2mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e!!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

pina, flesje water in je tas standaard en in de kinderwagen!

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    goeie tip. heb n nieuw mob telefoon en dus i net en t werkt hihi

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook echt gewacht, advies van de VK, todat we voor een tweede gingen, netjes de negen maanden ontzwangeren.
    Het hangt er ook van af of je BV geeft, want dan blijven de hormonen een tijdje in je lichaam waardoor alles nog verweekt blijft, en mij is verteld dat je lichaam echt een opdonder krijgt.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    op verzoek heropend

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel Deesdees:D.

We zijn nu alweer wat weekjes verder.
    En vroeg me af hoe het met de meiden is wat die wens ook zo hadden.
    Moet zeggen hier word het steeds erger!!!!
    Ik droom al zo van een 2e!
    En dat terwijl ons ventje zo'n slechte start heeft.
    Nog fftjes wachten maar vanbinnen ben ik erg ongeduldig;)
    xxx

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook snel weer kriebels.
    Voor we er erg in hadden was ik alweer zwanger van nummer twee!
    Niet geheel verantwoord, maar soms lopen dingen nou eenmaal zoals ze lopen... ;)

En ik moet zeggen. Klein leeftijdsverschil is érg pittig, maar ook érg leuk! :)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik geloof je dat het pittig is:D

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey hoi, ik was ook nog lid van dit topic!
    Ik ben druk aan de klus:) Eerste maand deze maand weer. erg spannend en leuk om hier weer mee bezig te zijn!
    We gaan proberen een meisje te maken! haha hoe grappig klinkt dit. klussen voor de eisprong en niet als je denkt dat jeje ei hebt. Zijn heel beneiwud. Oja ook heel gewenst is een tweede zoon hoor, maar een meisje zou ook gezellig zijn.

Hoe zou het met fafje zijn?
    xpina

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik wilde ook heel snel na de bevalling alweer voor een 2e gaan. Eerst spraken mijn man en ik af dat we voor een brusje zouden gaan als Ayla 1 was geworden. Toen werd het januari 2011 en nadat ik me wat verrekend had en we per ongeluk gevreeën hadden vlak rond mijn eisprong (ik gebruikte geen ac) en ik niet zwanger bleek waren we beiden eigenlijk best teleurgesteld en hadden we zoiets van: we gaan er gewoon weer voor. En in die eerste ronde was het gelijk raak :D. Precies 6 maanden na mijn uitgerekende datum had ik een positieve test. Ik merk wel dat deze zwangerschap wat zwaarder is en het zal vast pittig zijn 2 van die kleintjes, maar ik denk dat alle pittige momenten niet op zullen wegen tegen de leuke momenten.

10. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik herken het ook, en mijn bevalling was erg zwaar, maar toch het gevoel wat overblijft is een intens gevoel en de negatieve lading die het de eerste 2 dagen had is weg. De eerste dagen dacht ik echt: nooit meer in mijn leven.

Gek he? Dat de natuur er zo voor zorgt dat je er nogmaals in trapt:p

11. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Haha, leuk om even te uppen ja.

Hier nog steeds de kriebels.
    Mijn vriend zegt nog even te willen wachten, maar heeft het elke keer over een broertje of een zusje...hij geeft nogal wat tegenstrijdige signalen af:).
    Ik geef nog borstvoeding, maar begin te twijfelen hoe lang ik dit wil gaan doen. Mocht ik stoppen, dan is het natuurlijk mooi meegenomen dat mijn cyclus weer eens op gang kan komen. Dat scheelt weer in de wachttijd.

Hoe is het met de rest van de meiden?

12. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    hahaha dat ken ik zie onder banner...:D Maar kan je vertellen dat het best zwaar is met twee ukkie's...;)

13. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi meiden, wat gezellig dat jullie er weer allemaal zijn!!!!

Pina!! HAHA wat grappig, toch lachen om het stiekem beetje bewust te proebren, ik weet wat je bedoelt...natuuurlijk maakt niet uit welk geslacht, maar toch funny! ben ECHT HEEEL benieuwd of het werkt hihi!!

Elif, ik kan je helemaaaaal begrijpen...;)

moonchild, hihi tegenstrijdigheid...heeeul grappig die mannen...nee hoor mijn mannetje die denkt dat als ik straks naar de gyn ga, zij een wondermiddel heeft waardoor ik "sneller" zwanger raak HAHAHA...

@mama's die al 2 ukkie's hebben...ik weet dat het zwaar is, bij osn in de familie hebben meerdere dat...maar ik zie de voordelen er gewoon van in...het is even bikkelen in het bgein, maar dan heb je dta maar alvast gehad..later hebben ze zoveel profijt...lijtk me zo leuk!ik gun het mn kind zooooo erg...:D

hier ongi geweest (dnek ik!!?!?!) niet heftig wel de verschijnselen, dagen lang lichtroze/roze met afvegen en ineens paa maandverbandjes vol (dan kan ik goed zien wta het precies is en hoeveel)
    Het rook ook zo ( ja sorry voor de details :p) en ik was chagerijnig (niet normaal) hoofdpijn, en krampen....maar t leek er op dat het er nog ECHT aan zat te komen...maar toen wa she ineens over...dus ik wete het niet, het rommelt in elk geval wel..

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ooh spannend joh !! hopelijk bnen je gauw weer zwanger !

15. Popkoorn

@elif, ja je mannetje heeft het moeilijk gehad, en nog steeds geloof ik hé ? maar het is toch een gevoel dat blijft he:p ik hoop dat jullie ook gauw weer zwanger mogen worden,
    juli word het toch ? dat jullie er weer voor gaan.

@ fafje, ik hoop dat jij ook gauw weer zwanger word, 2 kindjes druk ...... dat ervaar ik hier eigenlijk niet..... vooral in het begin wanneer de jongste nog veel slaapt, maarja nu ze ouder word spelen ze weer veel met elkaar, dus ik ervaar het eigenlijk helemaal niet als druk,

maarja je hebt er soms natuurlijk nachten tussen zitten dat 1 het nodig vind het op een schreeuwen te zetten dat de ander er ook wakker van word ;) en ja dat is soms ff pittig :p:p

@ hier, degene die dit topic gevolgt hebben weten dat ik niet meer zwanger mag worden.
    nu was er 3a4 weken geleden ff iets misgegaan;) en was ik 2 weken overtijd ! we dachten echt dat ik zwanger was, test was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht en bijna niet te zien, alleen wanneer je de foto in het negatief zette kon je het wel redelijk goed zien, maarja gister toch ongesteld geworden.

16. fafje

fafje Niet meer actief

@mejojo, nouuuuuuu jeetje wat een dubbel gevoel!?!?!
    Kan er verder zo weinig over zeggen heh, tis gewoon klote!

Nee en zo ervaart iedereen het anders, wat de 1 druk vindt, kan de ander makkelijk aan...en het is maar net hoe je 2e kindje is, ik bedoel als die volgens het boekje slaapt, drinkt etc...dus geen dingen als reflux, kma, slaapproblemen blaidebla...scheelt het al een hoop!

17. Popkoorn

mijn meisje heeft kma EN verborgen reflux, ze heeft er 2 weken voor in het ziekenhuis gelegen een maand geleden omdat ze beschadigde slokdarm had :(
    ( op dat moment was het wel ff pittig dat zij in het ziekenhuis lag)

maar verder doet ze het helemaal volgens het boekje ;)

18. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat lijkt me wel heavy, idd eventjes, als je er gauw bij bent is het hopeijk ook snel verholpen...
    Zo zielig heh, die babies, wat ze allemala moeten doorstaan!

19. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant

In het begin is het idd bikkelen (vooral met een huilbaby..:()
    Maar nu hij op de 5 flessen zit en bijna doorslaapt is het wel te doen. Voordeel straks bijna tegelijk uit de luiers en flessen...:D Twee boefjes die met elkaar kunnen spelen en bezig houden..;)

Er zijn wel momentjes dat ik ze allebij achter het behang kan plakken..haha als ik de jongenste de fles geef en mij onder spugt omdat hij boer laat en de oudste tegelijke tijd jankt/zeurt aan mijn broekpijp trekt...grrrr, geen leuk momentje, maarja hoort er bij...;) De oudste vind zijn broertje nu al helemaal geweldig..

Zie hier foto...;)

20. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Wil niet zeggen dat de jongste ook zo wordt..;) Oudste totaal geen problemen en de jongste..Ja weet wat er speelt..hihi

Ik heb zelfs in de zwangerschap (25 weken)van de jongste gedacht aan een derde...;) Maar daar zie ik nu toch echt wel vanaf. Om meerdere redenen, maar nu de jongste zo is was het bij mij wel doorslag gevent om toch maar niet voor een derde te gaan in de toekomst..:(

Deel Deze Pagina