukkk snelle jelle heh :) mijn zoontje deed toen als zeehondje haha..en pas met 8 mnd kroop ie normaal! :p

Moonchild, ohh wat leuk..dat zijn leuke intieme momentjes :)

@hier, ik ben zooo zenuwachtig voor mn zoontjes 1e verjaardag (7 sept) Net weer wat extra uitdeelcadeautjes gekocht....pff...ik wilde geowon ene klein zakje...uhh t wordt nu een pakketje...haha en dat voor andere kindje snog wel :p

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ violetriot: Spannend zeg! Ga je op je nod testen?

@ fafje: Jaaa leuk, zijn eerste verjaardag!! Lekker geshopt al dus:D.

@ all: Morgen mijn verdediging van mijn afstuderen...ik heb al een voldoende, maar de spanning begint te komen. Ik ben nog op één beoordeling van een verslag aan het wachten en dan weet ik of ik officieel klaar ben met school...wat een spanning!
    Daarna kan ik lekker onbezorgd genieten!
    Werlterusten!

13. fafje

fafje Niet meer actief

moonchild, succes!!!1

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh fafje ik heb fostimon gehad voor mijn icsi ( Okt 2009)
    Ik hoop dat het niet nodig zal zijn.

Violetriot hoe voel je je meid?
    Spannend hoor hihi.

Mama van A hoe is het met je mama nu?
    En je zwangerschap.

Andere zwangere mama hoe is het met jullie

Ik ben gisteren op cd 3 gaan bloed laten trekken en dan hoor ik straks wanneer de echo en de volgende bloedafname is.

Gisteren ook met S naar de ka en de uroloog en 5 oktober word hij besneden.
    Wilden we zowiezo al laten doen maar hij heeft een heel vernauwde voorhuid en dit is een grote reden van zijn urineweginfecties.
    De dokter liet het zien ( zover durf ik niet eens te trekken) dat het echt helemaal vastzat je zag nog net een gaatje van het plasbuisje.

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Agossie, arme S. Hadden jullie hem sowieso willen laten besnijden, of is het puur op medische gronden?

Tsja, ik weet niet hoe ik me voel...ben gelukkig niet meer ziek dus dat is fijn. Maar zit nu op dag 23 van mijn cyclus en weet niet wat ik allemaal wel of niet voel. Had gister rugpijn maar die is nu over..
    Ben moe en snel emotioneel en word 's ochtends wakker met honger..dat heb ik nooit..
    Nog even volhouden, 3 september wil ik testen..

16. misa

misa Niet meer actief

@Ons wondertje: wat spannend.. en heel sneu. Hopelijk gaat het na 5 oktober snel beter.

@Violetriot: nog even dus! Succes met wachten..!

17. fafje

fafje Niet meer actief

Violetriot, gelukkgi voel je je beter...irritant heh als je niet weet wat je allemaal voelt..dan ga je zo dneken, althans dat ha dik dus de afgelopen keren..pff hihi

Onswondertje, oh echt....kan ej me er iets over vertellen....ik bereid me gewoon op dat het nu weer niet raak is...
    Wat zielig zeg voor S, wild eje het sowieos laten doen...wij wel..maar dat is wel belachelijk duur...en ik wil het niet "traditioneel" laten doen..
    Had hij er last van, of zag de KA het toevallig?

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Fafje: ohhh, die eerste verjaardag spannend hé. Ik ben er (in mijn hoofd) ook al helemaal mee bezig. Zo maak ik me nu al druk waar ik al die mensen moet laten!!! Ik vermoed namelijk niet dat we binnen 4mnd kopers voor ons huis hebben en al in een nieuw huis zitten.... :(

@Moonchild: En, hoe ging het?

@Ons wondertje: Slik je ook clomid, of zit ik er naast? Wel via de mmm? Of niet! ;) Wat sneu voor jullie ventje. Brr, lijkt me echt akelig.

@hier: nog een paar dgn bv..... :(
    Dan begint het echt! :)

19. fafje

fafje Niet meer actief

Sukke., oh meid ben je al zover!!!!?? wow hoe gaat het nu!?

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sukke nee ik slik niks:)
    Ik heb enkel de pregnyl ( zodat ze zeker weten wanneer het ei springt) en utrogestan ter bevordering van de evt innesteling ( is standaard in Brussel)
    Omdat we toen tese- icsi deden moest ik spuiten.

Mmmm fafje wat kan ik je erover vertellen ik heb zowiezo een fobie voor naalden hahaha dus heel wat voor mij:p
    Maar ik had overstimulatie die ronde ( ik had 28 follikels) die willen ze bij jou zowiezo niet laten groeien hihihi.

Over besnijden ja we wilden het zowiezo laten doen, we hadden het al willen laten doen toen hij een maand of 4 was.
    Maar dat doen ze in ons zh niet dan vanwege de narcose.
    Toch hoor ik om me heen dat besnijden niet zo heel duur moet zijn hoor moet je je toch nog eens laten navragen.
    Wacht niet te lang hoe ouder ze zijn hoe meer besef ze hebben ervan.

Hij heef nu al 2 keer urineweginfectie gehad en dat is heeeeeel ongewoon bij een jongen.
    In het dossier las de arts die hem had opgenomen ook dat hij een vernauwde voorhuid had ( hadden ze gezien toen hij 6 weken was met het inbrengen van een katheter:( vanwege verdenken van reflux op de nieren.)

Fafje heb een vraag hopelijk vind je het niet erg.
    Las in het ramadan topic dat je niet echt moslim bent , hoe je het beschreef hihi.
    Bedoel je daarmee dat jullie niet meedoen aan de Ramadan?

Sukke wat spannend het begint bijna weer voor jullie:D

Deel Deze Pagina