Hallo, hier zijn we dan weer met een nieuw onderwerp ik kan het nog nauwlijks geloven maar ik ben dus toch zwanger heb 2 negatieve testen gehad en de bloedtest ook negatief en kreeg toch mijn maandstonden niet dus wat heb ik gisteren gedaan ik ben nog maar eens een test gaan kopen met het resultaat van een positieve test 11 december moet ik naar de genacoloog voor te kijken hoe ver ik ben waarschijnlijk al een maand en half maar ja de dokter zei tegen mij dat ik niet zwanger was en ik was maar op die maandstonden aan het wachten maar ze kwamen niet. Je ziet het he dat het bij sommige mensen wel zo snel kan gaan op 2 maand tijd al. Heeft er iemand dit al meegemaakt? Maar eigenlijk ben ik wel nog wat onzeker hoor dat het maar snel 11 december is Liefs Jana
Hoi appart zeg gefeliciflapstaart goed zeg. Dat geeft de burger moed. Ook vreemd dat dan die bloedtest negatief was maar zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. jennie72
Wat vreemd, dat heb ik nog niet eerder gehoord maar ik hoop dat je zwanger bent en alles goed is verder, das toch het belangrijkste!
ik heb het ook gehad met mijn eerste,werd ook niet ongi. naar de ha testen en bleek niet zwanger. maar omdat ik nog vrij jong was (19) en mijn cyclus heel onregelmatig was,werd ik na 5 mnd doorgestuurd naar de gyn voor een echo. toen was ik dus al 5 mnd zwanger,en nog zo dun als een lat. een dikke mnd later een hele dikke buik maakte me eerst wel zorgen,we gingen regelmatig stappen en ik rookte ook nog. maar het viel allemaal mee ,er kwam een zoon uit van 8 pond en 57 cm die bevalling vergeet ik nooit meer zo zwaar
Ja, de test is positief dus het kan toch niets anders zijn dan zwanger he en de test was heel duidelijk er stond een heel vette kruis op. Een andere verklaring heb ik niet hoor voor die positieve test zou niet weten wat er anders met me scheelt heb ook al 2 dagen heel veel hooftpijn liefs Jana
Oh jeej, gaat een zwangerschap dan niet ineens heel snel? Lijkt me dat je dan nog niet alles geregeld hebt en nog niet helemaal aan het idee bent gewend, of viel dat wel mee?
nee dat viel niet mee,binnen 4mnd ben je moeder. we hadden net een huisje gekocht,zaten midden in een verbouwing. maar met veel hulp is het allemaal binnen de 4mnd gelukt,ben ook thuis bevallen. het was een hele zware bevalling,de ha had me eerst al een knipje gegeven maar dat hielp ook niet,aan het eind had ik 32 hechtings. maar met een hele mooie zoon in mijn armen
Ik heb hetzelfde na 1 week overtijd te zijn en 3 negatieve huistesten ben ik naar de ha geweest en heeft hij een "supergevoelige"urinetest gedaan, maar deze was ook negatief. Volgens de ha had ik geen eisprong gehad en moest ik op mn volgende menstruatie wachten en anders begin dec. terug komen voor medicijnen. Op de een of andere manier kon ik het niet geloven dat ik ineens geen eisprong meer had gehad en heb ik na 3 weken overtijd thuis toch nog een test gedaan. De verbazing was groot toen er ineens twee streepjes stonden! Waarschijnlijk een latere eisprong gehad maar ook dat is niet zeker, we zullen het wel zien bij de vk. Ben ondertussen wel erg benieuwd aan t worden hoever ik nou ben, 8 of 7 weken?
Zo zie je maar weer alles kan. Ik heb ook bloedtest gedaan was negatief had 4,1, maarmoet voor de zekerheid nog volgende week nog eentest doen. Misschien ben ikook wel zwanger ikhoop het!
k ben eigenlijk wel een beetje gerustgesteld, overtijd en negatieve test.....volgende week dan nog maar een keer proberen
ik zou het als ik het zo hoor in jullie gevallen houden op een late eisprong, want volgens mij kan je niet negatief testen als je zwanger bent, omdat er dan HCG in je bloed en in je urine zit... Zo zie je maar dat je niet te strak moet denken "en NU gaan we sexen", want je weet nooit zeker wanneer je ovuleert (tenzij je ovulatietesten of thermometers gebruikt natuurlijk). Maar in ieder geval zijn het verhalen met een mooi einde, geniet ervan! Maris
Eey Janake, Hartelijk gefeliciteerd! Heel apart, ik weet hoe het voelt (de onzekerheid dan), want ik ben nu 19 (!) dagen overtijd, heb ook alleen maar negatieve testen gehad en wacht nu op de uitslag van de bloedtest. Ik hoop dat ik volgende week ook hetzelfde mag melden als jij, en anders gaan we voor de volgende ronde(n). De onzekerheid op dit moment is écht killing. Geniet van je zwangerschap! Groetjes, Pluiz
hoihoi allemaal, ik lees dit bericht en direct slaat het twijfelen weer bij me toe. ik heb ongeveer 3-4 weken geleden mezelf aangemeld hier op de site met ook de gedachte misschien wel zwanger te zijn. 14 oktober ongesteld geweest, de 29ste *geklust* en 1 november dacht ik mijn eisprong gevoled te hebben. rond de datum wanneer ongeveer de innesteling plaats zou moeten vinden heb ik bloed verloren (wat begon met roze) maar toch te veel zou zijn voor een innesteling maar te weinig/ anders als een menstruatie(ook qua klachten, eigenlijk geen menstruatieklachten) NU hebben we drie testen gedaan midden november en alledrie negatief. Ik heb geen verschijnselen (meer) Ik ben misselijk geweest en last van maagzuur. Wel af en toe steekjes in mijn onderbuik en zijkant borsten maar dat is bijna niets te noemen. Wel 1 a 2 keer week last van onrustige benen/ bekken. Vaginale afscheiding heb ik wel veel, maar dat had ik normalitair ook veel (met vlagen dan) En ik heb nu drie keer een rozeverlies gehad. De laatste keer was anderhalve week terug en dat was dan alleen met afvegen. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben net als jij, ondanks de negatieve testen? IK maak me wel zorgen omdat ik niet weet waar ik aantoe ben en dat mijn menstratie uitblijft. groetjes anita
Hoi Anita, ben je al bij de HA geweest? Zo niet zou ik dat zeker even doen. Hij kan een bloedtest voor je doen en je evt door verwijzen.
hoi Nynke, nee ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Op de een of andere manier durf ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben bang dat ik me aanstel! Aan de andere kant weet ik dan natuurlijk wel waar ik aan toe ben. Dankjewel voor je reactie groetjes Anita
Hey meid, Ik ben nu 28 dagen overtijd en heb mijn 3de test vorige week gedaan en die was positief het kan dus zijn dat je te weinig hormonen aanmaakt en dat daardoor de test negatief is ik had 2 negatieve testen en dan ook nog eens een negatieve bloedtest maar ik heb mijn 3 de test gedaan wanneer ik normaal terug mijn maandstonden had moeten hebben probeer het dan nog eens want dan zitten de meetste hormonen in je lichaam dus tel eens uit wanneer je uw maandstonden nu terug moet krijgen en doe dan nog eens een test Liefs Jana
Als je denkt dat de dokter zal reageren alsof jij je aan zou stellen, dan moet je een andere dokter nemen...Gewoon gaan meid, jij kent je lichaam! Ik krijg morgen de uitslag van de bloedtest (watch my banner!), ben best zenuwachtig, want ik heb gister wat rozig slijm afgeveegd, daarna niks meer gehad, maar wel krampen en steekjes in de onderbuik. Ik weet ook niet wat mijn lijf met me aan het doen is, maar een dokter is er om je op weg te helpen naar een antwoord vind ik. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, want onzekerheid is echt heeeeel erg. Ik duim voor je dat het raak ik bij je en zet gewoon de stap naar de dokter! Succes!
Ik zal nog maar even iets van me laten horen dacht ik zo ik ben dus gisteren naar de gyn geweest en ik ben dus echt zwanger ik ben 6weken ver en ons kindje is uitgerekend voor 7augustus 2007 ik was echt heel blij met mijn eerste foto van mijn kindje en alles gaat heel goed dus was ik zeker blij en gerust gesteld veel liefs Jana