Hoi meiden. Ik had een vraag over mijn eisprong. Sinds vorige week woensdag had ik menstruatiekrampen. Dit werd steeds erger en kreeg ook gevoelige eierstokken en vruchtbaar slijm ( eiwitachtig en draden). Vrijdag op zaterdag was het zo erg en dacht ik dat mijn eisprong er aan kwam. In de loop dan zaterdag was dit voorbij. Alleen sinds vandaag begint het weer. Weer krampen en vruchtbaar slijm. Kan het zijn dat mijn ei niet gesprongen is?
dat kan zeker, maar ovulatiepijn is ook geen betrouwbare manier om je eisprong te vinden.. je kan beter ovulatietesten gebruiken icm temperaturen
Kan het dan ook best zijn dat vrijdag/zaterdag mijn ei toch niet gesprongen is en het alleen ovulatiepijn was? Ik dacht altijd dat als de pijn weg was dat hij sowieso gesprongen was..
Je kunt al dagen van te voren ovulatiepijn hebben en ook kan je eisprong nog haperen... dwz dat alles in gang wordt gezet, maar uiteindelijk toch niet springt door verschillende redenen en het later weer probeerd.
Dat wist ik dus niet! Misschien dus nu weer nieuwe kans? Want de krampen beginnen weer en nu ook echt weer eiwit rekbaar slijm
Of een nieuwe kans of je lichaam was de week ervoor zich aan het klaarmaken... Ik zou het sowieso gezellig maken de komende dagen
Afgelopen cyclus had ik op zaterdagavond ovulatiepijn maar is m'n ei pas op maandag gesprongen ovulatiepijn komt voort uit de laatste groeispurt van de follikel dat je geen pijn meer hebt betekent helaas niet altijd dat je ei is gesprongen