ik wil me alvast gaan orienteren op leuke, grappige maar toch nette/ klassieke geboortekaarten. Welke website's ken jij met leuke geboortekaartjes. Plaats ze hier.
Je hebt nog geen reacties gehad lees ik.... ik denk dat ik de reden wel ken; het zijn er simpelweg TE veel. Zoek via google en je vind ontelbaar aantal sites met kaartjes. Wij hebben zelf een kaartje ontworpen en laten drukken bij plaatselijke drukker. Ideetjes opgedaan op internet en daarna zelf combi gaan maken de ik zelf mooi vond. Suc 6
als je naar een drukker gaat hebben ze planken val boeken, als je een beetje weet wat je wilt is dat wel heel handig... succes!!
Wij zijn ook naar een drukker gegaan, boeken mee gekregen en ook daar de kaarten besteld.. Voor iets als geboorte kaartjes vind ik t prettig dat ik van te voren "in handen heb gehad" wat ik leuk vind.. Net als een proefdrukje..
Kolpt idd. Teveel sites. Zag door het bomen het bos soms niet meer. En om nu te zeggen dat HET kaartje er tussen zat. Nee. Dus idd ideeën opgedaan en zelf een combi gaan maken.
ja het zijn er echt veel te veel! Ik heb echt aaaaaavonden gezocht en proefkaartjes besteld. En toen opeens kwamen we het kaarten tegen Neem daar gerust maar heel veel tijd voor hoor!
Ik vond dit echt een geweldige site! Maar gezien je beschrijving is dit misschien niet wat je zoekt. Kijk maar eens!
Ik heb HET kaartje gevonden. Op geboortekaartjes.nl wist niet dat ik zo snel iets zou vinden. Topic kan gesloten worden.